AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg vil forsøke å finne noen store hvite doble garderobeskap (2x1mtr), som kommer flatpakket, men trenger å få arbeidet gjort av flinke arbeidsfolk og da er spørsmålet mitt, vet du hva firmaet heter som tilbyr hjemmejobbing? Navnet har med planker og snekkerting å gjøre mener jeg, men jeg kjenner ikke til hvilket. Tror det gikk reklame for dem på tv2 også. Noen tips? Anonymkode: d21e3...f98
Million Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Du bør kanskje nevne hvor i landet du bor, f.eks. nærmeste større tettsted eller by ca, sånn at folk vet hvilket firma de kan anbefale deg. Ingen vits for meg å tipse deg om et firma som har glitrende tilbakemeldinger på MITTANBUD når de holder til i Oslo, og du bor i Bodø...ikke sant?
newman01 Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vil forsøke å finne noen store hvite doble garderobeskap IKEA 1 hour ago, AnonymBruker said: kommer flatpakket IKEA 1 hour ago, AnonymBruker said: trenger å få arbeidet gjort av flinke arbeidsfolk IKEA Kundeservice - Monteringshjelp på IKEA - IKEA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå