mari1991 Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Hei godtfolk ☺️ Jeg skal opp til mine 3 års eksamener nå før sommeren, jeg tar dem som privatist! De skriftlige går det nok greit med, men gruer meg litt til den tverrfaglige/praktiske eksamenen😵 jeg har hatt praksis på legesenter, over 400 timer. Jeg har forstått at det kan variere hva man får på tverrfaglig eksamen men er nysgjerrig likevel, hva måtte dere gjøre på den praktiske delen? Er det vanlig at man kan få blodprøvetaking? ☺️
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har vært "statist" på privatisteksamen til helsesekretær og da fikk elevene en case med sykdomshistorikk, feks at jeg hadde diabetes men ikke syns det var så viktig å måle blodsukker eller spise riktig mat. Så skule jeg være litt "vanskelig" pasient å argumentere mens elevene skulle prøve å overtale og snakke om kosthold osv. Så skulle de ta en blodprøve av meg, så var jeg ferdig. Anonymkode: 3860b...f96
mari1991 Skrevet 18. mai 2022 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2022 Takk for svar! ☺️ Det hørtes jo ikke så forferdelig ut det da👌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå