Gå til innhold

Dødt soverom og avstandsforhold.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri vært så forelsket som i mannen jeg møtte for snart to år siden. Men sexlysten vår har alltid vært forskjellig til min frustrasjon. Til tross for at han har vært aktiv seksuelt før så vil han med meg ha minimalt med sex. Vi har lenge hatt en taus avtale om sex ukentlig. 

Men nå bryter han det også. Det er fryktelig sårt å kjøre 30 mil x2 og at han da ikke finner plass til sex engang under oppholdet. Sånn har det vært flere ganger nå.

Han nekter å snakke om det og blir da bare sint. Jeg griner for meg selv av frustrasjon, men er kanskje bare dum. I dagliglivet ellers gjør jeg alt for at han skal få det bra når vi er sammen. 

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oprah1 skrev (38 minutter siden):

Noen råd?

Tja. Litt mindre fokus på sex. La være å nevne det og ikke ta initiativ

La det i en periode være opp til han.

Tenker jo mer du lar deg frustrere, jo mer du maser og viser at du ikke er fornøyd med han, jo vanskligere vil det bli.

Det aller beste er å kommunisere og snakke sammen som to voksne personer, men tolker det dit hen at han allerede er lei det han opplever som press på seg og frustrasjon hos deg, at det er litt for sent.

Skrevet

Ikke så enkelt å la være å fokusere på. Hva er poenget med å dra på besøk da? Kjøre bort masse bensin, få økt matbudsjett (hans familie) og være hushjelp. 

Generellt har han problemer med samtaler om det som er mellom oss. 

Gjest Ballongfrue
Skrevet

Som nevnt over, la der være opp til han. Hvis du vil være litt slu, gjør det vanskelig for han.

Kle deg litt ekstra fin når du møter han. Kanskje et litt for kort skjørt, kanskje litt mer utringning enn vanlig? Vær flørtende uten å være, litt hard to get, så skal du se at det ordner seg. Alle vil ha det de ikke kan få😁

AnonymBruker
Skrevet

Tror nesten du må forklare ham at fysisk kontakt (intimitet) er «ditt» kjærlighetsspråk. Hvis du aldri blir møtt på det, vil din kjærlighet til ham tørke ut. Det virker som han trives i ditt selskap, uten å forstå dette. Ta en pause fra ham. Hvis han ringer, kan du jo forklare ham dette. Så får du vurdere litt ut i fra svaret du får. 

Anonymkode: 6a5d4...314

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...