Gå til innhold

Ordne bursdag for vinglete mann eller ta et skritt tilbake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen blir 40 straks,men greier ikke si noe som helst om hva han vil gjøre. Jeg har tilbydt å lage noe for oss to, arrangere noe, oppfordrer til å gjøre det til en dag han trives med. Får ingen svar, utenom at han er veldig vinglete. En dag vil han ha fest, den neste ikke. En dag sier han at han må fokusere på jobb nå, og at det får vente. Jeg har tilbudt å booke bord for oss to, men får ikke svar. Lage til koselig kveld hjemme? Ikke svar. Invitere noen til rolig spillkveld med mat? Ikke svar. Det nærmer seg veldig og jeg kjenner at jeg ikke har mer tålmodighet igjen. Mine egne bursdager arrangerer jeg selv når jeg har hatt noe. Så lurer på om jeg skal ta grep her og arrangere noe for han, ta styringen rett og slett, eller rett og slett kaste inn håndkleet og si at han får velge selv. Jeg holder av dagen, men gjør ikke noe mer enn det vanlige pakke og frokostopplegget. Noen tanker? 😅

Anonymkode: ae555...5e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Nå har jeg spurt deg 28 ganger om jeg skal arrangere noe til bursdagen din, uten å få et svar jeg kan gå videre med, så jeg legger ballen død." 

Anonymkode: bc7e4...785

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...