AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har hele livet slitt med å holde meg når jeg må tisse. Jeg må ofte på do og det er gjerne så akutt ar jeg sliter med å holde meg. Det virker som at jeg mangler den sensoren som forteller at nå må du litt på do, og jeg merker ikke noe før det er krise. jeg har forsøkt knipeøvelser og andre triks på nett uten at det har gitt særlig resultat. jeg har også kontaktet legen som mener at jeg bare må endre på drikkevannene, og egentlig ikke virket som tok det særlig seriøst. Dette påvirker meg veldig, da det ikke er spesielt kult å være i slutten av tyve årene og fremdeles slite med å holde seg. Så derfor lurte jeg på om det kanskje var noen her som hadde noen råd eller tips eller annen erfaring ? Anonymkode: 41400...7d7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 En venninne har hatt det sånn "alltid", hun gikk fast på medisin. Tror den het minirin(?). Hun hadde det også svært travelt med å nå fram. Anonymkode: 8d14b...347
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): En venninne har hatt det sånn "alltid", hun gikk fast på medisin. Tror den het minirin(?). Hun hadde det også svært travelt med å nå fram. Anonymkode: 8d14b...347 Vet du om det var noen bakenforliggende årsak til at det var sånn, eller om det bare var sånn "naturlig"? Anonymkode: 41400...7d7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 Jeg var "vanlig" men fikk en nevrologisk sykdom i begynnelsen av 20-årene. Det er ikke veldig alvorlig men jeg ble plutselig veldig dårlig til å holde meg samtidig som det kom veldig plutselig, og i tillegg våknet jeg ofte i våt seng. Det er helt sikkert ikke samme, men det føltes slik som du beskriver med at det mangler noen sensorer. Det verste var egentlig å alltid være nervøs og å være redd for uhell. Jeg prøvde noen medisiner, en av dem var Sarotex, men det hjalp ikke veldig. Nå bruker jeg bleie om natten og hvis jeg skal fly og slikt og det er veldig befriende, men selvfølgelig ikke optimalt når man er ung. Det går mye på det psykiske også og å slippe å være redd for min del. Du er ikke den eneste, selv om det er mange forskjellige årsaker Anonymkode: df638...78f
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #5 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Vet du om det var noen bakenforliggende årsak til at det var sånn, eller om det bare var sånn "naturlig"? Anonymkode: 41400...7d7 Nei, beklager, vet ikke konkret årsak, bare at det hadde vært sånn lenge. Anonymkode: 8d14b...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå