AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg hadde en date i forrige uke. Første gang vi møttes, bare nettkontakt tidligere. Flørtete og sånn, var det jo, og bare med nicknames. Vi møtte hverandre på en kafé rett ved der hun jobbet, etter arbeidstid. Hun hadde fortsatt nøkkelkort rundt halsen og da så jeg hva hun het og hvor hun jobbet. Vi drakk kaffe, snakket litt, opprettholdt flørtestemningen. Og så spurte hun plutselig - hvor skal vi? Jeg forsto ikke. Hun måtte forklare meg at hun mente rommet. Hun hadde altså forventet at jeg hadde fikset hotellrom, og at det var en selvfølge at vi skulle rett dit hvis det fungerte med kaffen. Og da jeg så tydeligvis var en treiging, var det ikke noe stas - og så var alt over. Jeg satt igjen og følte meg som tidenes idiot. Fungerer det virkelig sånn? Anonymkode: 617a6...5e4
exictence Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 (endret) Vil du ha en kjæreste som det? Kanskje hun trodde du var ute etter bare sex, og det var hun og? Det fungerer vel sånn dersom dere ikke har snakket om noe dere ønsker? Ikke utvekslet navn en gang. Hvis jeg skulle treffe en uten å vite hva han heter (hadde ikke vært aktuelt) hadde jeg ikke tatt det så seriøst. Endret 18. mai 2022 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde en date i forrige uke. Første gang vi møttes, bare nettkontakt tidligere. Flørtete og sånn, var det jo, og bare med nicknames. Vi møtte hverandre på en kafé rett ved der hun jobbet, etter arbeidstid. Hun hadde fortsatt nøkkelkort rundt halsen og da så jeg hva hun het og hvor hun jobbet. Vi drakk kaffe, snakket litt, opprettholdt flørtestemningen. Og så spurte hun plutselig - hvor skal vi? Jeg forsto ikke. Hun måtte forklare meg at hun mente rommet. Hun hadde altså forventet at jeg hadde fikset hotellrom, og at det var en selvfølge at vi skulle rett dit hvis det fungerte med kaffen. Og da jeg så tydeligvis var en treiging, var det ikke noe stas - og så var alt over. Jeg satt igjen og følte meg som tidenes idiot. Fungerer det virkelig sånn? Anonymkode: 617a6...5e4 Eh....nei?? Da må det i så fall avklares på forhånd. Jeg er dame, men om jeg stilte opp på første date og mannen hadde bestilt hotellrom, hadde jeg reist hjem for å si det sånn. Merkelig oppførsel. Anonymkode: cf7cd...359 1
Havspeil Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Hope not 😎 Dere er ikke støpt i samme forma. ! Jeg skjønner meg heller ikke på folk som er villige til sex så fort man har tatt de i hånda. Man må jo kurtisere,bli kjent og bygge litt spenning og kjemi først . 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Nei, sånn fungerer det ikke! Du gjorde helt rett i ikke å ha booket hotellrom på forhånd. Ikke noe normalt menneske gjør det med mindre det er eksplisitt uttalt 😅 Bortkastede penger for din del også om kjemien ikke stemmer. Anonymkode: 9eeeb...1fa 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 Hmm. Er du sikker på at ikke hun er en eskorte? Anonymkode: c3a36...d87 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Skrevet 19. mai 2022 Ikke normalt. Her har dere nok snakket forbi hverandre og bommet på hva dere er ute etter. Eller det var en metode for å skremme deg vekk? Minner meg om en eller annen amerikansk serie... Anonymkode: b6d39...633
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #9 Skrevet 19. mai 2022 Nei, det fungerer jo vanligvis ikke sånn. Men det at dere ikke utvekslet navn og sånn får meg til å tenke hun var i et forhold, og at hun antok du også er det. Altså at det kun var snakk om sex. Folk som er interessert i forhold vil jo gjerne vite mest mulig om hverandre, så det var vel noen hint her. Anonymkode: 9a435...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå