Gå til innhold

Røyker du foran barnene din eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Røyker du i smug for barna dine eller røyker du foran dem åpenlyst? Hvor gamle er isåfall barna? Hvorfor gjør du det eller hvorfor ikke?

Lurer fordi jeg selv ikke gjør det, men nå begynner de å komme i en alder der det blir vanskeligere :/

Anonymkode: b3d11...f0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk barn i -93c og røkte foran han etterhvert. I  begynneksne røkte jeg jo ikke pga amming, men startet igjen, dessverre. Så ville jeg jo heller ikke røyke rett opp i ansiktet hans da han var baby. 

Men ja, jeg røkte foran alle barna mine fram til jeg sluttet for tre år siden .Jeg tror på å være et autentisk menneske for barna, seg selv og alle andre. 

Anonymkode: f5100...4c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Røyker du i smug for barna dine eller røyker du foran dem åpenlyst? Hvor gamle er isåfall barna? Hvorfor gjør du det eller hvorfor ikke?

Lurer fordi jeg selv ikke gjør det, men nå begynner de å komme i en alder der det blir vanskeligere 😕

Jeg røyka før og da foregikk det på verandaen. Barna visste at mamma røyka på verandaen. De vet at de ikke skal være rundt en som røyker. 

Anonymkode: 071cd...96b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det da jeg røkte, ja. Ingen av dem har begynt å røyke.

Anonymkode: c6af7...243

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyket på terrrassen vår utenfor, så han visste og så at jeg røyket ja. Han hadde uansett kjent lukten av røyk, så jeg ser ikke noe poeng i å skjule det synlige. Poengløst.

Men uansett er det mange år siden nå at jeg sluttet. Poden var glad for det! Han har aldri tatt et trekk av en sigarett selv eller vært fristet til det, selv om han de første årene av sitt liv hadde TO foreldre som røyket. Nå røyker ingen av oss. 

Anonymkode: 58537...078

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Pappa skal bare ut å ta seg en æsj. Så ja de ser meg røyke

Anonymkode: dabd1...dd7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Smugrøyker, er da røyken smaker best.

Anonymkode: 123d1...4e9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det ja. Hun visste hva jeg gjorde da jeg gikk ut. Har slutta nå da, men savner det. 

Anonymkode: 27627...18d

AnonymBruker
Skrevet

Røyk.. Finnes det fortsatt folk som driver med sånt?

Anonymkode: 450e8...c5d

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Røyk.. Finnes det fortsatt folk som driver med sånt?

Anonymkode: 450e8...c5d

Ja 🤣 massevis ;)

Anonymkode: cdfac...4a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mora til samboeren min (vi er 30) røyka inne med han på fanget. Han sa at han husker hele kjøkkenet fyllt i røyk mens de satt der å så i bøker. Han begynte å røyke kjempe tidlig selv (13-14) men slutta rett etter han hadde liv å kjøpe selv 

Anonymkode: 06c87...729

AnonymBruker
Skrevet

Jeg røyker ikke lengre, men da jeg røyka gjorde jeg det ute på verandaen. Om barna kom ut på verandaen mens jeg røyka, gjorde jeg ikke noe med det.

Anonymkode: fc139...7f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lurer fordi jeg selv ikke gjør det, men nå begynner de å komme i en alder der det blir vanskeligere 😕

Hadde aldri i livet tatt meg en røyk. Æsj. Folk som røyker er egoister 🤬

Anonymkode: 45aa6...25c

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50 år og røyker i smug for mine store barn. Røyker i snitt 1-2 i uka.

Anonymkode: 17fc2...b96

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47 og smugrøyker, bare min mann som vet at jeg av og til røyker på fest. Skjuler det for barna mine og foreldrene mine. Men det er ikke så mye festing for tiden, så nå blir det en sigg per dag. På vei til jobben, langs ruten jeg går, der har jeg funnet meg et perfekt smugrøykested. Det er min lille hemmelighet 😄

Anonymkode: 0a888...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Alltid røyket foran barna ( ute) og gjør fremdeles. 

Anonymkode: 90d29...970

AnonymBruker
Skrevet

Å røyke i hemmelighet er enda værre enn å røyke og være ærlig om det. Da fratar du de rundt deg muligheten til å beskytte seg og skjerme seg fra deg etter du har røyket (dersom de ikke lukter røyken selv). DET er egoistisk det!

Selvsagt røyker man ikke så barna ser det, hvordan skal man klare det og samtidig følge barnas lovfestede RETT til et røykfritt miljø???

Anonymkode: fce55...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er 47 og smugrøyker, bare min mann som vet at jeg av og til røyker på fest. Skjuler det for barna mine og foreldrene mine. Men det er ikke så mye festing for tiden, så nå blir det en sigg per dag. På vei til jobben, langs ruten jeg går, der har jeg funnet meg et perfekt smugrøykested. Det er min lille hemmelighet 😄

Anonymkode: 0a888...ea0

Det er vel fort flere som vet du røyker på fest;) 

Bra du skjuler det for barna dine, men da skjuler du det for mann også? Hvordan sted er perfekt smugrøykested?

Det er lov å ha hemmeligheter 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 19.10):

Smugrøyker, er da røyken smaker best.

Anonymkode: 123d1...4e9

Hvorfor smaker den best?😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare sigaretter, ikke tjall.

Anonymkode: b6da1...b34

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...