Gå til innhold

Legger du toalettpapir på toalettsetet på offentlig toalett/jobb/besøk hos andre?

Fabienne

Legger du toalettpapir på toalettsetet på offentlig toalett/jobb/besøk hos andre?  

63 stemmer

1. 1. Legger du toalettpapir på toalettsetet på offentlig toalett/jobb/besøk hos andre?

• Ja, selvfølgelig
      19
    • Nei, hvorfor skulle jeg det?
      23
    • Noen ganger/jeg ser an hygieneforholdene der jeg er
      25
    • Jeg er kvinne
      26
    • Jeg er mann
      2

Anbefalte innlegg

Kort og enkelt: Legger du toalettpapir på setet på offentlige toaletter og andre toaletter utenfor eget hjem? Hvorfor/hvorfor ikke? Svar gjerne med kjønn. Jeg regner med at spørsmålet er mest aktuelt for kvinner, men det hender vel at menn setter seg ned på et toalett også. :) 

Jeg er litt usikker på om tråden burde ligge her eller på Generell debatt; moderator må gjerne flytte den). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid på offentlig toaletter og av og til når jeg låner toalettet hos venner/bekjente.

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Alltid på offentlig toaletter og av og til når jeg låner toalettet hos venner/bekjente.

Hvorfor? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, skjønner ikke poenget med det. Det er bare slik ubegrunnet bakterieangst og ingen faktiske risikoer med å bruke offentlige doer. 

Anonymkode: 72ffb...164

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann her, og nei. Er jeg skeptisk tar jeg og tørker over med papir. Ser jeg suspekte flekker fukter jeg papiret med litt håndsprit siden jeg nå vanligvis har det i lomma. Er ikke redd for basselusker, men vil helst ikke sette meg for så å kjenne at det var noe vått der...

Anonymkode: 5631e...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis jeg ikke gjør det så dusjer jeg når jeg kommer hjem og bytter til rene klær. Føles ekkelt å legge seg i sengen eller kose dersom man "har" toalettsete på seg.

Anonymkode: 0b28d...a15

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser det an først og tørker av om nødvendig. Har satt meg på litt for mange våte toalettseter oppigjennom til å ha lært en lekse. 

Anonymkode: 6cfb6...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Er det vått eller synlig skittent tørker jeg av, men barndommens leksjon om at et ark toalettpapir skal beskytte mot bakterier og andre usynlige farer har visst lite for seg, og det er uansett ingenting som smitter gjennom hel hud.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja på offentlige toaletter. Jeg liker ikke å få fremmede personers naken rumpesvette på meg.

Anonymkode: 047a7...26a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unngår offentlige toaletter så godt jeg kan. Når jeg må, vasker jeg de og legger papir på. Det samme ved besøk, selv om det er hos familie. Bruker også papirer på vasken og dørhåndtak, mange grise rundt om. 

Anonymkode: ede68...f7b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, det er mange som griser, så jeg unngår også offentlige toaletter om mulig. Det skulle vært oppfunnet noe man kunne lagt/trukket over og kastet etterpå, er veldig kresen, og det kommer av at man observerer hvordan enkelte oppfører seg. Det er ufyselig å sette seg ned der urin og avføring tydelig har vært klint utover. Mange steder er det mangelfullt renhold, og stor trafikk. Når man ser at enkelte går rett ut uten å vaske hender, gjør det at jeg heller ikke liker å ta i håndtak mer enn det jeg må slike steder...

De fleste vennene mine er veldig nøye på renhold, så der er jeg ikke så skeptisk.

Anonymkode: 99414...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
hellokitty skrev (9 minutter siden):

Bruker aldri offentlig toalett

Hva gjør du om du er på en lengre reise?

Anonymkode: 99414...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg setter meg ikke ned på doen en gang, det gjør jeg kun hjemme, jeg sitter på huk når jeg må bruke do på offentlige plasser😅

Anonymkode: 91ae3...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann: tørker over dosetet og innerkanten på skåla, legger av og til papir i fremkant så tissefanten ikke kommer borti skåla. Papir over ringen legger jeg ikke på, det matpapirlignende doringtrekket som de har på fly er helt forferdlig å sitte på.

Anonymkode: 658cc...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker ikke papir. Bruker bidē

Anonymkode: 26b2d...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bruker ikke papir. Bruker bidē

Anonymkode: 26b2d...22f

Ja for det finnes jo på alle offentlige toaletter + hos alle du besøker.....

Anonymkode: d2d04...c21

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...