Gå til innhold

Noen som har opplevd å få kviser av Banila Co sine cleansing balms?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker sjeldent sminke, så som regel gidder jeg ikke dobbelrense (burde sikkert gjort det uansett), men har i blant brukt Banila Co sine cleansing balms. Har ikke fått utbrudd de få gangene jeg har brukt de, men merker jo den sitter litt igjen på huden, så lurer på om noen har opplevd å få kviser av disse ved jevnlig bruk? Eller opplever du at de er helt safe mot kviser?

Anonymkode: 5e633...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri opplevd å få kviser av denne oljerensen. Men generelt sett er det sjelden rensen som er synderen for kviser da den jo bare ligger på huden i noen minutter før den skyldes av 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva mener du med at den "sitter igjen på huden"? Om du opplever det slik så tror jeg ikke at du vasker av godt nok. 

Det finnes fire forskjellige typer av denne. Jeg bruker den for tørr og sensitiv hud (gul), og har aldri opplevd kviser av denne. 

Anonymkode: 38a78...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva mener du med at den "sitter igjen på huden"? Om du opplever det slik så tror jeg ikke at du vasker av godt nok. 

Det finnes fire forskjellige typer av denne. Jeg bruker den for tørr og sensitiv hud (gul), og har aldri opplevd kviser av denne. 

Anonymkode: 38a78...256

Bare en følelse av at det ligger igjen noe på huden, selv om jeg skyller først med vann og så rens nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hatet den rensen. Jeg prøvde, men fikk også følelsen av at noe lå igjen på huden, at den var oljete, selv etter det (like ekle) renseskummet. Folk elsker den rensen, men jeg skjønner det ikke. Likte bedre Klairs oljerens, eller en annen oljebalm.

Anonymkode: d1e64...e70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hørt fra flere at de får kviser av Banila produktene.

Anonymkode: 73eb5...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg hatet den rensen. Jeg prøvde, men fikk også følelsen av at noe lå igjen på huden, at den var oljete, selv etter det (like ekle) renseskummet. Folk elsker den rensen, men jeg skjønner det ikke. Likte bedre Klairs oljerens, eller en annen oljebalm.

Ble nysgjerrig på hvilket renseskum du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er ikke renseskum. Oljen emulgerer (usikker på om det er riktig ord på norsk) og den blir «melkete».

Så må man vaske med vannbasert rens etterpå. 

Anonymkode: fff06...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men skyller dere godt nok av? Jeg har ikke opplevd at det blir noe igjen på huden etter å ha skylt med lunket vann og fulgt opp med en vannrens.

Ellers så har purito en flytende oljerens som er veldig god. Den har jeg  eller ikke opplevd gir meg kviser eller sitter igjen på huden.

Anonymkode: 23205...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke renseskum. Oljen emulgerer (usikker på om det er riktig ord på norsk) og den blir «melkete».

Så må man vaske med vannbasert rens etterpå. 

Anonymkode: fff06...729

Tror vedkommende vet det :) h*n snakket om steg 2 i renserutinen, steget etter Banila sin cleansing balm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ca alle renseprodukter gir meg kviser. Dess mer jeg vasker, dess verre blir det. Dobbeltrens høres ut litt overkill ut, men mulig jeg missforstår begrepet.

Anonymkode: 0780b...a69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men skyller dere godt nok av? Jeg har ikke opplevd at det blir noe igjen på huden etter å ha skylt med lunket vann og fulgt opp med en vannrens.

Ellers så har purito en flytende oljerens som er veldig god. Den har jeg  eller ikke opplevd gir meg kviser eller sitter igjen på huden.

Anonymkode: 23205...40d

Ja. Påfører på tørr hud, masserer inn, tar vann på hendene og masserer videre og skyller godt av. Tror jeg gjør det riktig? :)

For min del er det ikke snakk om følelse av å ha olje i ansiktet, men mer følelsen av voks. Den inneholder synthetic wax så kan være derfor. Bare en følelse av at ansiktet er glatt og ekstra mykt, noe jeg ikke er vant med etter rens. Kan være en vanesak! :) Vet generelt at jeg er veldig glad i rensevann og skumrens, men at tyngre renser føles meh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også prøvd denne, men klarte ikke venne meg til konsistensen. Elsker oljerens som første steg i dobbelrens, men byttet til Kiehls midnight Recovery Botanical Cleansing Oil - aldri hatt så fin hud med så lite kviser!

Anonymkode: c803c...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Har fått anbefalt rens fra banila, men tør ikke å prøve den siden jeg har lest her inne at flere har fått kviser av den. Bruker også oljerens fra Klairs, black deep cleansing oil og er fornøyd med den👏

Anonymkode: 0156c...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...