AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Hei! Noen som sexchater på nett? Hvilken nettside? Anonymkode: bc868...07e
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Ikke så enkelt å få tak i kvinner som sexchatter. Snapchat er nok det enkleste, ta kontakt med random. Anonymkode: 4ed65...7ae
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke så enkelt å få tak i kvinner som sexchatter. Snapchat er nok det enkleste, ta kontakt med random. Anonymkode: 4ed65...7ae Hehe, ja, det setter nok random jenter pris på. Anonymkode: 3d989...beb 4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Jeg liker å chatte innimellom, også utvikler det seg noen ganger. Har vært innom nakenprat og chat.no. Selv kunne jeg tenke meg å finne en person til et treff, gjerne engangs. Aldri hatt ons og kunne tenke meg å oppleve friheten i det. Tar i mot tips til chatte-sider evt fremgangsmåte?:) K 32 Anonymkode: c758d...f1c 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg liker å chatte innimellom, også utvikler det seg noen ganger. Har vært innom nakenprat og chat.no. Selv kunne jeg tenke meg å finne en person til et treff, gjerne engangs. Aldri hatt ons og kunne tenke meg å oppleve friheten i det. Tar i mot tips til chatte-sider evt fremgangsmåte?:) K 32 Anonymkode: c758d...f1c Jeg var inne på chat.no for mange år siden, traff ei dame der som jeg hadde noen eventyr med.Ubetinget suksess,men jeg visste ikke at den faktisk finnes enda. Hvilke kanal der skal vi møtes på:-) ? Anonymkode: 1e428...4a7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg liker å chatte innimellom, også utvikler det seg noen ganger. Har vært innom nakenprat og chat.no. Selv kunne jeg tenke meg å finne en person til et treff, gjerne engangs. Aldri hatt ons og kunne tenke meg å oppleve friheten i det. Tar i mot tips til chatte-sider evt fremgangsmåte?:) K 32 Anonymkode: c758d...f1c Da hadde vi passer bra på samme side 🤣 Anonymkode: bc868...07e
Bamseklemmer Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg liker å chatte innimellom, også utvikler det seg noen ganger. Har vært innom nakenprat og chat.no. Selv kunne jeg tenke meg å finne en person til et treff, gjerne engangs. Aldri hatt ons og kunne tenke meg å oppleve friheten i det. Tar i mot tips til chatte-sider evt fremgangsmåte?:) K 32 Anonymkode: c758d...f1c Skal du ha det gøy bør du sjekke 321sexchat, der kan du skrive med hele verden, men også en eller annen norske.. Helt anonymt, mange forskjellige room av kategorier, masse gifbilder, men også masse maskråker i pm. Men kan enkelt blokkeres.. null virus. Men dette er jo ikke en seriøs chat, men du kan ha flaks å treffe på noen hyggelige der også da.. Mewe er jo en plattform lik facebook, god chat med mange funksjoner. Twitter likeså, men da må man kjenne noen i fra før eller bli kjent. Og på nakenprat-chatten, ber de om bilder før de sier "Hei".. Fetlife og Gaysir er jo forum for spenning og oppleve frihet, bra chat.. Instagram fungerer jo, men også her vet man ikke hvem som liker chat, det er jo heller ikke noe diskusjonsforum.. litt som Mewe og Twitter.. Går du for mere erotisk innhold, kan jo Reddit eller Sharesome fungere å treffe kåte mennensker.. Det finnes mange flere steder, mange er ganske direkte, noen bare bløffer, noen bor alt for langt unna for treff. Mange er frekke og eier ikke skam, og heller ingen høflighet. Jeg er litt avhengig at kvinner jeg chatter med har innhold, noe å prate om slik at alt ikke dreier seg om sex. Å se rett inni dåsa på en kvinne er ikke spennende lengre, det mye mere spennende å være flørtende med trusa på😅 Jeg kunne ønske meg en chat med begjær og romantisk innhold, det er jo også mere matnyttig ting vi kan lære av hverandre😘 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var inne på chat.no for mange år siden, traff ei dame der som jeg hadde noen eventyr med.Ubetinget suksess,men jeg visste ikke at den faktisk finnes enda. Hvilke kanal der skal vi møtes på:-) ? Anonymkode: 1e428...4a7 Så bra du fant noen:) Jeg var nok der oftere for 10 år siden, men dupper innom noen ganger i året. Men blir jo nedrent av menn. Og er jo fryktelig lite interessant med antydning til sex som innledning til samtale. Og sikkert helt håpløst å prate skikkelig med meg også, for jeg forsøker å svare absolutt alle. Tar jo evigheter å få svar fra meg. Må nok gå for en litt annen strategi om jeg faktisk tør å tenke treff. Anonymkode: c758d...f1c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da hadde vi passer bra på samme side 🤣 Anonymkode: bc868...07e Ja, passa bra at du opprettet en tråd her inne jeg kunne kuppe🤪 må nok sette meg litt inn i de sidene bamseklemmer foreslår! Anonymkode: c758d...f1c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Skal du ha det gøy bør du sjekke 321sexchat, der kan du skrive med hele verden, men også en eller annen norske.. Helt anonymt, mange forskjellige room av kategorier, masse gifbilder, men også masse maskråker i pm. Men kan enkelt blokkeres.. null virus. Men dette er jo ikke en seriøs chat, men du kan ha flaks å treffe på noen hyggelige der også da.. Mewe er jo en plattform lik facebook, god chat med mange funksjoner. Twitter likeså, men da må man kjenne noen i fra før eller bli kjent. Og på nakenprat-chatten, ber de om bilder før de sier "Hei".. Fetlife og Gaysir er jo forum for spenning og oppleve frihet, bra chat.. Instagram fungerer jo, men også her vet man ikke hvem som liker chat, det er jo heller ikke noe diskusjonsforum.. litt som Mewe og Twitter.. Går du for mere erotisk innhold, kan jo Reddit eller Sharesome fungere å treffe kåte mennensker.. Det finnes mange flere steder, mange er ganske direkte, noen bare bløffer, noen bor alt for langt unna for treff. Mange er frekke og eier ikke skam, og heller ingen høflighet. Jeg er litt avhengig at kvinner jeg chatter med har innhold, noe å prate om slik at alt ikke dreier seg om sex. Å se rett inni dåsa på en kvinne er ikke spennende lengre, det mye mere spennende å være flørtende med trusa på😅 Jeg kunne ønske meg en chat med begjær og romantisk innhold, det er jo også mere matnyttig ting vi kan lære av hverandre😘 Mange sider å sjekke ut her altså. Ser at det er en mer omfattende og større verden enn jeg var klar over. Maskråker er det visst overalt, skikkelig slitsomt og det «stjeler» tid jeg kunne hatt gode samtaler med triveligere og mer interessante mennesker. Skal vel litt til å få til treff. Både tilgjengelighet, at man økonomisk kommer seg dit man skal og at geografien ikke blir for omfattende. Selv bor jeg godt utpå landsbygda. Men skal på alenetur til en storby i neste mnd, om noe skulle vært gjennomført hadde det vært da. Men ser selv at sannsynligheten for gjennomføring er større om jeg får pratet litt med personen jeg skal møte over litt tid, enn at jeg tar sjansen den kvelden jeg er alene på hotellet. Vet ikke hva jeg savner av chattesider, men masete mannfolk er det iallefall nok av. Kan nevne at jeg hadde et treff (ble ikke skikkelig sex da) da jeg var 19-20. Men syntes ikke det ble noe særlig. Synes ikke han hadde vært ærlig verken på hygiene eller «fasiliteter»😅 en enkelt madrass på et lite gulv var ikke spes hyggelig. Anonymkode: c758d...f1c 1
EnduranceMax Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg liker å chatte innimellom, også utvikler det seg noen ganger. Har vært innom nakenprat og chat.no. Selv kunne jeg tenke meg å finne en person til et treff, gjerne engangs. Aldri hatt ons og kunne tenke meg å oppleve friheten i det. Tar i mot tips til chatte-sider evt fremgangsmåte?:) K 32 Anonymkode: c758d...f1c Elsker sexchat. Send gjerne melding om du vil chatte 😊. Hilsen mann 32.
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2022 #12 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mange sider å sjekke ut her altså. Ser at det er en mer omfattende og større verden enn jeg var klar over. Maskråker er det visst overalt, skikkelig slitsomt og det «stjeler» tid jeg kunne hatt gode samtaler med triveligere og mer interessante mennesker. Skal vel litt til å få til treff. Både tilgjengelighet, at man økonomisk kommer seg dit man skal og at geografien ikke blir for omfattende. Selv bor jeg godt utpå landsbygda. Men skal på alenetur til en storby i neste mnd, om noe skulle vært gjennomført hadde det vært da. Men ser selv at sannsynligheten for gjennomføring er større om jeg får pratet litt med personen jeg skal møte over litt tid, enn at jeg tar sjansen den kvelden jeg er alene på hotellet. Vet ikke hva jeg savner av chattesider, men masete mannfolk er det iallefall nok av. Kan nevne at jeg hadde et treff (ble ikke skikkelig sex da) da jeg var 19-20. Men syntes ikke det ble noe særlig. Synes ikke han hadde vært ærlig verken på hygiene eller «fasiliteter»😅 en enkelt madrass på et lite gulv var ikke spes hyggelig. Anonymkode: c758d...f1c Jo det er mange steder å lete etter litt hygge, noen er gratis og noen må du betale for å sende meldinger. Jeg går for gratisversjoner, for de som er ute etter forhold holder seg på betalings appene.. da slipper jeg å stjele deres tid som bare er ute etter forhold. Forresten er det sjelden kvinner skriver, at de kun er ute etter spenning og kos. Så jeg må gå gjennom en vennskaps prosess, for å bli akseptert.. Kvinner er stortsett kritisk når det gjelder tillit, men det er jo deres trygghet og en viss garanti.. Og hadde kvinner skrevet at: "kom å ta meg" har jeg nok blitt skeptisk. Jeg liker aller best flørtingen med litt romantiske nyanser i chat. For jeg skiller ikke dating for kjæreste eller sex for kos, jeg er litt avhengig av skrive-kjemi og seksuell-kjemi.. "Borte bra men hjemme best"😅 Men sannelig er det godt å komme seg bort også, kjenne litt på bylivet.. ligge på hotelrom.. kose oss, spise god mat og drikke. Vi ligger jo ikke to dager i strekk i hotelsenga, så utsultet er vi jo ikke. Så vi må nok ha noe å finne på i mellomtidene. Ting blir tatt på sparket, null stress, men fremdeles ha tid til å nyte det vi liker.. Jo du trenger nok en samtalepartner som også gjør deg litt mo i knærne, litt bankende hjerte av spenning. Det er jo både hyggelig og spennende, for begge er jo fremmed for hverandre selv om chatten går bra.. Frihetsfølelse, romanse, hærlig sex, god mat og drikke, ei deilig seng å sove i.. Du får masse tid og mye å tenke på turen til byen, synes jeg kjenner kriblingen i magen og andre plasser🥰 Jeg trives godt i byen alene, jeg har sosiale antenner og kommer lett i prat med folk. Men vennskap har jeg aldri fått, det er nesten enklere å finne seg ei for kos enn vennskap.. sånn er det i storbyer.. Det kjedelige er jo å ligge alene i storbyen.. Forventningene kan bli for stor, så jeg har lært å ikke fortelle riktig alt.. jeg vil heller gi flere små positiv overraskelse.. Men i rette element kan jo en madrass på gulvet være romantisk, men når hygienen dreper lysten er det ingenting som hjelper😅 Jeg kan ikke si annet at jeg håper du får oppnå ditt mål, du virker iallefall hyggelig og lett å prate med🤞🏻🧡
feliek54 Skrevet 19. mai 2022 #13 Skrevet 19. mai 2022 Bamseklemmer skrev (17 timer siden): Skal du ha det gøy bør du sjekke 321sexchat, der kan du skrive med hele verden, men også en eller annen norske.. Helt anonymt, mange forskjellige room av kategorier, masse gifbilder, men også masse maskråker i pm. Men kan enkelt blokkeres.. null virus. Men dette er jo ikke en seriøs chat, men du kan ha flaks å treffe på noen hyggelige der også da.. Mewe er jo en plattform lik facebook, god chat med mange funksjoner. Twitter likeså, men da må man kjenne noen i fra før eller bli kjent. Og på nakenprat-chatten, ber de om bilder før de sier "Hei".. Fetlife og Gaysir er jo forum for spenning og oppleve frihet, bra chat.. Instagram fungerer jo, men også her vet man ikke hvem som liker chat, det er jo heller ikke noe diskusjonsforum.. litt som Mewe og Twitter.. Går du for mere erotisk innhold, kan jo Reddit eller Sharesome fungere å treffe kåte mennensker.. Det finnes mange flere steder, mange er ganske direkte, noen bare bløffer, noen bor alt for langt unna for treff. Mange er frekke og eier ikke skam, og heller ingen høflighet. Jeg er litt avhengig at kvinner jeg chatter med har innhold, noe å prate om slik at alt ikke dreier seg om sex. Å se rett inni dåsa på en kvinne er ikke spennende lengre, det mye mere spennende å være flørtende med trusa på😅 Jeg kunne ønske meg en chat med begjær og romantisk innhold, det er jo også mere matnyttig ting vi kan lære av hverandre😘 321sexchat finnes ikke
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2022 #14 Skrevet 19. mai 2022 feliek54 skrev (3 minutter siden): 321sexchat finnes ikke Joda😅: www.321sexchat.com/
feliek54 Skrevet 19. mai 2022 #15 Skrevet 19. mai 2022 (endret) Bamseklemmer skrev (45 minutter siden): Joda😅: www.321sexchat.com/ Sorry rart at ikke google fant den Har du hatt kontakt med noen norske. Hvor kan de eventuelt finnes Endret 19. mai 2022 av feliek54
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2022 #16 Skrevet 19. mai 2022 (endret) feliek54 skrev (33 minutter siden): Sorry rart at ikke google fant den Har du hatt kontakt med noen norske. Hvor kan de eventuelt finnes Hadde litt kontakt før.. men nå er det en stund siden jeg har vært der.. Se etter Norske flagg til høyre.. lager du en bruker får du mere rettigheter... gratis.. Akkurat nå så jeg en kvinne fra Norge😅 Klikk på huset øverst til høyre for å velge room... Endret 19. mai 2022 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
feliek54 Skrevet 19. mai 2022 #17 Skrevet 19. mai 2022 Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Hadde litt kontakt før.. men nå er det en stund siden jeg har vært der.. Se etter Norske flagg til høyre.. lager du en bruker får du mere rettigheter... gratis.. Akkurat nå så jeg en kvinne fra Norge😅 Klikk på huset øverst til høyre for å velge room... har du tips til beste rom
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2022 #18 Skrevet 19. mai 2022 feliek54 skrev (2 minutter siden): har du tips til beste rom Haha, jeg så deg men fikk ikke sendt melding.. Du må bare prøve deg frem...🤗 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #19 Skrevet 19. mai 2022 sexchat? høres vanvittig kjedelig ut. Anonymkode: 830b8...34e 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #20 Skrevet 19. mai 2022 eros.no hadde en bra chat med mye folk, men ble fullstendig ødelagt under en oppgradering for noen år siden. Nå vet jeg ikke om den er i bruk lenger. Anonymkode: 3d989...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå