AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg er 32 år og veldig lav, under 168 cm. Jeg er arbeidsløs, bortsett fra litt vikarjobber samt frivillig arbeide, men har aldri hatt en fast ansettelse i mitt liv. Jeg studerte i 12 år, og fikk bare så vidt en bachelor ingeniørfag før jeg ble kasta ut ila masteren fordi de mente jeg var for håpløs. Ikke har jeg dame heller, har aldri hatt det eller ligget med noen. Jeg dater mye, men får alltid bare avslag når jeg prøver meg jenter….. jeg har jobbet uten kontrakt og blitt lurt av arbeidsgiver som slo seg konkurs før de kunne betale meg og bor på et studentkollektiv med 18åringer og sover på en madrass. Det er helt jævlig å være der noen ganger, spesielt under korona. Jeg har en venn fra en sosial sammenheng som er høy, flink, god utdannelse, fet jobb, mye penger og en fin leilighet. Han er singel men har hatt flere damer før. Jeg vet om en annen dame (nydelig og kjempesnill jente på 24) som er betatt av ham og spurte meg los key om han er singel. Hun ser på ham hele tiden i smug, og følger etter ham når vi treffes på det sosiale der vi kjenner hverandre fra. jeg er så bitter over at noen får så mye her i livet, mens jeg aldri har fått noe bra. Det gjør meg også bitter i min omgang med ham og andre, selvom jeg forsøker å skjule det. Jeg blir alltid sett på som veldig snill og en fin fyr, men damer tenner bare på drittsekker, og dem med stor motorsykkel og mye penger og gjerne litt høyde. Derfor vet jeg at jeg aldri vil få familie…. Det er en stor sorg å bære. Anonymkode: e39ba...27c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Med den innstillinga, nei du vil aldri få deg dame. Bitre menn kan vi damer lukte på 10 mils avstand. Og nei, vi tenner ikke bare på drittsekker med motorsykkel og penger. Du har en incel-innstilling, og det er ingenting som skremmer oss vekk raskere enn nettopp det. Anonymkode: d129e...972 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Med den innstillinga, nei du vil aldri få deg dame. Bitre menn kan vi damer lukte på 10 mils avstand. Og nei, vi tenner ikke bare på drittsekker med motorsykkel og penger. Du har en incel-innstilling, og det er ingenting som skremmer oss vekk raskere enn nettopp det. Anonymkode: d129e...972 Det er lov å føle seg skuffet over livet da, uten at man er incel av den grunn. Ikke rart menn sliter med å åpne seg når folk som deg skyter slikt fra hofta. Anonymkode: a21e6...204 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er lov å føle seg skuffet over livet da, uten at man er incel av den grunn. Ikke rart menn sliter med å åpne seg når folk som deg skyter slikt fra hofta. Anonymkode: a21e6...204 Takk for dette. Du har rett. Menn sliter ofte mye mer enn damer idag. ts Anonymkode: e39ba...27c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er lov å føle seg skuffet over livet da, uten at man er incel av den grunn. Ikke rart menn sliter med å åpne seg når folk som deg skyter slikt fra hofta. Anonymkode: a21e6...204 HI er jo selve definisjonen av en incel..... Anonymkode: d129e...972 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): HI er jo selve definisjonen av en incel..... Anonymkode: d129e...972 Incel er en kvinnehater. Jeg hater på ingen måte kvinner. Anonymkode: e39ba...27c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå