AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Del Skrevet 18. mai 2022 Jeg er ute etter et innetermometer, helst på mobilen hvis det går. Har en mobil noe sånt innbygd i dagens mobiler? Kjøpte min iphone i fjor. Sjekket app-store, og fant en termometer-app, lastet ned... og så var det for utetemperatur. Slettet den, og installerte en annen app. Så viste det seg at den også bare oppgir utetemperaturen. Jeg hadde håpet at mobilen, som faktisk kan brukes om vater og måle sånt, også kanskje hadde en innebygd dings som målte temperaturer i rommet den er i. Men mobiltelefoner kan kanskje ikke det? Bare jeg som håpet på litt for mye? Hvis en slik app finnes, noen som kan vise meg hvordan appen ser ut før man laster den ned? Så slipper jeg flere feilnedlastinger. På forhånd takk for svar! Anonymkode: 1b47e...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 18. mai 2022 #2 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: også kanskje hadde en innebygd dings som målte temperaturer i rommet den er i Hovedproblemet med en slik dings er at mobilen er i lomma og i hånda, så målingene hadde mildt sagt blitt meget upålitelige. Mobilen produserer også en god del varme, så det er også utfordrende. Enkleste er vel å kjøpe en temp-føler fra Netatmo. De har en brukbar og pålitelig app. Eller noen andre selskaper som produserer slikt Endret 18. mai 2022 av newman01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2022 #3 Del Skrevet 21. mai 2022 Du håper for mye ja. Husker en del gikk på at man kunne måle promille ved å blåse inn i mikrofonen… 🤪 Anonymkode: 308b0...dd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå