Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser veldig mange sykepleiere som er sammen med «velstående» menn.. sånn at flere av se kun trenger å jobbe litt. Hvorfor har det blitt sånn?

Anonymkode: 7da7c...36c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner faktisk til et par sånne par selv. Hun er blond og dum, han er nyrik. Det siste der tror jeg er litt vesentlig, for jeg vet ikke om noen menn med old money som har slått seg til ro med en sykepleier. 

Anonymkode: 964f6...a05

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sykepleiere er gjerne omsorgsfulle, og holder hodet kaldt i uoversiktlige situasjoner. Legg til at de i liten grad er opptatt av egen karriere og synes det er topp å trappe ned for å ta hovedansvaret for barna, og gjerne organiserer barnebursdager, middager, handling og pakking til ferier, og du har en perfekt match for en mann som gjerne vil jobbe mye og komme hjem til en kvinne som ikke er komplett nek.

Anonymkode: 3adb9...e2f

• Liker 6
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ser veldig mange sykepleiere som er sammen med «velstående» menn.. sånn at flere av se kun trenger å jobbe litt. Hvorfor har det blitt sånn?

Anonymkode: 7da7c...36c

fordi spl tjener så dårlig

Endret av Maleficenta
AnonymBruker
Skrevet

De finner de på jobb, sjekker opp pasientene. De har jo tilgang til journal så kan sjekke skatten der 😄

Anonymkode: 49467...a8a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De finner de på jobb, sjekker opp pasientene. De har jo tilgang til journal så kan sjekke skatten der 😄

det er da ikke lov

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kjenner faktisk til et par sånne par selv. Hun er blond og dum, han er nyrik. Det siste der tror jeg er litt vesentlig, for jeg vet ikke om noen menn med old money som har slått seg til ro med en sykepleier. 

Som sykepleier har hun mye kunnskap, så hun er trolig ikke så dum som du tenker 

Anonymkode: 28ea5...2c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Som Geir Lippestad og kona? Det er vel koselig at man finner kjærligheten vel? Om kjærlighetene har den ene eller andre jobben. Så lenge man er fornøyd så er det det viktigste 💐

Anonymkode: cef66...763

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Skatt i journalen???

Anonymkode: 73a71...fae

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror du skattelista står i journaler? Ikke mye utdanning her i gården med andre ord? 😅

Anonymkode: 9291e...3f0

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er et kjent fenomen at rike finansfolk går etter pene sykepleiere. Istedetfor å gå etter instababes med ducklips velger de heller pene sykepleiere med empati og morsinstinkt. De ser heller for seg en slik dame å bygge familie med. 

Anonymkode: 3be6f...a49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er et kjent fenomen at rike finansfolk går etter pene sykepleiere. Istedetfor å gå etter instababes med ducklips velger de heller pene sykepleiere med ducklips. De ser heller for seg en slik dame å bygge familie med. 

Anonymkode: 3be6f...a49

Rettet den for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rettet den for deg. 

Men nå ble det feil og poenget borte?

Anonymkode: 9cb68...51d

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mange kvinnelige sykepleiere, derfor er det sannsynlig at mange (rike) menn har sykepleierpartner. 

Har vært der sjæl, men vi ble sammen før jeg var ferdig utdannet.

Anonymkode: 419c0...f00

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men nå ble det feil og poenget borte?

Anonymkode: 9cb68...51d

Du kan jo prøve å tenke deg frem til hva jeg mente. 

AnonymBruker
Skrevet

all statistikk viser at etter 10 år pluss / minus, etter gjennomført utdannelsen, så har cirka 20 prosent av sykepleierne funnet seg helt andre jobber  i andre bransjer enn i helse-tjenestene.

ergo kan sykepleierne sikkert tjene mye bedre penger, etter dem finner seg annet arbeid.  

Anonymkode: 0aca0...26b

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg er en av dem. Mannen min tjener godt, har en lederstilling innen finans. Jeg jobber ikke så mye, men studerer for å omskolere meg. Vi er en god match. Jeg er omsorgsfull, men også veldig dramatisk og følsom. Han er rolig som dagen er lang, men og litt ufølsom. Ingenting biter på han.

Anonymkode: 73710...245

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skatt i journalen???

Anonymkode: 73a71...fae

Personnr og navn og alt står i journalen, bare å sjekke det opp så klart

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tror du skattelista står i journaler? Ikke mye utdanning her i gården med andre ord? 😅

Anonymkode: 9291e...3f0

Sjekker jo på nett da, smarta 😉

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Trenger ikke være sykepleier for å sjekke skattelista🙄

Anonymkode: ce16f...fbc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...