AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Dreit på meg her om dagen, men jeg måtte jo bytte bokser uansett pga jeg hadde brukt den i 3 dager. Hell i uhell 🤷♀️ Anonymkode: 2ae6e...8e2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Jeg hadde flaks med tidspunktet da xen valgte å være utro. Hadde ikke han vært utro akkurat da han var det, så hadde heller ikke jeg gjort det slutt. Og da hadde jeg heller aldri opprettet tinder tre måneder senere. Og hadde jeg ikke gjort det akkurat da, så hadde jeg ikke matchet med nåværende samboer, som også hadde opprettet tinder et par måneder før dette (og egentlig var litt på vei til å slette tinder, da de tre datene han hadde rukket å være på var veldig useriøse). Og da hadde jeg aldri truffet verden beste mann. ❤️ Så det at xen var utro er jeg egentlig utrolig takknemlig for nå, livet jeg har nå kan ikke sammenlignes med hvordan det var for 5 år siden. ❤️ Anonymkode: 8d7fb...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 Jeg fikk akutt leukemi, men jeg fikk den typen med aller best prognose og som enklest lar seg behandle. Var et helvete likevel, men kunne vært verre. Anonymkode: 11b56...c1a
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Jeg og en kamerat var ut for en bilulykke en gang, han ble lagt inn på sykehuset med mindre skader og da ble det oppdaget at han hadde en potensielt dødelig sykdom men siden det ble oppdaget så tidlig så var det nesten garantert at han ville bli frisk med behandling. Anonymkode: ba50a...201 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå