AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Jeg har funnet en artikkel jeg ønsker å bruke i bacheloroppgaven min. Den er publisert i en journal jeg ikke finner i Register for vitenskapelige publiseringskanaler, men på journalens nettside står det at den er peer-reviewed, uavhengig og open access og editorially independent. En av mest fremtredende på feltet har vist til denne journalen/organisasjonen (privat, non-profitt organisasjon som er ansvarlig for akkreditering av profesjonsutdanninger i USA). Kan jeg bruke denne artikkelen, eller er det veldig dumt..? Må jeg i tilfelle skrive noe om hvorfor jeg ønsker å bruke den, eller forklare meg på annet vis..? Det er ikke en artikkel jeg baserer oppgaven på, mer en "dette kan være nyttig å se på videre" (fordi det er noe helt nytt på feltet, såvidt jeg kan se). Anonymkode: 52f3c...e04
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Hadde brukt det, spesielt siden det ikke er noe du tar som fakta og baserer oppgaven på, men en sånn mulig videre arbeid type ting. Anonymkode: aba89...08b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Tror jeg går for det, og "antyder/oppmuntrer". Anonymkode: 52f3c...e04
AnnePåLande Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Ville spurt veilederen på skolen om det er ok å bruke den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå