Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 🥰

Jeg prøver å bli gravid, men har slitt en del pga pcos. Jeg forventet mens den 13.05 og har ikke opplevd blødning enda, så jeg tenkte å teste om jeg kanskje var blitt gravid? Jeg testet først på lørdag (morgenurin) da var den negativ, men så testet jeg igjen i dag morges (også morgenurin) så fikk jeg en svak T strek 🤯 Skal jeg tolke det som positiv? Skal jeg ta ny test?? Når skal jeg ta ny test? Kan dere veilede meg litt da jeg ikke har mye erfaring fra før. 

3E05B77C-9EBB-47BE-8D8A-CF76A9181419.jpeg

Anonymkode: d8376...4dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei 🥰

Jeg prøver å bli gravid, men har slitt en del pga pcos. Jeg forventet mens den 13.05 og har ikke opplevd blødning enda, så jeg tenkte å teste om jeg kanskje var blitt gravid? Jeg testet først på lørdag (morgenurin) da var den negativ, men så testet jeg igjen i dag morges (også morgenurin) så fikk jeg en svak T strek 🤯 Skal jeg tolke det som positiv? Skal jeg ta ny test?? Når skal jeg ta ny test? Kan dere veilede meg litt da jeg ikke har mye erfaring fra før. 

Den ser positiv ut, gratulerer så mye. :) 

Har selv ikke pleid å teste mange ganger de gangene jeg har vært gravid. Men du kan jo teste igjen etter helgen, om du vil se om streken blir sterkere.

Anonymkode: 1031e...7e7

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er tydelig positiv. Ta en ny om et par dager med morgenurin :) 

Anonymkode: f3756...0b9

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tydelig positiv, gratulerer 🥰 kanskje eggløsning var senere enn forventet? Ville testet på nytt om 2 dager for å se om streken blir sterkere. 

• Hjerte 1
Skrevet

Gratulerer❤️🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Positiv den der 😊 I din situasjon tok jeg en til test (Clearblue digital med ukesindikator) bare for bekreftelse. Etter det har jeg bare ventet tålmodig, skal på første UL i morgen (10+2) 😬

Anonymkode: 72a74...5da

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Herregud dere gjør med sååå glad 🥹❤️ Skal teste igjen om et par dager for bekreftelse 🤞🏻 Tusen takk for alle svar 🫶🏻

AnonymBruker
Skrevet

Du er gravid ❤️❤️ Sånn så min også ut 😅😅💕❤️🌷

Anonymkode: 8c9c9...766

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Positiv den der 😊 I din situasjon tok jeg en til test (Clearblue digital med ukesindikator) bare for bekreftelse. Etter det har jeg bare ventet tålmodig, skal på første UL i morgen (10+2) 😬

Anonymkode: 72a74...5da

Dette gjorde jeg også. De er dyre, men det er verdt å få den "gravid 2-3" sånn skikkelig. Ingen rom for tolkninger eller noe. 

• Hjerte 1
Skrevet

Utover det så ser den veldig positiv ut! Gratulerer så masse ❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet

Gratulerer så mye! Du er gravid🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Ååå, gratulerer!!! 😍😍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du ta flere tester? Den du har tatt er jo positiv. Gratulerer med graviditet :)  

Anonymkode: 8837d...c3a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Omg se folkens!! 🙈🥹🥹🥹🥹❤️

BB75AFAB-483A-468B-82F9-CEDBE25F0B78.jpeg

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Hei 🥰

Omg se folkens!! Kan ikke tro det 🥹❤️🙈😍🤭

ADC6F9B1-F858-4BFE-B9C6-287AD1F0E807.jpeg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer🥰🥰

Anonymkode: 47f9a...a34

• Hjerte 1
Skrevet
AdaGak skrev (20 timer siden):

Omg se folkens!! Kan ikke tro det 🥹❤️🙈😍🤭

ADC6F9B1-F858-4BFE-B9C6-287AD1F0E807.jpeg

Gratulerer masse ❤️ Det der er en så deilig følelse å få sett, etter mye prøving 🦋🌷

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...