Gå til innhold

Dating app for oss som sitter stramt i det

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å få en egen dating app/ side for oss uføre med lav inntekt og som kanskje har gjeld attpåtil - siden vi blir svært ofte sett på som turn off , snyltere, late , mislykket, uaktuelle,  (osv ) hos  "vanlige , vellykkede" mennesker . Da kunne vi legge garden ned, være ærlige og være oss selv ute på dating -markedet , vel vitende om at de fleste på appen var i samme båt . Utrolig mange flotte , gode mennesker der ute - meg selv inkludert -som ikke har sjansen ute i den vanlige dating- verden fordi livet har ført de ut i uførhet o.l av forskjellige grunner, man er da likevel ikke annenrangs mennesker ? - som noen nesten fremstiller det. Ser for meg at folk på en sånn type app ville vært mer opptatt av selve mennesket og personlige verdier , fremfor penger, status og materielle goder.  Virker selvfølgelig helt snålt å foreslå en sånn type dating side,men jeg tror det kunne fungert på mange måter . Jeg snakker av erfaring, mange menn som liker meg godt i første omgang, men som ghoster meg når jeg har fortalt om uføreheten min .  Det er jammen tøft der ute 😞

Anonymkode: 305a5...c79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser da flere som skriver om sånne ting i profilen sin, både på Tinder, Sukker, etc. Hvis de kan lese, så får de ta kontakt de som vil. 

Anonymkode: e22c5...f87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å være ufør er en situasjon, ikke en personlighet. Mange uføre vil dessuten spesifikt ikke date andre uføre. 

Tenker det er bedre med apper som fokuserer på positive ting folk har til felles, som hobby eller det å være opptatt av ei sak. 

Anonymkode: a62e2...122

• Liker 1
Skrevet

Er lite lønnsomt å utvikle noe ikke-essensielt til de som har lite penger. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...