Høstbrud Skrevet 17. oktober 2002 #1 Skrevet 17. oktober 2002 Hei alle sammen I dag er det bare 9 dager igjen til vår store dag..... 26/10.........og jeg kjenner at nervøsiteten begynner å melde seg :oops: Er det noen flere som skal i ilden 26/10?? Tror vi begynner å få det meste i orden nå........håper jeg :o uansett så går det nok bra..........gift blir vi!!!! Lykke til alle andre!!! Hilsen Høstbrud med bitte litte gran bryllupsnerver
Imax Skrevet 17. oktober 2002 #2 Skrevet 17. oktober 2002 Lykke til og nyt dagen! Ikke la småting ødelegge, gift blir dere ihvertfall!!!
Juli-79 Skrevet 17. oktober 2002 #3 Skrevet 17. oktober 2002 Lykke til på den store dagen. Blir helt sikker kjempe flott.
littlebirgit Skrevet 17. oktober 2002 #4 Skrevet 17. oktober 2002 Hei Skal også gifte meg om 9 dager og føler at jeg ikke har noe under kontroll Vel det er ikke helt korrekt men det føles sånn og det er vel disse kjente nervene som gjør det slik :D Skal gifte meg i Bergen men bor i nord så det meste av planleggingen har foregått over telefon med god hjelp fra familie i Bergen. Min tilkommende er fra England og har vært der de siste 5 måneder så det har vært litt tøft å sitte her alene og organisere alt. Men det har også gjort at jeg har hatt noe å sett frem til :D Skal flytte til England om 3 uker så det har blitt litt ekstra styr med det også... Men dagen kommer og da får det gå som det går, tror nok innerst inne at alt vil gå høvelig bra. Jeg gleder meg i hvertfall masse og skal bli godt å slippe å være så langt fra min kjære :D Lykke til høstbrud hilsen littlebirgit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå