Gå til innhold

X'en har ny dame men jeg ligger fremdeles med ham.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

X'en min er en løgner,men sykt digg i senga. Rett ut ærlig der. Men han har finne ei ny ei, som overhode ikke vet han ligger med meg. Jeg kjenner ikke henne ,men har klart å finne henne på både insta og Facebook. 

Hun fortjener ikke dette rett og slett,men bør jeg si ifra til henne? Eller bør jeg la være? 

Jeg ofrer den gode sexen med xen for at hu skal slippe å bli lurt slik han lurte meg. Å JA, jeg vet jeg er bitch som ligger med en mann som er i ett forhold. 

Vet dette høres kaldt og egoistisk ut. Men alltid vært i ræva forhold tidligere . Både fysisk og psykisk vold,  og når det ble slutt mellom meg og x'en var det som om siste bit av håp rant ut.

Ikke døm meg etter bare det lille dere leser her. For jeg hater utroskap, og nå er jeg lei av dette. Vil ikke være slik. Men bør jeg si ifra til henne? 

Ps: jeg er veldig veldig glad i sex og meg og han har så god kjemi og derfor også så sykt god sex. Derfor har jeg vært egoistisk frem til nå.... men vet det ikke er bra, for får vondt av hu som ikke vet. Hu fortjener bedre.

Anonymkode: 62371...6c8

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig bør du si noe. Stakkars dame, hun er sammen med en drittsekk hun ikke vet hvem er egentlig. 

Anonymkode: 25fb4...6c0

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tullung..! Håper noen knuser hjertet ditt skikkelig en dag… 

Anonymkode: bda50...aa2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan stoppe for å slippe å være med på utroskap når du vet at han har dame. Du har din bit av moral 

Anonymkode: 406be...b47

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Tullung..! Håper noen knuser hjertet ditt skikkelig en dag… 

Anonymkode: bda50...aa2

Det har skjedd for mange ganger så derfor jeg kanskje har blitt så dust. Men har ett hjerte, derfor jeg legger dette ut og spør. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Si ifra til henne, la han få helvete med å rydde opp, og la han gå for alltid. 

Kan hende hun ikke takker deg, men klikker vinkel på deg og gir deg skylda. Bare tenk på utfallene. Lykke til :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det du kan gjøre er å slutte ligge med han. Problem løst for din del.

Anonymkode: eac6a...96d

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan stoppe for å slippe å være med på utroskap når du vet at han har dame. Du har din bit av moral 

Anonymkode: 406be...b47

Dette!

Anonymkode: 44ed8...60d

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det ikke ekkelt å tenke på at han ligger med henne også? Du blir jo bare tømmestasjon nr 2, har du ikke mer selvrespekt enn det? 

Husk å teste deg for kjønnssykdommer. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du mener dere har bra sex. Men siden han har ny dame så er det ikke sikkert han ser på det sånn. Da hadde han ikke hatt ny dame? Du blir nok lurt av han. Eller dere begge to blir lurt av han.

Anonymkode: caa9e...deb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde sagt noe til henne. Fort gjort at hun ikke tror på deg, så blir du den koko eksen som ikke gir slipp..

Men å slutte å ligge med han bør du jo!

Anonymkode: d03bf...88a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Meadow skrev (17 minutter siden):

Er det ikke ekkelt å tenke på at han ligger med henne også? Du blir jo bare tømmestasjon nr 2, har du ikke mer selvrespekt enn det? 

Husk å teste deg for kjønnssykdommer. 

Nei, det er det faktisk ikke. Greia er at jeg ikke ønsker at hu skal gå rundt å tru hun er med en som er trofast. De fleste ønsker jo å ha en trofast partner. Jeg er singel og har sex med dem jeg vil liksom,men har begynt å føle litt på at hu fortjener bedre enn ham. Jeg vet da godt hva jeg gjør, så jeg blir ikke lurt av ham.  Jeg er ikke engang interessert i å ha ham som noe mere enn knullevenn, men hun fortjener bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke om jeg hadde sagt noe til henne. Fort gjort at hun ikke tror på deg, så blir du den koko eksen som ikke gir slipp..

Men å slutte å ligge med han bør du jo!

Hehe. Jeg kan jo bare sende alt som han og jeg har skrevet sammen, så skjønner hu at jeg er ærlig men idiot som ligger med typen hennes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

men har begynt å føle litt på at hu fortjener bedre enn ham. Jeg vet da godt hva jeg gjør, så jeg blir ikke lurt av ham

Han fortjener ikke deg!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det du kan gjøre er å slutte ligge med han. Problem løst for din del.

Anonymkode: eac6a...96d

Om det hadde vært så enkelt. 

Er litt som rus...ikke lett å slutte .

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er det faktisk ikke. Greia er at jeg ikke ønsker at hu skal gå rundt å tru hun er med en som er trofast. De fleste ønsker jo å ha en trofast partner. Jeg er singel og har sex med dem jeg vil liksom,men har begynt å føle litt på at hu fortjener bedre enn ham. Jeg vet da godt hva jeg gjør, så jeg blir ikke lurt av ham.  Jeg er ikke engang interessert i å ha ham som noe mere enn knullevenn, men hun fortjener bedre. 

Hva får du ut av å ha sex med en drittsekk som tydeligvis ikke bryr seg om hverken deg eller damen sin? 
Du er jo med på å vedlikeholde den råtne personligheten hans, og jammen så du begynt å lære av han i tillegg 

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du mener dere har bra sex. Men siden han har ny dame så er det ikke sikkert han ser på det sånn. Da hadde han ikke hatt ny dame? Du blir nok lurt av han. Eller dere begge to blir lurt av han.

Anonymkode: caa9e...deb

Jeg blir ikke lurt. Vet godt hva jeg gjør. Ikke interessert i ham som noe mere enn knullevenn,men hu fortjener bedre enn en utro fyr. 

AnonymBruker
Skrevet
Festlig skrev (3 minutter siden):

Hva får du ut av å ha sex med en drittsekk som tydeligvis ikke bryr seg om hverken deg eller damen sin? 
Du er jo med på å vedlikeholde den råtne personligheten hans, og jammen så du begynt å lære av han i tillegg 

Har du noen gang hatt så god sex at du blir avhengig? 

Er som rus.. vanskelig å stoppe. 

Å vi fungerer mye bedre sammen nå enn det vi gjorde som par. Ja, veit det høres rart ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

X'en min er en løgner,men sykt digg i senga. Rett ut ærlig der. Men han har finne ei ny ei, som overhode ikke vet han ligger med meg. Jeg kjenner ikke henne ,men har klart å finne henne på både insta og Facebook. 

Hun fortjener ikke dette rett og slett,men bør jeg si ifra til henne? Eller bør jeg la være? 

Jeg ofrer den gode sexen med xen for at hu skal slippe å bli lurt slik han lurte meg. Å JA, jeg vet jeg er bitch som ligger med en mann som er i ett forhold. 

Vet dette høres kaldt og egoistisk ut. Men alltid vært i ræva forhold tidligere . Både fysisk og psykisk vold,  og når det ble slutt mellom meg og x'en var det som om siste bit av håp rant ut.

Ikke døm meg etter bare det lille dere leser her. For jeg hater utroskap, og nå er jeg lei av dette. Vil ikke være slik. Men bør jeg si ifra til henne? 

Ps: jeg er veldig veldig glad i sex og meg og han har så god kjemi og derfor også så sykt god sex. Derfor har jeg vært egoistisk frem til nå.... men vet det ikke er bra, for får vondt av hu som ikke vet. Hu fortjener bedre.

Enkelt spørsmål: Hva om du blir gravid og oppdager det for sent til å ta abort? 
Et annet enkelt spørsmål: Hva om hun blir gravid?

Finn deg en annen å ligge med. 

Anonymkode: 18355...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...