AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Har i en ukes tid skrevet med en dame. Har tenkt at dette kunne bli noe seriøst, så jeg foreslo å møtes og bli bedre kjent. Hun skrev at hun gjerne vil møtes, men driver med flytting, og at det passet litt dårlig - men at vi kunne møtes en gang i juni eller juli når hun var ferdig-flytta. Jeg skjønner at det er mye jobb med flytting, men samtidig har man vel tid til å møtes et par timer for å se hva man synes om hverandre en kveld? Jeg har selv flyttet et par ganger og skjønner hvor mye jobb det er, samtidig har jeg alltiid hatt tid til å ta meg ene pause for å møte venner, famile you know it... Er det bare å gi opp henne og fortsette å sveipe på Tinder? Anonymkode: 6f16e...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Sveip videre du. Hvis hun vil møtes ville hun sagt ja. Man planlegger inn sånne ting. Neste gang du skal spørre ut en jente/kvinne: Ikke spør; skal vi møtes en gang? Spør: Kan vi møtes onsdag kl ??? der eller der Så får du mer konkret. Vi som vil treffe deg sier ja/nei, eller foreslår en annen dato Anonymkode: 84450...2cd 2 1
Curiousine Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har i en ukes tid skrevet med en dame. Har tenkt at dette kunne bli noe seriøst, så jeg foreslo å møtes og bli bedre kjent. Hun skrev at hun gjerne vil møtes, men driver med flytting, og at det passet litt dårlig - men at vi kunne møtes en gang i juni eller juli når hun var ferdig-flytta. Jeg skjønner at det er mye jobb med flytting, men samtidig har man vel tid til å møtes et par timer for å se hva man synes om hverandre en kveld? Jeg har selv flyttet et par ganger og skjønner hvor mye jobb det er, samtidig har jeg alltiid hatt tid til å ta meg ene pause for å møte venner, famile you know it... Er det bare å gi opp henne og fortsette å sveipe på Tinder? Anonymkode: 6f16e...c7c Kommer an på hvor langt dere bor fra hverandre 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sveip videre du. Hvis hun vil møtes ville hun sagt ja. Man planlegger inn sånne ting. Neste gang du skal spørre ut en jente/kvinne: Ikke spør; skal vi møtes en gang? Spør: Kan vi møtes onsdag kl ??? der eller der Så får du mer konkret. Vi som vil treffe deg sier ja/nei, eller foreslår en annen dato Anonymkode: 84450...2cd Glemte å skrive at jeg foreslo en bestemt dag. Curiousine: Vi bor ca. 1 time i fra hverandre. Anonymkode: 6f16e...c7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Kanskje hun føler seg tryggere på å møtes, om dere har snakket sammen lengre? Eller så stemmer det kanskje at hun er veldig travel nå med flytting? Ikke så godt å vite, men ville ikke bare gitt henne opp, om du tenker at det går fint for deg å vente med å møte henne. Anonymkode: 648f6...e27 1
visp Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Jeg hadde ikke avskrevet det. Flytting er utrolig slitsomt. Men jeg hadde heller ikke latt være å prate med andre i tilfelle det renner bort i sanden. 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har i en ukes tid skrevet med en dame. Har tenkt at dette kunne bli noe seriøst, så jeg foreslo å møtes og bli bedre kjent. Hun skrev at hun gjerne vil møtes, men driver med flytting, og at det passet litt dårlig - men at vi kunne møtes en gang i juni eller juli når hun var ferdig-flytta. Jeg skjønner at det er mye jobb med flytting, men samtidig har man vel tid til å møtes et par timer for å se hva man synes om hverandre en kveld? Jeg har selv flyttet et par ganger og skjønner hvor mye jobb det er, samtidig har jeg alltiid hatt tid til å ta meg ene pause for å møte venner, famile you know it... Er det bare å gi opp henne og fortsette å sveipe på Tinder? Anonymkode: 6f16e...c7c Altså. Jeg er i samme situasjon som daten din. Jeg har virkelig ikke tid til dating. Sykt mye å gjøre. Er du interessert så venter du. Er du stresset og desperat, gå videre, hun kan gjøre det bedre. Anonymkode: 35c24...f01 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Skrevet 19. mai 2022 Veldig rart å henge på Tinder om man faktisk er sykt opptatt og ikke har tid til å bli kjent med noen og evt møte dem. Enten er det en rotete person, eller personen snakker ikke sant om hjemmesituasjonen. Anonymkode: 8f7b1...6c4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): ...hun kan gjøre det bedre. Anonymkode: 35c24...f01 Ja, hun kan vente med dating til hun faktisk HAR tid. Det hadde vært mye bedre. Anonymkode: 8f7b1...6c4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #10 Skrevet 19. mai 2022 Jeg hadde ikke nødvendigvis avfeid det umiddelbart. Det er mye jobb med flytting, antar hun også har jobb utenom. I tillegg har hun et eget liv, og kanskje flere planer de neste helgene, derfor det ikke vil passe før juni/juli. Vi er tross alt nesten i juni allerede. Du kan jo prøve å foreslå en rask lunch ol. Alle må ha mat og en pause innimellom. Det kan hende hun føler første møte må være litt mer formelt, og vare lenge. Men en 30 min lunch kan være like greit som første møte. Anonymkode: 0ad32...3e6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #11 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Veldig rart å henge på Tinder om man faktisk er sykt opptatt og ikke har tid til å bli kjent med noen og evt møte dem. Enten er det en rotete person, eller personen snakker ikke sant om hjemmesituasjonen. Anonymkode: 8f7b1...6c4 Enig i denne. Hun er helt klart ikke veldig interessert TS. Du kan forslå og komme til hennes sted og at dere bare tar en rask kaffe evt, men selv hadde jeg ikke giddet mer om en mann hadde kommet med et sånt svar. Alle klarer å finne tid om de har lyst uten å måtte vente 1-2 mnd. Sveip videre du. Anonymkode: 412c0...853
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #12 Skrevet 19. mai 2022 Hvis noen hadde sagt til meg at vi kanskje kan møtes i juli fordi de flytter nå hadde jeg tatt hintet og sveipet videre.... Anonymkode: 961a6...85c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå