Gå til innhold

Hva har du alltid i kjøleskapet/kjøkkenskapet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømmer om fullstappet kjøleskap med enkle snacks, drikke, ferske bær osv. men med dagens matvarepriser er ikke det et alternativ. Hva pleier dere alltid å handle som er greit å ha i kjøleskapet?

Jeg har alltid kyllingskinke, egg, salat, agurk, paprika, tomat, kesam og grove lefser. I fryseren pleier jeg ofte å ha fryste bær. 

Anonymkode: 09e66...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ketchup uten sukker

Skrevet (endret)

Egg, poteter, løk, ketsjup, sennep, tomater, melk, margarin og jarlsbergost.

Alt annet kan variere, men dette må vi bestandig ha. Hadde det vært bare meg i husholdningen ville melk, poteter og ketsjup også utgått.  

Potetene skulle jeg gjerne hatt i en kjølig bod, men det har jeg ikke, så det blir grønnsaksskuffen i kjøleskapet istedenfor.

Endret av Ullvott
AnonymBruker
Skrevet

I kjøleskapet har jeg alltid lys

Anonymkode: 4461a...96c

AnonymBruker
Skrevet

MÅ ha løk, egg , ost og melk og smør i kjøleskapet alltid. Da overlever jeg en stund. I matskapet må jeg ha mel, bakepulver og gjær, melis , kakao, mais, hermetisert tomat, tomatbønner og fiskeboller.  I fryser må jeg har kjøttdeig, laks og torsk, pølser og kylling og fryste grønsaker. 

Anonymkode: ed8d4...936

AnonymBruker
Skrevet

Makrellfilet i tomat og sukkerfri ketchup. Ketchupen går som regel ut på dato før den blir brukt opp da, men... kjekt å ha hvis vi plutselig skal få lyst på pølser og lompe eller brød en dag.

Det ligger også alltid noen tuber med smøreost i kjøleskapet mitt/vårt.

Anonymkode: a5a36...d53

Skrevet

Jeg har alltid smør, melk, fløte, egg, gjær, gulrøtter, løk, potet, ketsjup, tabasco, sambal olek, soyasaus og diverse oliven.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid havremelk,eldorado margarin,plantebasert ost,agurk,paprika,tomat,salat,løk,poteter, gulrøtter,sykt agurk og rødbeter,epler tahini,sopp soyasaus,

Anonymkode: 4b028...ebb

AnonymBruker
Skrevet

Hyller og skuffer

Anonymkode: b3724...268

Skrevet

Melk. Egg. Kjøttpålegg. Oster. Diverse sauser, soya sweet chili osv. Yoghurt. Diverse løk. Og.. Kald musserende vin😎

AnonymBruker
Skrevet

Egg, ost, skinke, majones, ketchup, sennep, pepsi max, agurk, paprika, tomat, løk, sylteagurk, tomatpure, parmesan..

Anonymkode: f3ecf...c5e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 17.59):

I kjøleskapet har jeg alltid lys

Anonymkode: 4461a...96c

Det er vel bare når du åpner døra? :P

Anonymkode: 62e8e...de1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Egg. Har jeg ikke egg så er dagen ødelagt 

Anonymkode: 490ac...d14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...