Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, trenger å høre deres meninger om en ting 😊

Kjæresten min og jeg studerer i samme by, og er med hverandre hver dag. På 17. mai dro han for å feire med en vennegjeng i Bergen (som er 5 timer unna der vi studerer), og overnatta hos ei venninne - i forskjellig seng så klart. 

Utover kvelden endte han opp med å sove hos ei annen venninne, fordi hun bodde nærmere sentrum. Men denne venninnen vet jeg at han har hatt følelser for før :/ 

De sov i forskjellig seng, men jeg ble litt lei meg likevel. Siden planen var jo at han skulle sove hos hun første. Kan legge til at begge jentene også er gode venner. 

Såå, hva ville dere synes om dette? Vi har mye tillit i forholdet, så jeg vet han aldri kunne gjort noe med noen andre.. men samtidig ble jeg jo lei meg:( 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vi mener noe om dette? Det var jo greit for både deg og han, så hva vi mener betyr ingenting.

Anonymkode: 95a00...16b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle hva vi mener, men hva du/dere mener er greit i deres forhold

Anonymkode: e2d9c...38c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
anonym12344 skrev (1 minutt siden):

Hei, trenger å høre deres meninger om en ting 😊

Kjæresten min og jeg studerer i samme by, og er med hverandre hver dag. På 17. mai dro han for å feire med en vennegjeng i Bergen (som er 5 timer unna der vi studerer), og overnatta hos ei venninne - i forskjellig seng så klart. 

Utover kvelden endte han opp med å sove hos ei annen venninne, fordi hun bodde nærmere sentrum. Men denne venninnen vet jeg at han har hatt følelser for før 😕 

De sov i forskjellig seng, men jeg ble litt lei meg likevel. Siden planen var jo at han skulle sove hos hun første. Kan legge til at begge jentene også er gode venner. 

Såå, hva ville dere synes om dette? Vi har mye tillit i forholdet, så jeg vet han aldri kunne gjort noe med noen andre.. men samtidig ble jeg jo lei meg:( 

Er du sikker på at de sov i forskjellige senger? 

Jeg har erfart at de som er eller har vært utro prøver å fortelle noe annet først. Gjerne ved første, andre og tredje gang. 

Min eks sa at han sov hos faren sin, men jeg fikk ikke lov å hente han dagen etter. Faren kjørte han hjem og han kom hjem med sugemerke på halsen. Så sier han at ei fremmed jente satt tett og ga han et sugemerke ut av det blå. Han sa et navn, men jeg trodde ikke på det. Han forsøkte å nekte på å si navn på denne jenta og detaljene var så rolige og uskyldige. 

Så sjekker jeg ut med andre som var tilstedet og legger mer press på eksen. I sinne sa han at det var ei annen som hadde gjort det, men nektet for å si hvem. Jeg truet med å snakke med alle som var på festen. Da kom det frem at det var hans eks. Han nektet for at det var noe mer ganske lenge. Så sier han at ja de hadde sex. 

Først et døgn senere får jeg vite at faren hans hentet han hos henne og kjørte han hjem til meg. 

Det var et godt forhold og masse tillit, masse sex, herregud vi hadde jo sex før han dro på fylla. Likevel skjedde det og sånn nektet han til sannheten faktisk kom frem. 

Anonymkode: 43510...3dd

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble du lei deg, når du vet at han ikke har gjort noe mot andre? At han overnattet hos noen andre pga. det var enklere, gjør vel ingenting da? Ville du tenkt det samme om det var snakk om kompiser? Eller er det noe i deg som sier deg at kanskje noe skjedde likevel? Kanskje overnattet han hos henne pga. følelser, og ikke fordi det var enklere? 

Anonymkode: 446db...f19

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen tvil, de har hatt sex. Mest sannsynlig den beste sexen noensinne. 

Anonymkode: c7699...4cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor skal vi mener noe om dette? Det var jo greit for både deg og han, så hva vi mener betyr ingenting.

Anonymkode: 95a00...16b

Hovedpoenget for at jeg lurer er for å spørre og se situasjonen fra flere synspunkter. Jeg synes det er vanskelig å se det utenfra

Anonymkode: 821a9...3d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hovedpoenget for at jeg lurer er for å spørre og se situasjonen fra flere synspunkter. Jeg synes det er vanskelig å se det utenfra

Ringte han deg for han la seg for å la deg vite om endringen? Det har mye å si for da har han ikke noe å skjule. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du sikker på at de sov i forskjellige senger? 

Jeg har erfart at de som er eller har vært utro prøver å fortelle noe annet først. Gjerne ved første, andre og tredje gang. 

Min eks sa at han sov hos faren sin, men jeg fikk ikke lov å hente han dagen etter. Faren kjørte han hjem og han kom hjem med sugemerke på halsen. Så sier han at ei fremmed jente satt tett og ga han et sugemerke ut av det blå. Han sa et navn, men jeg trodde ikke på det. Han forsøkte å nekte på å si navn på denne jenta og detaljene var så rolige og uskyldige. 

Så sjekker jeg ut med andre som var tilstedet og legger mer press på eksen. I sinne sa han at det var ei annen som hadde gjort det, men nektet for å si hvem. Jeg truet med å snakke med alle som var på festen. Da kom det frem at det var hans eks. Han nektet for at det var noe mer ganske lenge. Så sier han at ja de hadde sex. 

Først et døgn senere får jeg vite at faren hans hentet han hos henne og kjørte han hjem til meg. 

Det var et godt forhold og masse tillit, masse sex, herregud vi hadde jo sex før han dro på fylla. Likevel skjedde det og sånn nektet han til sannheten faktisk kom frem. 

Shit, takk for at du deler. Ja, man vet jo aldri…

AnonymBruker
Skrevet

Shit, takk for at du deler. Ja, man vet jo aldri…

Ble kvalm bare av å skrive det, men det sier ganske mye om den slags  

AnonymBruker
Skrevet

Ringte han deg for han la seg for å la deg vite om endringen? Det har mye å si for da har han ikke noe å skjule. 

Nei. Det gjorde han ikke. Jeg fikk vite det først dagen etterpå:/ 

Skal sies at jeg sovnet kl 23.00 igår og han var hjemme fra byen midt på natten.

AnonymBruker
Skrevet

Ble kvalm bare av å skrive det, men det sier ganske mye om den slags  

Ja.. ekkelt :( 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Det gjorde han ikke. Jeg fikk vite det først dagen etterpå:/ 

Skal sies at jeg sovnet kl 23.00 igår og han var hjemme fra byen midt på natten.

Han kunne likevel sendt ei melding eller lagt igjen et tapt anrop

AnonymBruker
Skrevet

Til dagen etter hadde han tid til å formulere en historie som passer. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor ble du lei deg, når du vet at han ikke har gjort noe mot andre? At han overnattet hos noen andre pga. det var enklere, gjør vel ingenting da? Ville du tenkt det samme om det var snakk om kompiser? Eller er det noe i deg som sier deg at kanskje noe skjedde likevel? Kanskje overnattet han hos henne pga. følelser, og ikke fordi det var enklere? 

Anonymkode: 446db...f19

Han overnatta der pga det var lettere å komme seg hjem, men det skjedde veldig ut av det blå.. 

Er hovedsaklig lei meg på grunn av det faktumet at han overnattet hos en jente han har hatt følelser for før + at det ikke var planen til å begynne med. 

Synes det er ubehagelig siden jeg ikke kjenner henne heller. Hvorfor og hvordan planla de den overnattingen liksom..

og det vrenger seg i magen i tillegg fordi jeg vil virkelig ikke være en kontrollende kjæreste i det HELE tatt. Jeg vil ikke sette en stopper på ting som i utgangspunktet er helt greit å gjøre. Jeg er nok bare veldig usikker på meg selv og hele situasjonen:(

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han kunne likevel sendt ei melding eller lagt igjen et tapt anrop

Ja.. men han var veldig full da:/

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Til dagen etter hadde han tid til å formulere en historie som passer. 

Han sendte bilde av han selv alene i senga hennes. Han sa hun sov på sofaen i stua. 

AnonymBruker
Skrevet

Han overnatta der pga det var lettere å komme seg hjem, men det skjedde veldig ut av det blå.. 

Er hovedsaklig lei meg på grunn av det faktumet at han overnattet hos en jente han har hatt følelser for før + at det ikke var planen til å begynne med. 

Synes det er ubehagelig siden jeg ikke kjenner henne heller. Hvorfor og hvordan planla de den overnattingen liksom..

og det vrenger seg i magen i tillegg fordi jeg vil virkelig ikke være en kontrollende kjæreste i det HELE tatt. Jeg vil ikke sette en stopper på ting som i utgangspunktet er helt greit å gjøre. Jeg er nok bare veldig usikker på meg selv og hele situasjonen:(

I bunn og grunn har du en dårlig magefølelse og slike magefølelser har en tendens til å stemme. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han sendte bilde av han selv alene i senga hennes. Han sa hun sov på sofaen i stua. 

Han kan likevel ha fått besøk i senga eller bare sier det sånn. Kanskje hun var på do der og da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. men han var veldig full da:/

Hvis min nåværende kjæreste blir så full at han ikke klarer å gi beskjed om endring i avtaler så bør han stoppe å drikke. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...