Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere. Jeg jobber på kontor, som krever en del.. jeg er utdannet regnskapsmedarbeider (1år siden jeg ble ferdig med nettstudie), er 37 år og i jobben min holder jeg styr på både regnskap, bankavstemming, inn og utg. fakturering, ordre, mail, bestillinger fra kunder og leverandører, lønnsarbeid, dagsoppgjør og kunder i butikk. 

Er det noen som har tilsvarende jobb med noenlunde samme ansvar som meg som kan si noe om hva de har i timelønn? Evt hva som er et minimum? 

Jeg har en medarbeider som har grenet seg til samme lønn som meg, på 230kr timen når h*n ikke har halvparten så mye ansvar, eller kan steppe inn som vikar for meg. H*n kan ikke ta inng.faktura, ta bankavstemming eller kjøre lønn… dessuten har vedkommende bare 40% stilling og kan velge hvilke dager h*n skal jobbe grunnet annen jobb.. syns faktisk at det er litt urettferdig og tenkte å høre hva dere tenker? 

Anonymkode: 57f82...b15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regnskapsmedarbeider et er ettårig nettstudie, uten andre opptakskrav enn generell studiekompetanse eller et visst antall år relevant arbeidserfaring. 230 kr timen er ikke verst for en slik stilling. Medarbeideren din har kanskje lengre utdanning?

Anonymkode: 568c4...7f0

Skrevet

230 er mer enn bra nok for så kort utdanning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Regnskapsmedarbeider et er ettårig nettstudie, uten andre opptakskrav enn generell studiekompetanse eller et visst antall år relevant arbeidserfaring. 230 kr timen er ikke verst for en slik stilling. Medarbeideren din har kanskje lengre utdanning?

Hun er eldre og jobbet der noen år lengre enn meg. Men hun er ikke utdannet noe, hovedjobben hennes er assistent for utviklingshemmede🤷🏻‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor og hvilket firma?

Anonymkode: 68b42...4e0

AnonymBruker
Skrevet
Madah skrev (24 minutter siden):

230 er mer enn bra nok for så kort utdanning.

Jeg er fornøyd med lønnen, bare synest det var rart at hun som ikke har halvparten av det samme ansvaret som meg skal ha like høy lønn. Hadde forstått det mer dersom hun hadde kunnet gjort det jeg gjør. Men på den arb.plassen er det kun meg som gjør det jeg nevner øverst. Det er litt slitsomt.. og når de velger å lønne henne med det samme som meg så ble jeg overraska

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor og hvilket firma?

Anonymkode: 68b42...4e0

Kan jo ikke si det 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hun er eldre og jobbet der noen år lengre enn meg. Men hun er ikke utdannet noe, hovedjobben hennes er assistent for utviklingshemmede🤷🏻‍♀️ 

Så kanskje hun har lengre ansiennitet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...