AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Har holdt på med en dame i 3 mnd.vi er begge forelsket. Ho har 2 barn 50% av tiden og jeg har ingen barn. Di dagene ho har barna hjemme er jeg ofte hos henne om kveldene noen timer og vi skriver og snapper igjennom hele dagen og har det egentlig veldig bra. Men, den uka hvor ho har barnefri så bortprioriteres jeg. i helgene så er det venninner og havner på fylla til langt på morran som oftest.. Jeg prøver å foreslå ting vi kan gjøre og så får hun plutselig invitasjon til ett eller annet og jeg blir sittende aleine.. Er dette normalt? Føler jeg blir som et andre valg og er kun god nok når ho ikke har noe annet... Er flere ting jeg ikke kan sette ord på og blir vanskelig å forklare. Er alltid jeg som må være tilgjengelig og klar... Vi er begge i 30 årene og jeg er lite vant med forhold da jeg stort sett kun har brydd meg om arbeid hele døgnet hele livet... Mulig jeg virker helt døl nå 😂😂 Anonymkode: 78591...61f
Gjest CamillaCollett Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Jeg synes ikke dette høres ut som en ålreit dame i det hele tatt. For det første synes jeg det er for tidlig å introdusere deg for barna når dere bare har vært sammen i tre måneder. Og for det andre, som er det du vil ha tilbakemelding på, er det selvsagt håpløst at hun prioriterer venninner og fyll når hun har barnefri. For all del, hun må jo møte venner og gå på en og annen fest, men om det er sånn hver eneste helg er det både en lite voksen livsførsel og en dårlig måte å oppføre seg på overfor deg. Still krav.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har holdt på med en dame i 3 mnd.vi er begge forelsket. Ho har 2 barn 50% av tiden og jeg har ingen barn. Di dagene ho har barna hjemme er jeg ofte hos henne om kveldene noen timer og vi skriver og snapper igjennom hele dagen og har det egentlig veldig bra. Men, den uka hvor ho har barnefri så bortprioriteres jeg. i helgene så er det venninner og havner på fylla til langt på morran som oftest.. Jeg prøver å foreslå ting vi kan gjøre og så får hun plutselig invitasjon til ett eller annet og jeg blir sittende aleine.. Er dette normalt? Føler jeg blir som et andre valg og er kun god nok når ho ikke har noe annet... Er flere ting jeg ikke kan sette ord på og blir vanskelig å forklare. Er alltid jeg som må være tilgjengelig og klar... Vi er begge i 30 årene og jeg er lite vant med forhold da jeg stort sett kun har brydd meg om arbeid hele døgnet hele livet... Mulig jeg virker helt døl nå 😂😂 Anonymkode: 78591...61f Er du sikker på at dere begge er forelsket? Når jeg er forelsket så er det alle andre ting som bortprioriteres... Anonymkode: 6fef8...616 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mulig jeg virker helt døl nå 😂😂 Anonymkode: 78591...61f Nei, du er absolutt ikke døll. Du er såret fordi du blir valgt bort gang etter gang ❤️ Anonymkode: 6fef8...616 2 4
Cat926 Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 CamillaCollett skrev (2 minutter siden): Jeg synes ikke dette høres ut som en ålreit dame i det hele tatt. For det første synes jeg det er for tidlig å introdusere deg for barna når dere bare har vært sammen i tre måneder. Og for det andre, som er det du vil ha tilbakemelding på, er det selvsagt håpløst at hun prioriterer venninner og fyll når hun har barnefri. For all del, hun må jo møte venner og gå på en og annen fest, men om det er sånn hver eneste helg er det både en lite voksen livsførsel og en dårlig måte å oppføre seg på overfor deg. Still krav. Har ikke møtt barna.... Glemte å skrive det. Er liksom at alkohol og fest er mye viktigere enn meg..
Havspeil Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Hun burde finne på noe med deg også når hun har barnefri. En balanse. Jeg reagerer også på tidlig introduksjon til ungene. Pass på så du ikke blir brukt.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 Har du kanskje tenkt over at kvinner trenger litt alene tid også? Blir så irritert på dere menn altså... Anonymkode: b7fd8...5ed 1
Barefootgirl Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 Det høres ut som du er grei å ha når hun kjeder seg etter ungene er lagt. 😔 7
Havspeil Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Men hvordan har du ikke møtt ungene når du kun er på besøk når de er hjemme??? Kun late night booty call ? 🤪
Gjest CamillaCollett Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du kanskje tenkt over at kvinner trenger litt alene tid også? Blir så irritert på dere menn altså... Anonymkode: b7fd8...5ed Alle behøver alenetid. Men har man ikke behov for kjærestetid kan man holde seg singel.
Cat926 Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 Ho er ikke fra byen hær og kjenner lite folk. I går på 17 mai så var ho invitert på middag og sa til meg at ho ville ikke dra dit da ho følte ho trengte seg på. Da foreslo jeg ting jeg og henne kunne gjøre. Det gikk en liten stund så sa ho at ho sku dra på den middagen.. Etterpå havnet ho med en venninne hjem til veninna og satt til langt på natt dær å drakk...
Cat926 Skrevet 18. mai 2022 #12 Skrevet 18. mai 2022 Havspeil skrev (4 minutter siden): Men hvordan har du ikke møtt ungene når du kun er på besøk når de er hjemme??? Kun late night booty call ? 🤪 Jeg er bare en nr unna 📞😂😂😂 er dær etter dem er lagt
Cat926 Skrevet 18. mai 2022 #13 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du kanskje tenkt over at kvinner trenger litt alene tid også? Blir så irritert på dere menn altså... Anonymkode: b7fd8...5ed Selvfølgelig, men da sier man det! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #14 Skrevet 18. mai 2022 Cat926 skrev (1 minutt siden): Jeg er bare en nr unna 📞😂😂😂 er dær etter dem er lagt Så eneste gangen du er med henne er etter at ungene hennes har lagt seg? Annenhver uke? Anonymkode: 6fef8...616
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #15 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har holdt på med en dame i 3 mnd.vi er begge forelsket. Ho har 2 barn 50% av tiden og jeg har ingen barn. Di dagene ho har barna hjemme er jeg ofte hos henne om kveldene noen timer og vi skriver og snapper igjennom hele dagen og har det egentlig veldig bra. Men, den uka hvor ho har barnefri så bortprioriteres jeg. i helgene så er det venninner og havner på fylla til langt på morran som oftest.. Jeg prøver å foreslå ting vi kan gjøre og så får hun plutselig invitasjon til ett eller annet og jeg blir sittende aleine.. Er dette normalt? Føler jeg blir som et andre valg og er kun god nok når ho ikke har noe annet... Er flere ting jeg ikke kan sette ord på og blir vanskelig å forklare. Er alltid jeg som må være tilgjengelig og klar... Vi er begge i 30 årene og jeg er lite vant med forhold da jeg stort sett kun har brydd meg om arbeid hele døgnet hele livet... Mulig jeg virker helt døl nå 😂😂 Anonymkode: 78591...61f DU gjør det slutt umiddelbart. Dette er tendenser jeg ikke ønsker min verste fiende skal rote seg bort i en gang. Du er god å ha når det passer henne, men hun er ei flyfille så snart hun ikke er bundet av sine forpliktelser med sine barn. Løp, og se deg aldri tilbake. Du fortjener en kvinne som er uten barn, som ønsker å satse på familielivet og ikke ei som flyr så snart hun har lopper i blodet. Anonymkode: 7b693...b13 6 1
Smascha Skrevet 18. mai 2022 #16 Skrevet 18. mai 2022 Cat926 skrev (9 minutter siden): Har ikke møtt barna.... Glemte å skrive det. Er liksom at alkohol og fest er mye viktigere enn meg.. Kvifor er du ikkje med henne på fest, då?
Cat926 Skrevet 18. mai 2022 #17 Skrevet 18. mai 2022 Smascha skrev (1 minutt siden): Kvifor er du ikkje med henne på fest, då? Blir ikke invitert med
Havspeil Skrevet 18. mai 2022 #18 Skrevet 18. mai 2022 Jeg får litt vibber av useriøs dame her...sorry . Men det er ennå TIDLIG i forholdet. Fordi hun har unger,så er du nok ikke inni varmen ennå. Hun prøver deg ut ? 1 1
Cat926 Skrevet 18. mai 2022 #19 Skrevet 18. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så eneste gangen du er med henne er etter at ungene hennes har lagt seg? Annenhver uke? Anonymkode: 6fef8...616 Ja når du skriver det så ser jeg den 😂 nei så ille er det vel ikke. Var med henne natt til i går Endret 18. mai 2022 av Cat926 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå