AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Mange her som får trusa i krøll så fort man nevner Dubai, men det er nok mange som hiver seg på hylekoret som er den gjengse kvinnen her i Norge. De vil heller feste i syden eller ha en romantisk ferie på Maldivene. Dubai er ferie destinasjon nr 1 for hele verden, de har hatt en økning på over 214 % 2022. Så dere som aldri vil reise hit, hold dere til husmors kjedeligheten deres og den årlige fyllekula til Granca. Flyet var fullt fra Norge til Dubai med nordmenn klare for sol og varme. Hilsen uføretrygdet på sin andre ferie til dette varme landet med god mat, dyr drikke og nydelige strender. Anonymkode: 3ba3d...b30
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mange her som får trusa i krøll så fort man nevner Dubai, men det er nok mange som hiver seg på hylekoret som er den gjengse kvinnen her i Norge. De vil heller feste i syden eller ha en romantisk ferie på Maldivene. Dubai er ferie destinasjon nr 1 for hele verden, de har hatt en økning på over 214 % 2022. Så dere som aldri vil reise hit, hold dere til husmors kjedeligheten deres og den årlige fyllekula til Granca. Flyet var fullt fra Norge til Dubai med nordmenn klare for sol og varme. Hilsen uføretrygdet på sin andre ferie til dette varme landet med god mat, dyr drikke og nydelige strender. Anonymkode: 3ba3d...b30 Javel. Så får vi krysse fingrene for at du i ditt neste liv ikke våkner opp som en homofil i slummen i Dubai da. Anonymkode: 88f38...19c 24 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mange her som får trusa i krøll så fort man nevner Dubai, men det er nok mange som hiver seg på hylekoret som er den gjengse kvinnen her i Norge. De vil heller feste i syden eller ha en romantisk ferie på Maldivene. Dubai er ferie destinasjon nr 1 for hele verden, de har hatt en økning på over 214 % 2022. Så dere som aldri vil reise hit, hold dere til husmors kjedeligheten deres og den årlige fyllekula til Granca. Flyet var fullt fra Norge til Dubai med nordmenn klare for sol og varme. Hilsen uføretrygdet på sin andre ferie til dette varme landet med god mat, dyr drikke og nydelige strender. Anonymkode: 3ba3d...b30 Mulig vi som har litt utdannelse ser litt lenger enn en uføretrygdet nordmann. Anonymkode: 187d0...c41 20 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 At det er fint i Dubai tviler jeg ikke på. Er ikke derfor vi ikke vil dit vet du. Anonymkode: 598b0...805 14 3 1
Daria Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Og poenget ditt var, utover å understreke at du åpenbart ikke har skjønt noe som helst om hva dette faktisk handler om...? 22 2 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mulig vi som har litt utdannelse ser litt lenger enn en uføretrygdet nordmann. Anonymkode: 187d0...c41 Herlig! På KG kan visst alt brukes for å rakke ned på uføre. Jeg er ufør etter kreft og kreftbehandling, og det kunne ikke falle meg inn å støtte turistindustrien på et sted som behandler homofile og ofre for seksuelle overgrep på den måten de gjør i Dubai. Utdannelse har jeg også. Tenk det. Anonymkode: cec0b...628 12 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 Opplagt trolletråd for å sverte uføre og få dem til å virke som idioter. Anonymkode: d21e0...0c7 7 1
Nymerïa Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Jeg håper du får godt betalt for å holde på med dette. 5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Mange her som får trusa i krøll så fort man nevner Dubai, men det er nok mange som hiver seg på hylekoret som er den gjengse kvinnen her i Norge. De vil heller feste i syden eller ha en romantisk ferie på Maldivene. Dubai er ferie destinasjon nr 1 for hele verden, de har hatt en økning på over 214 % 2022. Så dere som aldri vil reise hit, hold dere til husmors kjedeligheten deres og den årlige fyllekula til Granca. Flyet var fullt fra Norge til Dubai med nordmenn klare for sol og varme. Hilsen uføretrygdet på sin andre ferie til dette varme landet med god mat, dyr drikke og nydelige strender. Anonymkode: 3ba3d...b30 Jeg skulle gjerne besøkt Dubai pga arkitekturen, men som kvinne er det uaktuelt å støtte det kvinnefiendtlige regimet der. Ville DU ha ønsket å feriere et sted der du ikke kunne bevege deg fritt rundt? Anonymkode: 29fb0...d40 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 Uføretrygdet som skryter av dyr drikke 😅 Anonymkode: 79aa2...991 1
Callisto83 Skrevet 18. mai 2022 #12 Skrevet 18. mai 2022 Se om du kan få tatt noen bilder litt utenfor sentrum også da, gjerne hvor arbeiderne fra østen holder til. Det er vel ingen som ikke liker Dubai fordi det ikke ser fint ut der. 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #13 Skrevet 18. mai 2022 Trolleri trollera life goes on bra. Anonymkode: 9e122...f58 6 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #14 Skrevet 18. mai 2022 Dubai har den mest moderne og innovative arkitektur i verden. Anonymkode: 08029...f32
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #15 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange her som får trusa i krøll så fort man nevner Dubai, men det er nok mange som hiver seg på hylekoret som er den gjengse kvinnen her i Norge. De vil heller feste i syden eller ha en romantisk ferie på Maldivene. Dubai er ferie destinasjon nr 1 for hele verden, de har hatt en økning på over 214 % 2022. Så dere som aldri vil reise hit, hold dere til husmors kjedeligheten deres og den årlige fyllekula til Granca. Flyet var fullt fra Norge til Dubai med nordmenn klare for sol og varme. Hilsen uføretrygdet på sin andre ferie til dette varme landet med god mat, dyr drikke og nydelige strender. Anonymkode: 3ba3d...b30 Finnes det virkelig oppgående mennesker som reiser til slike shitholes countries? Anonymkode: bf1aa...94b 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #16 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Finnes det virkelig oppgående mennesker som reiser til slike shitholes countries? Anonymkode: bf1aa...94b Ja det finnes mange som trives på ferie i Dubai. Så lenge du ikke raver dritings rundt i gatene så er det minst like trygt som i Norge. Heftige kysse og befølings opplegg bør du også styre unna. Nå kan du gjerne være i Dubai som homofil/lesbisk men ikke kjærtegne/kysse partneren utenfor hotellrommet. Du kan jo forsøke å lage en oversikt til deg selv på hvor mange andre »shitholes countries» det finnes i verden. Hører f eks ikke noe om enkelte asiatiske land hvor turismen blomstrer mens myndighetene holder befolkningen i et jerngrep. Det er farligere å tilbringe tid i New York enn det er i Dubai. Anonymkode: 7a9b6...9e6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #17 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herlig! På KG kan visst alt brukes for å rakke ned på uføre. Jeg er ufør etter kreft og kreftbehandling, og det kunne ikke falle meg inn å støtte turistindustrien på et sted som behandler homofile og ofre for seksuelle overgrep på den måten de gjør i Dubai. Utdannelse har jeg også. Tenk det. Anonymkode: cec0b...628 Og jeg vet faktisk ikke om noen andre som er så hårsåre som uføre og tror at alle dras over en kam selv om noen uføre står fram som enkle. Anonymkode: 187d0...c41
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #18 Skrevet 18. mai 2022 Folk elsker å hate Dubai, da😂 men skal sies at det er et nydelig feriested, og jeg drar gjerne tilbake Anonymkode: 56bee...e5a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #19 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk elsker å hate Dubai, da😂 men skal sies at det er et nydelig feriested, og jeg drar gjerne tilbake Anonymkode: 56bee...e5a Uff, sier litt om deg som person. Glad jeg ikke har sånne i venninneflokken! Anonymkode: bf1aa...94b 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #20 Skrevet 18. mai 2022 Det at turismen har økt betyr ikke at forholdene er noe bedre for arbeiderklassen, kvinnene og de homofile. Kanskje heller tvert imot. Anonymkode: 878e6...648 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå