Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg har hatt et av og på kjæresteforhold til tidligere, har vært tilbake i livet mitt en liten stund nå. Jeg har håpet at vi kan finne ut av ting, forholdet tok slutt fordi han behandlet meg dårlig, så jeg er jo en skikkelig klovn i dette..

I helgen gjorde han noe som såret meg dypt og jeg ble veldig lei meg. Han sa det var min egen feil, og jeg stod opp for meg selv og sa han behandler meg fortsatt dårlig. Han ble rasende, sa at jeg er en bitch og slo et digert hull i veggen min. Jeg ble livredd og helt sjokkert, men han sa jeg overeagerte. Jeg sa at dette er vold, men han lo og sa at det er jo bare en vegg, du kan bare sparkle og male den. Han sa han kunne ordne det for meg som om det er en selvfølge at han skal få fortsette å komme hit. Han sa ikke unnskyld eller noen ting. Rett etter dro han fordi han mener jeg ikke tar hensyn til at HAN har det vanskelig. 

Altså er jeg er helt gærn som ikke forstår at jeg gjør noe galt?

Anonymkode: 7a98d...42f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RØDT RØDT RØDT RØDT FLAGG

• Liker 14
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Løp for livet! Og ikke se deg tilbake.

Anonymkode: 27d25...134

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal være glad det var veggen som fikk smake vreden hans og ikke deg. Han må du bare kutte tvert for han er farlig. Du har ikke gjort noe galt, men du gjør noe galt hvis du fortsetter å ha kontakt med denne syke mannen.

Anonymkode: b9723...12d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Anonymkode: 7723d...000

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du skal være glad han er ute av huset! 
Kutt forbindelsen ! 
Du har jo allerede begynt å lure på om det er feil ? 

Anonymkode: ff964...89c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han må ut av livet ditt. 

Min eksmann slo også hull i veggen før vi giftet oss og fikk unger sammen.  Største feilen i mitt liv at jeg ikke gikk dengang.  

Jeg ble skikkelig underkuet etterhvert.  Han tok fullstendig kontroll over meg med trusler, økonomisk havari og sosial isolasjon. Slo meg fysisk kun en gang,men mange voldtekter med tvang og smerte. 

Ikke kast bort livet ditt ! Gå NÅ ❤

Anonymkode: d1b41...296

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vurderer du å fortsette med ham? 

Han endrer seg evnt bare til det verre, men du kan slutte å være sammen med ham, ditt valg.

Anonymkode: 1bf0d...137

AnonymBruker
Skrevet
nybyggeren skrev (8 minutter siden):

Hva gjorde du som førte til at han ble så sint?

Jeg sa at ingen ting er blitt annerledes, at han fortsatt behandler meg dårlig.

Skrevet

Det finnes mange typer vold. Verbal, fysisk, økonomisk og materiell. Det er uansett vold og de flettes ofte sammen. Enn så lenge høres det ut som du er utsatt for materiell og verbal vold. Men veien er kort videre til det andre også. 

Kom deg bort!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det du med han som spiller poker hele tiden..? Fordi i så fall er 'skikkelig klovn' bare en nådig beskrivelse av hvor dum du har vært.  

2 hours ago, AnonymBruker said:

En mann jeg har hatt et av og på kjæresteforhold til tidligere, har vært tilbake i livet mitt en liten stund nå. Jeg har håpet at vi kan finne ut av ting, forholdet tok slutt fordi han behandlet meg dårlig, så jeg er jo en skikkelig klovn i dette..

Anonymkode: b1bed...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Vær glad du er kvitt denne voldelige mannen.

Nei, han skal ikke reparere skaden. Han skal IKKE inn i huset ditt igjen! Da har han en connection han kan hekte deg fast på.

Nei, han skal ikke betale deg for skaden. At du venter på at han skal betale det han skylder, vil føre til at han drøyer. Da har han en connection han kan hekte deg fast på.

Du har ikke gjort noe galt. Du har stått opp for deg selv. Det er RIKTIG! 👏

Anonymkode: 0edb6...d9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er det du med han som spiller poker hele tiden..? Fordi i så fall er 'skikkelig klovn' bare en nådig beskrivelse av hvor dum du har vært.  

Anonymkode: b1bed...0bf

Jeg aner ikke hva du snakker om her.. Han spiller ikke poker nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I helgen gjorde han noe som såret meg dypt og jeg ble veldig lei meg. Han sa det var min egen feil, og jeg stod opp for meg selv og sa han behandler meg fortsatt dårlig. Han ble rasende, sa at jeg er en bitch og slo et digert hull i veggen min. Jeg ble livredd og helt sjokkert, men han sa jeg overeagerte. Jeg sa at dette er vold, men han lo og sa at det er jo bare en vegg, du kan bare sparkle og male den. Han sa han kunne ordne det for meg som om det er en selvfølge at han skal få fortsette å komme hit. Han sa ikke unnskyld eller noen ting. Rett etter dro han fordi han mener jeg ikke tar hensyn til at HAN har det vanskelig. 

Altså er jeg er helt gærn som ikke forstår at jeg gjør noe galt?

For en dritt av et menneske, aldri slipp han inn igjen. Og klem til deg ❤️

Anonymkode: f9c2c...261

Skrevet

Har du fått bekreftelser nok på at du må avslutte forholdet? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...