Gå til innhold

Sexchat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (14 timer siden):

Jo det er mange steder å lete etter litt hygge, noen er gratis og noen må du betale for å sende meldinger. Jeg går for gratisversjoner, for de som er ute etter forhold holder seg på betalings appene.. da slipper jeg å stjele deres tid som bare er ute etter forhold. Forresten er det sjelden kvinner skriver, at de kun er ute etter spenning og kos. Så jeg må gå gjennom en vennskaps prosess, for å bli akseptert.. Kvinner er stortsett kritisk når det gjelder tillit, men det er jo deres trygghet og en viss garanti.. Og hadde kvinner skrevet at: "kom å ta meg" har jeg nok blitt skeptisk. Jeg liker aller best flørtingen med litt romantiske nyanser i chat. For jeg skiller ikke dating for kjæreste eller sex for kos, jeg er litt avhengig av skrive-kjemi og seksuell-kjemi..

"Borte bra men hjemme best"😅 Men sannelig er det godt å komme seg bort også, kjenne litt på bylivet.. ligge på hotelrom.. kose oss, spise god mat og drikke. Vi ligger jo ikke to dager i strekk i hotelsenga, så utsultet er vi jo ikke. Så vi må nok ha noe å finne på i mellomtidene. Ting blir tatt på sparket, null stress, men fremdeles ha tid til å nyte det vi liker..

Jo du trenger nok en samtalepartner som også gjør deg litt mo i knærne, litt bankende hjerte av spenning. Det er jo både hyggelig og spennende, for begge er jo fremmed for hverandre selv om chatten går bra.. Frihetsfølelse, romanse, hærlig sex, god mat og drikke, ei deilig seng å sove i.. Du får masse tid og mye å tenke på turen til byen, synes jeg kjenner kriblingen i magen og andre plasser🥰

Jeg trives godt i byen alene, jeg har sosiale antenner og kommer lett i prat med folk. Men vennskap har jeg aldri fått, det er nesten enklere å finne seg ei for kos enn vennskap.. sånn er det i storbyer.. Det kjedelige er jo å ligge alene i storbyen..

Forventningene kan bli for stor, så jeg har lært å ikke fortelle riktig alt.. jeg vil heller gi flere små positiv overraskelse.. Men i rette element kan jo en madrass på gulvet være romantisk, men når hygienen dreper lysten er det ingenting som hjelper😅 Jeg kan ikke si annet at jeg håper du får oppnå ditt mål, du virker iallefall hyggelig og lett å prate med🤞🏻🧡

Vil nok sjekke ut de sidene uten betalingsordninger først. Og som du sier så er nok også jeg litt typisk der. Ser ikke for meg å treffe noen for sex uten at man har hatt en viss kjemi på forhånd. Men andre kan ha ons som en impulsiv greie og kanskje legge følelsene litt til side og helle nyte det man kan gi/gjøre med hverandre, kanskje får jeg det til også.

Joda, i rett element kunne en madrass på gulvet være koselig og romantisk. Men lover deg at det på ingen måte var romantisk, bare lugubert og fælt. Takk for lykkeønskning💜

Anonymkode: c758d...f1c

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere single som vanker der? Orker ikke utro folk.

Anonymkode: 9c397...5c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er dere single som vanker der? Orker ikke utro folk.

Anonymkode: 9c397...5c8

Ikke stol på en kjæft før du har forvekslet tilfredstilt kontaktinfo, googlet person, og ser at dem snakker sant.. Men det betyr heller ikke at du er helt sikker, det blir du ikke før du spiser frokost med dine nye svigerforeldre😂 Litt sant er det iallefall. Tilliten er vanskelig å oppnå nå nettet, det kan det også være IRL. Dating er egentlig en risikosport...

Skrevet

Var mange gode tips til sider her som må sjekkes 😇, så takk for det! 👍🏻

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg søker en side der vi transer blir godtatt.

Anonymkode: 552a1...ae0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg søker en side der vi transer blir godtatt.

Anonymkode: 552a1...ae0

Godtatt? Ingen som vil prate meddere? 

Anonymkode: bc868...07e

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
EnduranceMax skrev (På 18.5.2022 den 18.06):

Elsker sexchat. Send gjerne melding om du vil chatte 😊

Hilsen mann 32.

Haha. Du er mann 46.

Rart du gidder med dine utallig personligheter på nett. 

Anonymkode: f4add...daf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...