skruf Skrevet 18. mai 2022 #1 Del Skrevet 18. mai 2022 Hei! Som overskriften sier så trenger jeg anbefaling til shorts til å bruke på tur i skog og mark. Den gamle jeg har er for stor, og den er gammel og ikke i salg lengre. Lommer er et kriterie, og ikke typ tights/sykkelshorts. Trenger å få plass til mobilen i lomma da jeg går uten jakke. Og på kortere turer så har jeg ikke med ryggsekk heller som jeg kan putte mobilen i.. Har sett på div nettsider, men det er jo et mylder å velge mellom, så greit å høre om noen har noe å anbefale Helst noe i god kvalitet sånn at den varer ei stund. Lengdemessig så tenkte jeg shorts som i lårlengde, ikke typ piratbukse (under knærne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Del Skrevet 18. mai 2022 Hvorfor ikke leggings? Det er det eneste som fungerer for meg på fjelltur. Ellers så må jeg gå med shorts og strømpebukse siden lårene gnisser så sammen. Disse her er gode, og har lomme til mobilen: https://a.aliexpress.com/_mKOtcPk Anonymkode: 19d6e...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibula Skrevet 18. mai 2022 #3 Del Skrevet 18. mai 2022 (endret) Jeg har kjøpt denne fra Fjellreven, og er veldig fornøyd. Lett og behagelig stoff og gode lommer. https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-abisko-midsummer-shorts-dame/ Endret 18. mai 2022 av Fibula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. mai 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor ikke leggings? Det er det eneste som fungerer for meg på fjelltur. Ellers så må jeg gå med shorts og strømpebukse siden lårene gnisser så sammen. Disse her er gode, og har lomme til mobilen: https://a.aliexpress.com/_mKOtcPk Anonymkode: 19d6e...b12 Jeg er ikke så glad i leggings, liker best turbukser eller shorts. Bruker forsåvidt tights på treningssenter, men i skog og mark så liker jeg best bukser eller shorts Er ikke plaget med lårgnissing, så det går bra. De du linket til var dog veldig fine, vurderer å bestille et par som jeg kan ha på i sommer i hagen Takk for tips🌷 Fibula skrev (21 timer siden): Jeg har kjøpt denne fra Fjellreven, og er veldig fornøyd. Lett og behagelig stoff og gode lommer. https://www.fjellrevenshop.no/produkt/fjellreven-abisko-midsummer-shorts-dame/ Den likte jeg veldig godt, og ligner litt på den gamle jeg har Hvordan er den i størrelsen? Den ene sportsbutikken her som selger Fjellreven har bedrøvelig utvalg, så tror jeg mest sannsynlig må bestille på nett. Er det litt stretch i den eller er den stiv i stoffet og må gåes inn? Takk for tips🌷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 19. mai 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor ikke leggings? Det er det eneste som fungerer for meg på fjelltur. Ellers så må jeg gå med shorts og strømpebukse siden lårene gnisser så sammen. Disse her er gode, og har lomme til mobilen: https://a.aliexpress.com/_mKOtcPk Anonymkode: 19d6e...b12 Hvordan er den i størrelsen? Er det sånn som på eBay eller Wish der man ofte må flere størrelser opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibula Skrevet 19. mai 2022 #6 Del Skrevet 19. mai 2022 skruf skrev (16 minutter siden): Jeg er ikke så glad i leggings, liker best turbukser eller shorts. Bruker forsåvidt tights på treningssenter, men i skog og mark så liker jeg best bukser eller shorts Er ikke plaget med lårgnissing, så det går bra. De du linket til var dog veldig fine, vurderer å bestille et par som jeg kan ha på i sommer i hagen Takk for tips🌷 Den likte jeg veldig godt, og ligner litt på den gamle jeg har Hvordan er den i størrelsen? Den ene sportsbutikken her som selger Fjellreven har bedrøvelig utvalg, så tror jeg mest sannsynlig må bestille på nett. Er det litt stretch i den eller er den stiv i stoffet og må gåes inn? Takk for tips🌷 Det er litt stretch i stoffet, som ikke er en del av lommene. Jeg synes de virker ganske normale i størrelsen, jeg bestilte på nett. Veldig lett og fin, må ikke gåes inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2022 #7 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg er veldig fornøyd med Bergans sin Oslo shorts. Den eneste jeg har funnet som har plass til lår og rumpe, uten å bli altfor stor i midjen. Så den funker veldig bra til timeglass-fasong. Har prøvd shortser fra Norrøna og Fjellreven, ingen av de funket for rumpa mi. Stod veldig ut i ryggen om jeg kjøpte stor, og altfor trang i rumpe og lår om jeg kjøpte den mindre. Anonymkode: 1d387...8f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 19. mai 2022 #8 Del Skrevet 19. mai 2022 Jeg kjøpte arc’teryx gamma LT shorts i dag, har med andre ord ikke fått testet den veldig godt, men likte den godt i prøverommet i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2022 #9 Del Skrevet 20. mai 2022 skruf skrev (19 timer siden): Hvordan er den i størrelsen? Er det sånn som på eBay eller Wish der man ofte må flere størrelser opp? Gå en størrelse opp. Jeg er 180cm høy, og bruker den største størrelsen. Anonymkode: 19d6e...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. mai 2022 #10 Del Skrevet 20. mai 2022 Jeg liker veldig godt shortsene fra "Twentyfour". De har lommer og er helt normal i størrelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå