Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett dette i noen tråder den siste tiden. At noen tar partner i å snakke dem ned, ja ti og med lyve om dem til andre. 

Har blant annet sett at neon skrev at partner sier til andre at det krangles masse og smelles i dører og ropes, noe den som skrev her inne ikke kjente seg igjen i. Med forbehold om at det er sant som skrives her inne: 

Hva er det som gjør at folk gjør sånt tenker dere? Handler det om et behov for noe for den som lyver?

Er det ikke sånn at når det lyves om den man deler livet med så burde man være mann eller kvinne nok til å avslutte det istedet??

Anonymkode: 57ed1...db7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vedrørende ditt siste spørsmål, jeg forstår tankegangen din, men dessverre fungerer ikke mennesker flest slik. Det finnes jo en hel haug av folk som forblir i forhold selv om de er respektløse ovenfor partner, enten ved utroskap, økonomisk utroskap, mikroutroskap, løgner, fysisk og psykisk mishandling osv osv. 

Jeg tror mange kan spre slike løgner dersom de ønsker sympati, eller ønsker å fremstå som et offer. Gjerne i forbindelse med en ny flørt, det er selvsagt lettere å være utro hvis man fremstiller et bilde av et trist og giftig forhold. Hvis man fremstår som lykkelig i forholdet, og likevel ønsker å være utro, blir man sett på som patetisk og egoistisk. 

Anonymkode: a48a5...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...