AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Hei. For ca to uker siden lekeslåss jeg og mannen min og han skulle da kaste seg over meg i sofaen. Jeg greide å dunke hodet hardt inn i sofaarmlenet så jeg fadet ut litt. Tenkte ikke noe over det der og da før hodepinen kom og dagen etter var jeg ekstremt grøtete i hodet og litt ustø. Tenkte at det måtte være hjernerystelse siden jeg følte meg helt lik som for et par år siden det hadde gått litt hardt for seg i lekeland. Da måtte vi på legevakten som konstaterte at det var hjernerystelse og jeg måtte vekkes osv.. I går kjørte jeg tekopper og jeg er ikke så høy, så hodet mitt rekker ikke over setene og jeg ble slengt hit og dit og slo da bakhodet inn i setet så jeg fikk en litt stor og ganske vond kul. Idag gjør det bare kjempevondt og igjen er jeg trøtt, svimmel og veldig grøtete. Nå også kvalm. Trøttheten kommer nok av at jeg er småbarnsmor. Er det farlig egentlig om man slår hodet med så kort tid mellomrom? Føler meg ekstremt redusert. Anonymkode: 38497...f2a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Det kan være skummelt. En jeg vet om slo hodet med noen dagers mellomrom. Type fall fra lekestativ og han kunne plutselig ikke gå. Bare kastet opp, og hadde ikke kontroll over bena. Dro på sykehuset og var der en uke før han klarte å gå igjen. Legene forstod ikke helt, men trodde det var pga fallene. Har ikke skjedd siden. Ta kontakt med lege om du er usikker på om det bør sjekkes nærmere. God bedring Anonymkode: 54c40...ff7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Jeg ville nok ikke kasta meg rundt på karuseller og diverse dersom jeg hadde slått hodet såpass hardt at jeg mistenkte hjernerystelse.. Dersom det ikke gir seg, så kan det være greit å få sjekket det opp. Og ikke minst, ta det litt med ro de neste dagene. Anonymkode: 6e491...98a 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Du kan få post commotio syndrom om du har vært uheldig, men det må du nesten undersøke om det vedvarer. Anonymkode: 3db27...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Man skal ikke kimse av hodeskader, nei. Anonymkode: f174e...c81 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Takk for svar alle sammen ❤️ mannen min måtte komme hjem fra jobb i dag da jeg tilslutt ikke klarte å stå uten at jeg ble kvalm og svimmel (har ansvar for småbarn) og befynte å brekke meg. Tidligere på dagen var vi ute og jeg måtte bruke solbriller pga sterkt lys, det var overskya. Mistenker at det kan være pga hodet, men tenker å ta det litt med ro.. Om det er like kjipt i morgen, ringer jeg legen. Det går bra, men er ubrukelig i hjemmet akkurst nå. Anonymkode: 38497...f2a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar alle sammen ❤️ mannen min måtte komme hjem fra jobb i dag da jeg tilslutt ikke klarte å stå uten at jeg ble kvalm og svimmel (har ansvar for småbarn) og befynte å brekke meg. Tidligere på dagen var vi ute og jeg måtte bruke solbriller pga sterkt lys, det var overskya. Mistenker at det kan være pga hodet, men tenker å ta det litt med ro.. Om det er like kjipt i morgen, ringer jeg legen. Det går bra, men er ubrukelig i hjemmet akkurst nå. Anonymkode: 38497...f2a Uff 😕 God bedring❤️ Høres lurt ut å ta kontakt med lege, hvis det ikke blir bedre ja! Anonymkode: cbd8b...cf6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #8 Skrevet 19. mai 2022 Hadde tatt en sjekk. Anonymkode: f174e...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå