Gå til innhold

klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har jo sett bilder av det kvinnelig kjønn og sånt, og der ser jeg jo tydlig en liten "tapp" på en måte,men hos meg er det ingenting!! :grine::sur:

(ja,jeg vet hvor den skal være)

Jeg har aldri fått orgasme med en gutt... Jeg får orgasme om jeg gnir en pute eller noe hardt inntil meg,men ALDRI i nærheten av å få det med oral sex....

Så jeg lurer på om alle er så sinnsykt følsomme på denne klitten som det høres ut som...

åhrr..alltid noe å klage på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tappen stikker som regel ikke ut? Den ligger vel inni en hudfold og er ikke alltid så lett å få øye på :)

....Nå håper jeg ikke at jeg tar helt feil og må starte en egen tråd om mitt uvanlige underliv :ler:

Skrevet

Du sier jo at du får orgasme ved å gni noe hardt mot underlivet ditt.. Hva hvis du legger deg ned, sprer beina, og prøver å klemme litt rundt med fingrene? Der det gjør mest godt, er sikkert klitorisen din. Litt vanskelig å gi råd, siden jeg aldri har hatt noe problem med å finne min egen.

Gjest StoreSky
Skrevet

Hmm. Altså, det tok litt tid før jeg skjønte at det var klitoris, trodde lenge det nemlig var tissehullet..jeje.

Men det er vel bare...undersøke mere...?? Å klemme en pute eller lignende er nok vanskelig måte fordi den jo ligger inni alle hudfolder og sånt...bruk fingrer eller dusjen(for noen funker dette, ikke for meg)

Forøvrig: Jeg får heller aldri orgasme ved oralsex eller ved samleie -MÅ stimulere klitoris, helst selv..

Gjest tordenper
Skrevet
Den tappen stikker som regel ikke ut? Den ligger vel inni en hudfold og er ikke alltid så lett å få øye på :)

....Nå håper jeg ikke at jeg tar helt feil og må starte en egen tråd om mitt uvanlige underliv  :ler:

Nei, du har rett :ler:

Den kommer vel ofte frem hvis man ... puser på den, men det er mange som ikke har noen synlig tapp. 9 av 10 orgasmeproblemer starter dessuten i hodet - skal det bli noe fart må man først kunne slippe seg løs. Slutt å tenk på det, trådstarter.

Går så bra så :ler:

Skrevet

Sannsynligvis er den så godt neddynget i hudfolden sin (tilsvarende mannens forhud) at den ikke klarer å titte frem om den har aldri så lyst. Da skal det nok litt mer til for å stimulere den også, gjennom polstringa.

Skrevet

Forøvrig: Jeg får heller aldri orgasme ved oralsex eller ved samleie -MÅ stimulere klitoris, helst selv..

Hm.. trodde det bare var meg jeg.. :roll:

Takk :ler:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Jeg har jo prøvd og lete da men finner den ikke så det er kanskje sånn som en oppfor sa at den er så godt gjemt...

Men jeg kjenner det jo veldig godt om jeg ligger hardt OVER noe mykt plassert der da...

men føler ikke jeg når til ved å massere litt der nede..blir liksom ikke full guffe.. :forvirret: ender med at jeg bare snur meg og gjør det på gode gamle måten. Men er redd jeg har lagt dette mønsteret nå og at det blir vanskelig å gjøre det med en partner for jeg har jo min måte.

Må jo si at jeg tror ikke det er så fryktelig mange egentlig da som får orgasme i selve samleiet...men heldige de som greier det! :)

Skrevet

Kvinner er forskjellige.

Kanskje du får det til hvis du er øverst? Da styrer du tempoet og vil kunne få noe av den samme følelsen som når du bruker pute?

Ellers kan nok dette utvikle seg med tiden og med tryggheten på en fast partner som man har et godt forhold til.

Jeg ha i hvertfall opplevd at det er blitt lettere med tiden, og får etterhvert orgasmer på flere måter.

• 1 måned senere...
Skrevet

det går jo an å dra hudfolden ("ta tak" nederst på venusberget og dra mot deg) bakover, slik at den blir litt ubeskyttet, og så dra en finger oppover langs toppen av leppene og mot deg. slik har jeg følt og hørt meg fram til klitoris på jenter i mørket.. du har kanskje prøvd dette?

Skrevet

Hvis du får orgasme når du gnir/jokker mot en pute eller noe annet passende, så har du allerede funnet klitorisen din. Det er mange jenter som må skaffe seg orgasmen sjøl, også de som har "funnet" klitorisen sin.

Klitoris vokser jo og blir hard når du er kåt, så jeg er ganske sikker på at du kjenner en liten "ert" da.

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet (endret)

Vanligvis når det er ting jeg ikke finner hjelper det å lete under sofaen. Men kanskje ikke i denne saken, og i hvert fall ikke alene.

Endret av Statsmedister
Skrevet
Vanligvis når det er ting jeg ikke finner hjelper det å lete under sofaen. Men kanskje ikke i denne saken, og i hvert fall ikke alene.

:ler::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...