Gå til innhold

Daten min slikket føttene mine under sex😜

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat begynt å date en fyr jeg traff på møteplassen for litt siden. I helgen var vi på romantisk middag noe som var veldig kjekt. Etter middagen reiste vi hjem til han og det ble selvfølgelig sex. Noe jeg reagerte på var at han tok føttene  mine opp i ansiktet sitt når vi hadde samleie.  Han begynte å kysse på tærne mine og jeg fikk en super digg orgasme av kombinasjonen penetrering og at han slikket og kysset føttene mine....

Er jeg unormal som syntes dette var digg?

Anonymkode: 43d2f...4ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøver å se for meg hvordan penetrering og klare å slikke føtter samtidig går he he

Anonymkode: 05b44...28b

• Liker 2
Skrevet

Nei du er ikke unormal. Mange som liker det. Også mange som liker å kysse/slikke føtter.

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet

Dette er veldig normalt og vanlig 

AnonymBruker
Skrevet

Litt av akrobat du har funnet deg. Hang i et trapes også?

Anonymkode: 60447...786

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dette gjør vi ofte! Elsker å slikke hennes føtter, suge på hennes tær. Og har hun hvite sokker på slikker jeg gjerne de også. Favorittene er noen søte hvite fra Adidas med trefoil og tre striper. De er tynne i stoffet og ekstra gode å sutte på tærne hennes gjennom. Men sexy med vanlige hvite Nike også. Om vinteren bruker hun to par, eller når hun spiller basket, litt ekstra deilig å slikke og kose med ett par, så liksom pakke ut det neste paret, slikke og kose med dem, så pakke ut føttene. Føtter og tær er sexy. Sokker også. Ikke må man være spesielt akrobatisk heller. 

Anonymkode: 078fb...7ab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 17.23):

Prøver å se for meg hvordan penetrering og klare å slikke føtter samtidig går he he

Anonymkode: 05b44...28b

Hvordan er det vanskelig å forestille seg?? Som kvinne kan man jo lett løfte beina opp til ansiktet til mannen om han er litt oppreist under «misjonæren»…

Anonymkode: f0f52...1b4

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...