AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har kjøpt ny vaskemaskin, og oppdaget nettopp at den hverken har finvask- eller håndvaskprogram. Hvordan gjør jeg det når skal skal vaske mer skånsomt? Kan jeg bruke ullprogrammet? Anonymkode: bcb79...fe9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Ullprogrammet funker fint til skånsom vask Anonymkode: 58200...748
Mokkilokki Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Det hørtes merkelig ut, hva slags maskin har du kjøpt? Sånt må man jo sjekke før man kjøper.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Mokkilokki skrev (1 minutt siden): Det hørtes merkelig ut, hva slags maskin har du kjøpt? Sånt må man jo sjekke før man kjøper. Det hjelper jo veldig nå. Anonymkode: 6990a...457 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt ny vaskemaskin, og oppdaget nettopp at den hverken har finvask- eller håndvaskprogram. Hvordan gjør jeg det når skal skal vaske mer skånsomt? Kan jeg bruke ullprogrammet? Anonymkode: bcb79...fe9 Det er første gang jeg har hørt om en vaskemaskin uten finvaskprogram? Finnes det? Eller har du ikke funnet programmet enda? Anonymkode: 9bf48...922
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 (endret) Min mor hadde en vaskemaskin hvor babyprogrammet var finvask (som det sto i bruksanvisningen, klærne ble behandlet like forsiktig som en baby🤪😂). Men sjekk bruksanvisningen, for min svigermor hadde en maskin hvor babyprogrammet var 90grader pluss forvask.. 😂 Anonymkode: ac563...fd1 Delryddet,fjernet sitering av regelbrudd. Chantielle mod. Endret 19. mai 2022 av Chantielle
Mokkilokki Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 (endret) Du har jo finvask, der det står Cotton. Har du ikke lest i bruksanvisningen eller søkt den opp? Når de står på cotton så skal du vel kunne regulere temperaturen fra 30-60 grader og oppover tenker jeg. Delryddet,fjernet sitering av regelbrudd. Chantielle mod. Endret 19. mai 2022 av Chantielle
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Min mor hadde en vaskemaskin hvor babyprogrammet var finvask (som det sto i bruksanvisningen, klærne ble behandlet like forsiktig som en baby🤪😂). Men sjekk bruksanvisningen, for min svigermor hadde en maskin hvor babyprogrammet var 90grader pluss forvask.. 😂 Anonymkode: ac563...fd1 Baby-programmet er høy temperatur og ekstra skyllinger her og Mokkilokki skrev (24 minutter siden): Du har jo finvask, der det står Cotton. Har du ikke lest i bruksanvisningen eller søkt den opp? Når de står på cotton så skal du vel kunne regulere temperaturen fra 30-60 grader og oppover tenker jeg. Jeg har selvsagt lest bruksanvisningen. Hvorfor er du så utrivelig? "Cotton" betyr jo bare bomull. Er det å senke temperaturen alt som skal til for å gjøre det til finvask? Jeg trodde det hadde med behandling av tøyet i maskinen å gjøre også... Anonymkode: bcb79...fe9 2
Million Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Baby-programmet er høy temperatur og ekstra skyllinger her og Jeg har selvsagt lest bruksanvisningen. Hvorfor er du så utrivelig? "Cotton" betyr jo bare bomull. Er det å senke temperaturen alt som skal til for å gjøre det til finvask? Jeg trodde det hadde med behandling av tøyet i maskinen å gjøre også... Anonymkode: bcb79...fe9 Det er det. Altså mer skånsom behandling mens tøyet ligger i trommelen på finvask-valget. Den kaster ikke tøyet like heftig rundt som under en normal bomullsvask. Mitt finvask-program vasker saktere og med færre "kast" med trommelen, mere "vugging" og stillestående bløtlegging i vaskevannet inni der. På finvask-innstillingen kan jeg velge mellom 30 og 40 grader. Endret 18. mai 2022 av Million 1
Chantielle Skrevet 19. mai 2022 #10 Skrevet 19. mai 2022 Ryddet for innlegg med identifisering,samt siteringer. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #11 Skrevet 20. mai 2022 Finvask og ullprogram er likt på vår maskin. Eneste forskjellen er at man ikke kan endre vasketida på ullprogrammet. Anonymkode: 16598...089
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå