AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har vært på date med en fyr som var veldig på i starten før daten der han skrev masse søt og hvis jeg ikke svarte han på meldinger fortsatte han og prøve. Nå svarer han fort på snapper men han spør aldri om noe og han skriver aldri at jeg er fin sånn som han gjorde før. Jeg tok en snakk med han om ståa rundt oss og han sa han var interessert og at han mente det kunne bli noe mer. Når jeg sa at jeg vil, så han «jeg vil og». Men han åpner snapper og svarer sender ikke en ny for noen timer senere. Jeg blir frustrert. Virker som han bare vil være snill Anonymkode: 6cebd...fd4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Eneste han sier er «jeg er alltid stille» Anonymkode: 6cebd...fd4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 MacadamiaNut skrev (1 time siden): Haha.. vag type. Han høres ikke intr ut. 😕 Men hvorfor sier han at han er det da?:( Anonymkode: 6cebd...fd4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Han er kanskje redd for å såre deg, og klarer ikke å være ærlig rundt egne følelser. Kan være han ser om dette bare dør ut av seg selv Ikke vær så tilgjengelig, og se om han tar opp tråden. Gjør han ikke det, går du videre. Anonymkode: 30819...d05
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er kanskje redd for å såre deg, og klarer ikke å være ærlig rundt egne følelser. Kan være han ser om dette bare dør ut av seg selv Ikke vær så tilgjengelig, og se om han tar opp tråden. Gjør han ikke det, går du videre. Anonymkode: 30819...d05 Ja det har tenkt også, men jeg har spurt han om han kan være ærlig. Og at jeg blir lei meg hvis han gir meg falske forhåpninger. Syntes det er litt rart han ikke bare er ærlig da, siden jeg ber han om det. Anonymkode: 6cebd...fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå