AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har kjøpt en leilighet og har fått tilsendt alle dokumenter på mail. Men må fylle ut masse spørsmål og jeg skjønner ingenting. Må jeg ansette en regnskapsfører eller noe sånt til dette her lissom? De spør om egenkapital og masse greier men er jo banken min som har greie på dette. Jeg har jo ikke solgt min leilighet enda så jeg aner jo ikke min eksakte egenkapital. Føler meg SÅ dum og blond. Kan jeg ringe banken og spørre de, eller er det vanlig å ansette en regnskapsfører eller no sånt? Dette var veldig vanskelig syns jeg... Blir jo dyrt å ansette en regnskapsfører Anonymkode: 85bcd...a89
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Har du spørsmål ringer du megleren din. Anonymkode: 1e1e8...a9e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du spørsmål ringer du megleren din. Anonymkode: 1e1e8...a9e Altså den megleren som er brukt ved kjøp Anonymkode: 1e1e8...a9e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Det er bare å spørre rådgiveren i banken som ga deg finansieringsbevis Anonymkode: 8bf51...7fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå