AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Hadde negativ eggløsningstest på lørdag. Sex på ettermiddagen. Jeg hadde litt slim, med blod i, på søndag morgen. Søndag ettermiddag fikk jeg positiv eggløsningstest, også på kvelden. Ikke noe slim, men eggløsningssmerter. Negativ test på mandag morgen, ikke noe slim, men eggløsningssmerter igjen. Sex på kvelden mandag. Eggløsningssmerter igjen tirsdag, i går, men fremdeles ikke noe smil. Sex på kvelden i går, tirsdag, just in case. I dag har jeg fremdeles stikninger i eggstokkene, men ikke noe slim. Jeg lurer på: Med null slim ved og etter positiv test, har jeg kanskje ikke hatt eggløsning? Kroppen har ikke klart det? Men, om jeg hadde eggløsning, har jeg truffet i forhold til positiv test og sex? Anonymkode: 2d700...b0d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har ikke alltid slim heller.. hadde ikke det den gangen jeg ble gravid med sønnen min heller. Hadde mer tyntflytende utflod, nesten som vann. Anonymkode: 251ca...d59 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har ikke alltid slim heller.. hadde ikke det den gangen jeg ble gravid med sønnen min heller. Hadde mer tyntflytende utflod, nesten som vann. Anonymkode: 251ca...d59 Takk, ja, det er noe sånn type utflod jeg også har hatt denne gangen. Men pleier vanligvis å ha en del synlig slim, så derfor litt bekymret. Anonymkode: 2d700...b0d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Takk, ja, det er noe sånn type utflod jeg også har hatt denne gangen. Men pleier vanligvis å ha en del synlig slim, så derfor litt bekymret. Anonymkode: 2d700...b0d Jeg hadde også slim helt til den siste gangen hvor det var mer tyntflytende. Og da ble jeg som sagt gravid.. Hadde stolt på eggløsningstestene 😊 Anonymkode: 251ca...d59 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Jeg hadde ingen eggløsningsslim og ingen eggløsningsmerter den syklusen jeg ble gravid 😂 Anonymkode: 92441...b3c 1
Laura80 Skrevet 19. mai 2022 #6 Skrevet 19. mai 2022 Som de andre sier, man kan ha eggløsning uten slim. MEN slimet gjør det lettere å bli gravid. Jeg har ikke pleid ha så mye slim og vi prøvde over 2 år å bli gravide. Måneden det klaffet tok jeg vitaminen NAC (gir bla mer slim) og brukte sånn glidemiddeltuber som skal minne om elslim slik at spermen svømmer bedre. Vi ble iallefall gravid da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå