Gå til innhold

Toalett besøk hos kvinner iført bunader ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Reiste på eit av landets ferjestrekninger på  17 mai, og i salongen satt mange reisende, og deriblandt mange kvinner med bunader som vat hyppige gjester til skipets toalett på omlag 1, 5 kvm.  De fleste som har vert på toalettet på ferjer, fly etc. vet at romsligheten er ikkje større en som trengs.

Spørsmålet er hvordan det arter seg for kvinner når de skal på toalettet med bunader, og kanskje fleire lag med underkjoler ? Forestiller meg at det må vera "eit skue" når kvinner skal sette seg på toalettet med alt tøyet trekt opptil skuldrene, og skulle vert intrs å vert flue på veggen.  

Anonymkode: 78e15...336

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Reiste på eit av landets ferjestrekninger på  17 mai, og i salongen satt mange reisende, og deriblandt mange kvinner med bunader som vat hyppige gjester til skipets toalett på omlag 1, 5 kvm.  De fleste som har vert på toalettet på ferjer, fly etc. vet at romsligheten er ikkje større en som trengs.

Spørsmålet er hvordan det arter seg for kvinner når de skal på toalettet med bunader, og kanskje fleire lag med underkjoler ? Forestiller meg at det må vera "eit skue" når kvinner skal sette seg på toalettet med alt tøyet trekt opptil skuldrene, og skulle vert intrs å vert flue på veggen.  

Jeg vrenger alt over hodet. Først stakk, så underskjørt og ned med strømpiken. Null stress sålenge jeg sørger for å lene meg fremover når jeg sitter. Problemet er ofte å få alt hengende pent igjen på små toaletter/båser uten å være ani vegger. 

Anonymkode: 1a872...ac7

• Liker 2
Skrevet

Ikke problem. Er jo kun stakk, strømpebukse og truse. Verre med brudekjole og slør....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Rem skrev (1 minutt siden):

Ikke problem. Er jo kun stakk, strømpebukse og truse. Verre med brudekjole og slør....

Dette! Det er virkelig ille!

Anonymkode: 82d29...9f4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vrenger alt over hodet. Først stakk, så underskjørt og ned med strømpiken. Null stress sålenge jeg sørger for å lene meg fremover når jeg sitter. Problemet er ofte å få alt hengende pent igjen på små toaletter/båser uten å være ani vegger. 

hei, bergenser! "strømpiken" "ani". 

Bortsett i fra det, sørger jeg for å unngå offentlige og fremmede toaletter så langt det er mulig. Bunad eller ei. 

Anonymkode: 9eb57...0af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger da ikke å vrenge hele bunaden opp til ørene selv om en går på toalettet. 

Anonymkode: 87446...1bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars kvinnfolk !  

Tenkt så priviligerte menn er som bare kan åpne buksesmekken, og vips så er blæra tømt !

AnonymBruker
Skrevet

Bunad er da som hvilken som helst annen lang kjole - bare med litt tykkere stoff. Løft opp skjørtet - verre er det ikke🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 914ed...b32

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nesj, det er jo bare å gå uten truse under, så kan man bare skræve over doskåla, skvette seg ferdig, og deretter riste seg tørr. Eventuelle rester tørker inn og fordunster i løpet av dagen. Det er jo ingen som skal oppunder stakken og snuse uansett. Easy peasy.

Anonymkode: 72c77...9c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vrenger alt over hodet ? 

Først stakk / bunaden. 

Så underskjørtet. 

Ja, det er vel viktig å ta det i riktig rekkefølge så alt kommer på riktig  plass igjenn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bunad er da som hvilken som helst annen lang kjole - bare med litt tykkere stoff. Løft opp skjørtet - verre er det ikke🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 914ed...b32

Det handler nok bare om rutine hos kvinner som er vant å gå i bunader som forøvri  blir sett på som eit vakkert klesplagg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

hei, bergenser! "strømpiken" "ani". 

Bortsett i fra det, sørger jeg for å unngå offentlige og fremmede toaletter så langt det er mulig. Bunad eller ei. 

Anonymkode: 9eb57...0af

Hah! True! Glemte å se over så da ble det visst litt dialekt med. ☺️ 
men ja, enig ang offentlige toalett. Av og til må man bare. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trenger da ikke å vrenge hele bunaden opp til ørene selv om en går på toalettet. 

Anonymkode: 87446...1bd

Vel, jeg har plisséstakk så den bør helst vrenges over for ellers blir «pølsen» rundt livet såpass stor og «bollete» at den kommer borti toalettseteryggen. Men dette kommer jo helt an på stakken. ☺️

Skrevet

Litt stress, så foretrekker å ikke ha altfor mye hastverk, men går alltid fint. Drar stakken godt opp under armene og holder både stakk, forkle og underskjørt i ene hånden framfor kroppen mens den andre er ledig. Bruker strømper istedet for strømpebukse så slipper litt stress der. Så stakken er ikke i kontakt med gulvet eller noe under seansen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare ruller kjole og forkle opp, ikke noe problem

Anonymkode: 67df5...0b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Løfter det bare opp og henger det over venstre arm. 

Anonymkode: f4b86...9aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Unnskyld ! Men, er det muleg å kunne fått eit foto av deg med bunaden, og det hele hengende over hode på toalettet. ?  

Tisse med bunad

Ikke meg du spør, men jeg tok faktisk et bilde som viser hvor kaotisk et toalettbesøk iført bunad kan være.
(Dette gjorde jeg i håp om å få husets ungdom til å heller konfirmerere seg i vanlig, mye billigere, kjole. 😅)

Anonymkode: 815ff...1e2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tisse med bunad

Ikke meg du spør, men jeg tok faktisk et bilde som viser hvor kaotisk et toalettbesøk iført bunad kan være.
(Dette gjorde jeg i håp om å få husets ungdom til å heller konfirmerere seg i vanlig, mye billigere, kjole. 😅)

Haha tøft å vise frem! Dumt med den sladden 😉

Anonymkode: 843e2...d94

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

image.jpeg.5dfa5b78c29334ceb0eb4daed597282b.jpeg

Toalett med underspyling vil nok vera praktisk iført stakk / bunader !

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Desperate tiltak må til når jentungen maser om beltestakk dynget ned av tungt sølv, vettu 😆

Ja, mannen min får råvesjonen, usladdet. Om jeg vil både vil muntre ham opp på en regntung dag, samt sette stemningen for *kremt* noe mer, er dette bildet en innertier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...