AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har vært i det samme forholdet i 5 år nå. Forholdet har jevnlig blitt preget av at han har snakket med andre jenter på en sånn måte at jeg har reagert litt helt fra starten. Det har vært alt fra en han lå med i samme periode som vi ble kjent, og som han plutselig fikk kontakt med igjen i forbindelse med en jobb relatert hyttetur. Til en annen han har hat daglig kontakt med over lengre tid, i den grad at det oppsto følelser, å hvor hun blandet annet har sendt nakenbilder og snakket meg ned. Er det jeg som overreagerer, eller er dette på kanten ? Anonymkode: 5dd42...076
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har vært i det samme forholdet i 5 år nå. Forholdet har jevnlig blitt preget av at han har snakket med andre jenter på en sånn måte at jeg har reagert litt helt fra starten. Det har vært alt fra en han lå med i samme periode som vi ble kjent, og som han plutselig fikk kontakt med igjen i forbindelse med en jobb relatert hyttetur. Til en annen han har hat daglig kontakt med over lengre tid, i den grad at det oppsto følelser, å hvor hun blandet annet har sendt nakenbilder og snakket meg ned. Er det jeg som overreagerer, eller er dette på kanten ? Anonymkode: 5dd42...076 På kanten? Det er helt uakseptabel oppførsel. Fatter ikke at du finner deg i dette Anonymkode: aeee3...9d0 27 13
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Ha nå litt respekt for deg selv å slå opp med han. Ikke si hvorfor engang, da blir det lovord om bedring og hvor mye han elsker deg. Si du har mistet følelsene for han, du elsker ikke han lengre. Ikke aksepter slik!!! Anonymkode: 99876...4f3 14 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): På kanten? Det er helt uakseptabel oppførsel. Fatter ikke at du finner deg i dette Anonymkode: aeee3...9d0 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ha nå litt respekt for deg selv å slå opp med han. Ikke si hvorfor engang, da blir det lovord om bedring og hvor mye han elsker deg. Si du har mistet følelsene for han, du elsker ikke han lengre. Ikke aksepter slik!!! Anonymkode: 99876...4f3 Men han har jo ikke fysisk gjort noe med noen etter vi ble sammen, også er det jo det kjente argumentet med at gutter og jenter kan være venner, å det er jeg jo for så vidt enig i…. Anonymkode: 5dd42...076
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men han har jo ikke fysisk gjort noe med noen etter vi ble sammen, også er det jo det kjente argumentet med at gutter og jenter kan være venner, å det er jeg jo for så vidt enig i…. Anonymkode: 5dd42...076 Altså, det må ikke være fysisk for å være utroskap for min del. Det er du som bestemmer hvor din grense går, du må ikke ha fersket ham i noe ille for å gjøre det slutt, det kan du gjøre når som helst når du ikke lenger har det bra i forholdet. Han har gått langt over den grensen jeg selv setter i hvert fall. Anonymkode: f7439...636 12 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Er disse jentene penere enn deg? Om ikke, hvorfor bryr du deg? Og om de er det.. hvorfor tror du han har sjangs på dem uansett? Anonymkode: 4787b...ae3 1
Narad Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 Hva slags mann med respekt for sin partner syns det er ok at en venn snakker nedsettende om sin partner? Og en mann med respekt for seg selv og sin partner gir klar beskjed om at nakenbilder er uaktuelt, aller helst kutter kontakten om noe slikt kommer. Hvor grensen går for utroskap er det opp til enhver å sette. Du og din partner bør ha like grenser. Er det ok for han at du driver på på samme måte som han feks? 8 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært i det samme forholdet i 5 år nå. Forholdet har jevnlig blitt preget av at han har snakket med andre jenter på en sånn måte at jeg har reagert litt helt fra starten. Det har vært alt fra en han lå med i samme periode som vi ble kjent, og som han plutselig fikk kontakt med igjen i forbindelse med en jobb relatert hyttetur. Til en annen han har hat daglig kontakt med over lengre tid, i den grad at det oppsto følelser, å hvor hun blandet annet har sendt nakenbilder og snakket meg ned. Er det jeg som overreagerer, eller er dette på kanten ? Anonymkode: 5dd42...076 Forstår ikke helt spørsmålet her. Selvfølgelig er dette på kanten . Anonymkode: 44f25...960 2
AllahBallah Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Jeez.. Husker det var sånn her jeg holdt på da jeg var 17-18. Med stadig damer «på si». Totalt useriøst, og totalt unødvendig av ham om du virkelig var hans utkårede. AnonymBruker skrev (1 time siden): Men han har jo ikke fysisk gjort noe med noen etter vi ble sammen, også er det jo det kjente argumentet med at gutter og jenter kan være venner, å det er jeg jo for så vidt enig i…. Anonymkode: 5dd42...076 Hva tror du han får utav denne kontakten med disse jentene? Snakker de om fotball og fifa? 😂 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er disse jentene penere enn deg? Om ikke, hvorfor bryr du deg? Og om de er det.. hvorfor tror du han har sjangs på dem uansett? Anonymkode: 4787b...ae3 Rent objektivt sett vet jeg ikke om de er penere enn meg, jeg syns det er vanskelig å svare på, ja jeg føler jo at de kanskje er det. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forstår ikke helt spørsmålet her. Selvfølgelig er dette på kanten . Anonymkode: 44f25...960 Jeg syns det er vanskelig fordi når jeg har snakket med venninner om, spesielt denne jenta han pratet med over lenger tid, så virker det som at det ikke burde være noe problem, og at jeg egentlig bare burde synes det er topp at partneren min er venn med både gutter og jenter. Jeg føler jo ofte at det er jeg som overdramatiserer… Anonymkode: 5dd42...076
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 Dørmatter tråkkes på, gås over og glemmes........ikke vær det -rett deg opp og avslutt med han som har så lite respekt for deg. Anonymkode: 6b1a5...112 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #12 Skrevet 19. mai 2022 KJæresten din høres ut som en idiot. Kutt ham ut så fort som mulig. Det vil gjøre vondt i starten, mest fordi du føler at han aldri har brydd seg om deg og det får deg til å føle deg dritt, men om noen måneder kommer du til å være så glad for at du gikk og at du har sjansen til å møte en ny fyr som faktisk respekterer deg. Han kommer ikke til å endre seg og det er helt tydelig at du ikke kan stole på ham. Du fortjener mye bedre! Anonymkode: e78b8...237 10
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #13 Skrevet 19. mai 2022 Dette hadde gjort meg trist, sjalu og utrygg, og jeg ville aldri i verden funnet meg i det. Aldri. Anonymkode: fe289...eef 11
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #14 Skrevet 19. mai 2022 Kjenner meg veldig igjen i dette fra mitt forrige forhold. Eksen var veldig sjarmerende og opptatt av bekreftelse fra andre. Han var også venn med begge kjønn. Men damene var han egentlig kun ute etter bekreftelse fra. Han hadde kontakt med jenter over nett som ble forelsket i han og som ikke visste at han hadde dame. Og hadde bestevenninner her og der som han flørtet med og som til slutt endte i utroskap. Han fikk meg hele tiden til å føle at jeg overreagerte og var kjip. Men det var han som konstant tråkket over mine grenser. Jeg prøvde å være laidback og kul, men det endte jo som sagt i utroskap fra hans side. Finner meg aldri i noe sånt igjen. Heldigvis har jeg nå en mann som respekterer mine grenser og som aldri ville gjort noe sånt. Anonymkode: 3167b...a95 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #15 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men han har jo ikke fysisk gjort noe med noen etter vi ble sammen, også er det jo det kjente argumentet med at gutter og jenter kan være venner, å det er jeg jo for så vidt enig i…. Anonymkode: 5dd42...076 Hæ? De er jo ikke venner, det er følelser og nakenbilder involvert. Anonymkode: 9102e...184 11 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #16 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har vært i det samme forholdet i 5 år nå. Forholdet har jevnlig blitt preget av at han har snakket med andre jenter på en sånn måte at jeg har reagert litt helt fra starten. Det har vært alt fra en han lå med i samme periode som vi ble kjent, og som han plutselig fikk kontakt med igjen i forbindelse med en jobb relatert hyttetur. Til en annen han har hat daglig kontakt med over lengre tid, i den grad at det oppsto følelser, å hvor hun blandet annet har sendt nakenbilder og snakket meg ned. Er det jeg som overreagerer, eller er dette på kanten ? Anonymkode: 5dd42...076 På kanten? Dette er utroskap. Anonymkode: 3f6da...504 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #17 Skrevet 19. mai 2022 Hvorfor trenger du å kalle det utroskap? Hvis det er uakseptabelt for deg så aksepterer du det ikke. Hvis han er uenig i det, går du. Du trenger ikke en definisjon av utroskap for å gjøre det. Anonymkode: d3c48...926 4
Kaffekrus Skrevet 19. mai 2022 #18 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men han har jo ikke fysisk gjort noe med noen etter vi ble sammen, også er det jo det kjente argumentet med at gutter og jenter kan være venner, å det er jeg jo for så vidt enig i…. Anonymkode: 5dd42...076 Men kjære deg. Kompiser sender ikke nakenbilder til hverandre. Venninner sender ikke nakenbilder til hverandre. Dette er altså ikke et vanlig vennskap, derfor hadde ikke folk funnet seg i dette. Du er ikke urimelig, selv om han sikkert påstår det. 8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #19 Skrevet 19. mai 2022 Her hadde jeg sagt klart i fra om at enten så får han slutte med slik oppførsel eller så går jeg. Hvorfor skal du investere i et forhold det han ikke setter grenser for friere, og holder fingrene av fatet. Om dere har barn eller ikke barn, er et slikt forhold oppskriften på å bli alenemor. At han i det hele tatt tillater denne damen å snakke stygt om deg, sier mer om han enn henne. I slike tilfeller der noen har prøvd å snakke min mann ned, i håp om at jeg skal bytte partner. Så får de passet sitt påskrevet. Evnt så setter jeg de i en veldig ubehagelig situasjon. Dessuten så er det veldig manipulerende måte å sjekke på. Så sånne er uansett uinteressant for min del. Så her hadde jeg satt kraftig perspektiv på ting. Og gitt ultimatum iht det. Feks var sammen med en som kjente ei, som hadde vært etter meg i 6år. Så var tydelig på at de kan fint ha kontakt, men han skulle ikke snakke om meg til henne. Siden hun vridde på ting, for å sette ut rykter. Det klarte han ikke. Så da sa jeg at nå har jeg prøvd å bli kvitt henne i 6år. Du forer henne med informasjon om meg, tillater at hun sier stygge ting om meg til deg og andre. Uten å ta meg i forsvar. Så da får du enten kutte henne ut, eller flytte ut. Dama sksl ut av livet mitt, på ene eller andre måten. Anonymkode: 03f11...508 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #20 Skrevet 19. mai 2022 Hvis jeg hadde sendt nakenbilder til mine venner hadde de syntes det var en merkelig ting å gjøre. Det er forskjellen på venner og noe annet, enkelte ting blir rart å gjøre. Anonymkode: bbc7f...8e2 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå