AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Hvordan kan jeg ta opp med kjæresten min at han kommer altfor raskt uten å såre følelsene hans? Vi har vært sammen i 4 måneder nå og ikke en eneste gang har jeg fått sjansen til å få orgasme når vi har hatt sex fordi han kommer altfor raskt. Jeg får kun orgasme av penetrering, ikke av slikking/ fingring og stimulering av klitoris som mange andre jenter får så jeg er nok ganske unormal akkurat der, men da er jo problemet at det er klin umulig for meg å komme når kjæresten kommer etter 1-3 minutter hver eneste gang, jeg klarer ikke komme på så kort tid. Jeg trenger alltid litt mer tid en det, men når jeg først kommer så kommer jeg flere ganger etter hverandre. Av og til har jeg kjent at nå er det rett før jeg kommer, men så får han plutselig utløsning så da er det ødelagt. Etter at han er ferdig så ligger jeg der sprengkåt og vil pule mer, men etter at han har fått utløsning så er det også helt umulig for han å få den hard igjen selv om jeg prøver å både runke og suge han etterpå men den er helt slapp at det går så vidt an å ta i den, så da ligger jeg bare der skuffet hver eneste gang. Vet ikke om han i det hele tatt prøver å holde igjen eller om det er helt umulig for han å holde igjen. Hadde dette vært noe som skjedde av og til så hadde det ikke vært noe problem, men siden dette skjer hver eneste gang så blir jeg jo aldri tilfredstillt. Hvordan skal jeg klare å ta opp dette uten å såre han? Kan det være at vi ikke har den seksuelle kjemien og at jeg bør finne meg en som holder ut lenger i sengen eller bør jeg prøve å gi han en sjanse og se om han faktisk prøver? For jeg har ikke noe problem med å bli kåt på han, bare han tar litt på meg så blir jeg dassvåt og er klar nesten med en gang. Anonymkode: 4f774...94e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Litt vanskelig for ham å holde lengre uten videre, men vil det hjelpe om han fingrer/bruker leketøy på deg først? Anonymkode: ea25f...983
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Kanskje han synes du er veldig bra og fin? Anonymkode: fce90...75b
micromaya Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Du er jo bare nødt til å snakke med ham om dette! Han har det åpenbart helt topp, og selv om han burde ha registrert at du ikke kommer i mål, er det ikke sikkert han tenker over det. Er dere veldig unge? Min erfaring er at de fleste menn er veldig opptatt av at dama skal komme, så jeg får litt på følelsen at han her kanskje er litt uerfaren? 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Just now, micromaya said: Du er jo bare nødt til å snakke med ham om dette! Han har det åpenbart helt topp, og selv om han burde ha registrert at du ikke kommer i mål, er det ikke sikkert han tenker over det. Er dere veldig unge? Min erfaring er at de fleste menn er veldig opptatt av at dama skal komme, så jeg får litt på følelsen at han her kanskje er litt uerfaren? Han er 5 år yngre enn meg, jeg er 30 og han er 25 så han er ikke så ung, men ja han er nok litt uerfaren på akkurat det. Det er første gang jeg er sammen med en som er yngre enn meg, men jeg har aldri hatt det problemet i de andre forholdene jeg har hatt tidligere at de alltid kom før meg, de passet på at jeg også ble tilfredsstilt, at det gikk begge veier. Selvfølgelig kunne det skje iblant at de kom før meg, men det var aldri et problem uansett da det ikke skjedde hver gang. Ts Anonymkode: 4f774...94e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Litt vanskelig for ham å holde lengre uten videre, men vil det hjelpe om han fingrer/bruker leketøy på deg først? Anonymkode: ea25f...983 Jeg har vurdert å kjøpe en dildo hvis dette skal vedvare, som både han kan bruke på meg og jeg kan bruke for meg selv også. Ts Anonymkode: 4f774...94e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 Det finnes spray man sprayer på penishodet for å gjøre den mer nummen og derav holde ut lengre. Foreslå å ta pauser når han nærmer seg klimaks og heller veksle på å bruke dildo på deg Anonymkode: f9121...4b4 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 Kanskje dere ikke er seksuelt kompatible, rett og slett 😕 At du kommer av kun penetrering er det jo flust av mannfolk som digger, så det finnes nok bedre matcher der ute sånn sett. Men, et forhold er mer enn sex og en mann er mer enn hans evne til å utsette utløsningen, så... det er jo verdt et forsøk å ta det opp og høre hva han tenker om det. Du er redd for å såre han skriver du, men... er det ikke på en måte det han gjør mot deg hver gang dere har sex og du forblir utilfredsstilt, din nytelse er ikke viktig? Anonymkode: d0c37...f1c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Han trenger litt opplæring ifht å utsette sin egen utløsning. En dildo i tillegg er ikke å forakte. De fleste menn elsker jo at damene blir fornøyd,så bare å ta den samtalen. Han vil takke deg senere 🙂 Husk også å spørre om det er noe han ønsker i retur,som dere ikke har prøvd ❤ Anonymkode: 3db35...ae6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 Kanskje om han begynner å runke en del, holder han ut lengre Anonymkode: 35fe5...31f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 Dette problem har jeg hatt med alle min sexpartnere. Veldig frustrerende men du må nesten nevne det på en pen måte. Vet ikke helt hvordan jeg sa det men det går fint. Bare si det;) du kommer alt for fort når vi har sex. Det må vi prøve å endre på. Vi får utforske det sammen. Eller noe sånt....... Anonymkode: 2f1bc...6a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå