AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg sendte melding til en fyr i går og ble enige om å møtes for å ha sex og leke BDSM i løpet av kvelden. Vi var med hver våre folk og skulle bli enig i at vi skulle møtes om to timer. Men på de to timene så drakk jeg alkohol og hadde også drukket hele dagen, så var godt brisen. De to timene gikk og jeg skrev jeg er på vei, og føler at det kanskje ikke er så lurt likevel, og plutselig blir jeg ganske full etter å ha skrevet at jeg er på vei. Jeg får en dårlig magefølelse på å leke i den tilstanden jeg følte meg. Hadde også hatt en litt dårlig kveld, og hadde mye følelser i meg. Så jeg skrev til han at mye har skjedd på de to timene, og at jeg føler det ikke er forsvarlig at vi møtes nå likevel. Da svarer han at det er sykt dårlig gjort fordi han hadde gledet seg så mye og ga meg dårlig samvittighet. Etter dette, så ble jeg også bare fullere og fullere, ringte venninna mi og hadde dialog med henne helt til jeg kom meg hjem fordi jeg følte meg så ukomfortabel med meg selv og alle rundt meg og hadde dårlig samvittighet for at jeg sa at jeg ikke var i stand til å leke BDSM med han som hadde så veldig lyst. I dag våkna jeg opp til en beklagelse, og at han sa at jeg gjorde alt riktig. Beklaga seg for at han hadde blitt irritert osv. I den anledningen sa jeg at jeg syntes ikke noe om å bli pålagt dårlig samvittighet fordi nei er ett nei. Og det gikk så fort fra brisen til full at det var skremmende. Han presterte også å si "at alkohol og veldig lyst til å leke var en dårlig kombinasjon og gjorde han ufin. Håper du forstår den forklaringen?" Jeg klarer ikke forstå den forklaringen, burde jeg det? Er dette et stort rødt flagg? Anonymkode: c3b1d...cee
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Rødt flagg fra dere begge. DU burde ikke drukket i det hele tatt om du skulle møte noen Anonymkode: 218eb...2c2 14
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Alle kan gjøre eller si noe feil en gang. Du ønsker kanskje samme forståelse om du sier noe litt feil en gang? Han innså det selv, og det tyder jo på at det er en oppegående fyr. Leser det ikke som et rødt flagg. Anonymkode: ab434...ccd 12
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Hadde absolutt ikke møtt han for noe lek, nei. Må være fullstendig trygg på lekepartner. Anonymkode: 4c91a...f5f 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Rødt flagg fra dere begge. DU burde ikke drukket i det hele tatt om du skulle møte noen Anonymkode: 218eb...2c2 Ser ikke på det som et rødt flagg fra hennes side når hun skrev at di begge var ute. Synest det er grønt flagg at hun avlyste viser at hun tenker rasjonelt å hva som er lurt. Isteden for å møte full å angre etterpå. Anonymkode: 19a78...da0 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg sendte melding til en fyr i går og ble enige om å møtes for å ha sex og leke BDSM i løpet av kvelden. Vi var med hver våre folk og skulle bli enig i at vi skulle møtes om to timer. Men på de to timene så drakk jeg alkohol og hadde også drukket hele dagen, så var godt brisen. De to timene gikk og jeg skrev jeg er på vei, og føler at det kanskje ikke er så lurt likevel, og plutselig blir jeg ganske full etter å ha skrevet at jeg er på vei. Jeg får en dårlig magefølelse på å leke i den tilstanden jeg følte meg. Hadde også hatt en litt dårlig kveld, og hadde mye følelser i meg. Så jeg skrev til han at mye har skjedd på de to timene, og at jeg føler det ikke er forsvarlig at vi møtes nå likevel. Da svarer han at det er sykt dårlig gjort fordi han hadde gledet seg så mye og ga meg dårlig samvittighet. Etter dette, så ble jeg også bare fullere og fullere, ringte venninna mi og hadde dialog med henne helt til jeg kom meg hjem fordi jeg følte meg så ukomfortabel med meg selv og alle rundt meg og hadde dårlig samvittighet for at jeg sa at jeg ikke var i stand til å leke BDSM med han som hadde så veldig lyst. I dag våkna jeg opp til en beklagelse, og at han sa at jeg gjorde alt riktig. Beklaga seg for at han hadde blitt irritert osv. I den anledningen sa jeg at jeg syntes ikke noe om å bli pålagt dårlig samvittighet fordi nei er ett nei. Og det gikk så fort fra brisen til full at det var skremmende. Han presterte også å si "at alkohol og veldig lyst til å leke var en dårlig kombinasjon og gjorde han ufin. Håper du forstår den forklaringen?" Jeg klarer ikke forstå den forklaringen, burde jeg det? Er dette et stort rødt flagg? Anonymkode: c3b1d...cee Ikke alle er enige, men å møte noen for bdsm-lek uten å ha møtt vedkommende anbefaler jeg ikke. Og dersom man er full så er det i hvert fall ikke et tema en gang. Det er mye som bør snakkes om før man begynner... Jeg ville møtt ham for en kopp kaffe først. Blitt litt kjent og snakke sammen om grenser og sånn. Ved neste møte kan dere da evt vurdere å leke litt. Ang det du spør om så beklaget han jo. Jeg synes det hørtes ryddig ut. Anonymkode: 461d8...a25 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 Rødt flagg hos begge. Anonymkode: b39fd...73d 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 Eneste jeg har å si til det her, er at du bør slutte å drikke. Du beskriver det jeg tenker er en 14 åring på fylla, men mtp at du avtaler sexlek, så antar jeg at du er voksen. Anonymkode: d6f5a...969 6
ElectricScum Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Bra at du klarte ta ansvar i tide. Helt naturlig at han føler på skuffelse og uttrykker det. Bra han beklaget at han var åpen om sin skuffelse. Dårlig at du forsøker gjøre han til syndebukk kun for å ha vist skuffelse. Oppsummert synes jeg du virker mest labil av dere to. Hva er forresten greia med at man skal lete med lys og lykte etter røde flagg i absolutt alle situasjoner? Skal det ikke være rom for å trå litt feil lenger? Ønsker vi å gi hverandre så utrolig lite slingring? Husk at det fort kan bli du som sanker flest flagg når det først skal letes. Hilsen Drittlei "rødt flagg"-hysteriet. 6 1
SlemUlv Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 Du gjorde det riktige, i å trekke deg siden du ble full. Han var idiot i øyeblikket, og innså det etterpå. Så han beklaget. Vil ikke si at det unnskylder oppførselen hans, jeg ville nok fortsatt sett på det som et rødt flagg, og kanskje hatt reservasjoner mot å møte ham igjen. Men siden jeg ikke vet noe mer en dette, kan jeg ikke si noe definitivt.
SlemUlv Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 ElectricScum skrev (4 minutter siden): Bra at du klarte ta ansvar i tide. Helt naturlig at han føler på skuffelse og uttrykker det. Bra han beklaget at han var åpen om sin skuffelse. Dårlig at du forsøker gjøre han til syndebukk kun for å ha vist skuffelse. Oppsummert synes jeg du virker mest labil av dere to. Hva er forresten greia med at man skal lete med lys og lykte etter røde flagg i absolutt alle situasjoner? Skal det ikke være rom for å trå litt feil lenger? Ønsker vi å gi hverandre så utrolig lite slingring? Husk at det fort kan bli du som sanker flest flagg når det først skal letes. Hilsen Drittlei "rødt flagg"-hysteriet. Her trengte man ikke lete etter rødt falgg, det lyste lang vei. Og greia er å være obs på hvem som er trygge, og hvem som er utrygge.. Det er spesielt viktig i BDSM relasjoner. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #12 Skrevet 18. mai 2022 Jeg syns han virker som en bra fyr som innså feilen og unnskyldte seg på eget initiativ. Det er lov å bli skuffet, men det var dumt av han å uttrykke det på den måten. Ting blir fort litt feil om man har drukket, det er du vel den første som kan kjenne deg igjen i. Anonymkode: 87241...d5d 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #13 Skrevet 18. mai 2022 Du gjorde rett i og avlyse, men det betyr ikke at han ikke har lov til og være skuffet når du faktisk bryter en avtale. Han har jo unnskyldt seg, hvilken forklaring er det du skal ha? tror uansett ikke dere bør møtes, og begge burde vel roe ned drikkinga litt. Anonymkode: 060b5...a72 2
ElectricScum Skrevet 18. mai 2022 #14 Skrevet 18. mai 2022 SlemUlv skrev (8 minutter siden): Her trengte man ikke lete etter rødt falgg, det lyste lang vei. Og greia er å være obs på hvem som er trygge, og hvem som er utrygge.. Det er spesielt viktig i BDSM relasjoner. Han sa det var dårlig gjort å ombestemme seg. Synes det er helt innafor å uttrykke skuffelsen på den måten. Når han i tillegg beklager seg dagen etter, så ser jeg ikke det store problemet. Dere får flagge meg som rød også. Jeg kan lett uttrykke skuffelse og irritasjon når folk ikke holder avtaler. Spesielt om de velger å drikke seg sørpefull i stedet. 6
SlemUlv Skrevet 18. mai 2022 #15 Skrevet 18. mai 2022 ElectricScum skrev (1 minutt siden): Han sa det var dårlig gjort å ombestemme seg. Synes det er helt innafor å uttrykke skuffelsen på den måten. Når han i tillegg beklager seg dagen etter, så ser jeg ikke det store problemet. Dere får flagge meg som rød også. Jeg kan lett uttrykke skuffelse og irritasjon når folk ikke holder avtaler. Spesielt om de velger å drikke seg sørpefull i stedet. Overså du denne: "ga meg dårlig samvittighet" ? Man har lov å bli skuffet! Man bør ikke gi noen dårlig samvittighet fordi de velger å være ansvarlige 😃 1
ElectricScum Skrevet 18. mai 2022 #16 Skrevet 18. mai 2022 SlemUlv skrev (14 minutter siden): Overså du denne: "ga meg dårlig samvittighet" ? Man har lov å bli skuffet! Man bør ikke gi noen dårlig samvittighet fordi de velger å være ansvarlige 😃 Tja tjo. Det kommer an på i hvilken grad han har gitt henne dårlig samvittighet. Det går ikke tydelig frem hvorvidt det er hans uttrykk for skuffelse som gir henne dårlig samvittighet eller om han har lesset på med flere anklager. Det går selvsagt en grense. Intensiv terping og syting p.g.a avlyst avtale er over streken. Men i TS' tilfelle synes jeg hennes egen oppførsel var såpass fjern at her må det i beste fall bli skylddeling. Hun er iallfall ikke i en posisjon til å dele ut røde flagg uten at hun må ta seg et sjæl også. 😁 4
SlemUlv Skrevet 18. mai 2022 #17 Skrevet 18. mai 2022 ElectricScum skrev (2 minutter siden): Tja tjo. Det kommer an på i hvilken grad han har gitt henne dårlig samvittighet. Det går ikke tydelig frem hvorvidt det er hans uttrykk for skuffelse som gir henne dårlig samvittighet eller om han har lesset på med flere anklager. Det går selvsagt en grense. Intensiv terping og syting p.g.a avlyst avtale er over streken. Men i TS' tilfelle synes jeg hennes egen oppførsel var såpass fjern at her må det i beste fall bli skylddeling. Hun er iallfall ikke i en posisjon til å dele ut røde flagg uten at hun må ta seg et sjæl også. 😁 Så noen som innser at de er for full til å drive med bdsm, og sier fra om dette, er et rødt flagg? Hmm.. ser ut som vi definerer rødt flagg forskjellig. 2
ElectricScum Skrevet 18. mai 2022 #18 Skrevet 18. mai 2022 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Så noen som innser at de er for full til å drive med bdsm, og sier fra om dette, er et rødt flagg? Hmm.. ser ut som vi definerer rødt flagg forskjellig. Mulig det. Folk som gjør BDSM-avtaler når man har "drukket hele dagen", høres ut som en som ikke har helt kontroll på tilværelsen eller egne grenser. Så ja, jeg synes det i vel så stor grad kvalifiserer til "rødt flagg" når man først driver og deler ut disse over en lav sko. 5
Blåttvann Skrevet 18. mai 2022 #19 Skrevet 18. mai 2022 Helt naturlig at han blir irritert, men synes ikke han håndterte det så bra. Helt naturlig å drikke, men synes ikke du håndterte det så bra. Han innså at han gjorde feil her, men samtidig så tenker jeg at han kanskje bare ber om unnskyldning for å få pult deg. 😉 Fordi du ikke kjenner han og kan vite hvorfor han ber om unnskyldning så hadde jeg personlig ikke møtt han. Jeg hadde ikke stolt på en Dominant jeg ikke kjente, som håndterte situasjonen så dårlig som han gjorde. Hva om han håndterer en situasjon dårlig samtidig som du er kneblet og bundet? Sorry, jeg hadde mistet all tillit. Hadde jeg kjent han, lekt før og følt meg trygg så hadde det ikke betydd noe, vi er alle mennesker. Men fordi du ikke kan vite sikkert så hadde jeg holdt meg langt unna.
SlemUlv Skrevet 18. mai 2022 #20 Skrevet 18. mai 2022 ElectricScum skrev (1 minutt siden): Mulig det. Folk som gjør BDSM-avtaler når man har "drukket hele dagen", høres ut som en som ikke har helt kontroll på tilværelsen eller egne grenser. Så ja, jeg synes det i vel så stor grad kvalifiserer til "rødt flagg" når man først driver og deler ut disse over en lav sko. Jeg er av de som kan drikke hele dagen, og likevel ikke være særlig full. Kommer helt an på hva jeg drikker, og hvor fort. Dog, personlig ville jeg ikke drukket i det hele tatt før BDSM lek, men her hadde de begge drukket før avtalen ble inngått, og hun tok ansvar da det ble for mye. (noe hun altså følte etter at avtalen var inngått) Han ble skuffet, og gav henne dårlig samvittighet. Så ja, feil hos de begge. Men det røde flagget for å gi noen dårlig samvittighet for å være ansvarlig, er fortsatt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå