AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Er 200 mg quetiapin nok til å få bivirkninger? Anonymkode: f9f40...c87 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Ja. Kun 50 mg gir også det. Vanskelig å slutte på + vektøkning. Anonymkode: 0a220...7a0 1
L.F Skrevet 19. mai 2022 #3 Skrevet 19. mai 2022 Ja det vil jeg tro? Ihvertfall i starten kan du nok oppleve bivirkninger, men har forstått at det vil gå seg til etter en "innkjøringsperiode" så bare vært tålmodig. Etterhvert vil bivirkningene gå over og du vil merke effekt av medisinen. 😊 Du har fått den av legen av en grunn, så ikke vær redd for å ta den! 😊 Selv tar jeg kun 25-50mg hver kveld for søvnproblemer/angst/stress. Ingen bivirkninger. Men du har nok fått den utskrevet for noe annet vil jeg tro??
L.F Skrevet 19. mai 2022 #4 Skrevet 19. mai 2022 (endret) Eller forresten, en bivirkning jeg har er at jeg blir sulten kort tid etter inntak. Gjelder å ha liggende noe kalorifattig å snacke på da. 🤣 Var værst i starten, da kunne jeg trykke i meg enorme mengder mat på kveldene...takk og pris for høy forbrenning! 😅 Endret 19. mai 2022 av L.F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå