AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Når dere har sex, pleier dere å kysse/kline imens dere holder på? Hver gang jeg og kjæresten har sex så prøver jeg å kysse han men det virker som han ikke vil, han vil heller ligge ned med ansiktet mot skulderen min til han kommer. Jeg foretrekker å enten se på hverandre eller kysse under akten, føler det blir litt mer "passionate" da, er jeg unormal? Anonymkode: d8915...d10
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Når dere har sex, pleier dere å kysse/kline imens dere holder på? Hver gang jeg og kjæresten har sex så prøver jeg å kysse han men det virker som han ikke vil, han vil heller ligge ned med ansiktet mot skulderen min til han kommer. Jeg foretrekker å enten se på hverandre eller kysse under akten, føler det blir litt mer "passionate" da, er jeg unormal? Anonymkode: d8915...d10 Kommer an på om vi knuller,har sex eller elsker. Anonymkode: 3f2f3...ae4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Når dere har sex, pleier dere å kysse/kline imens dere holder på? Hver gang jeg og kjæresten har sex så prøver jeg å kysse han men det virker som han ikke vil, han vil heller ligge ned med ansiktet mot skulderen min til han kommer. Jeg foretrekker å enten se på hverandre eller kysse under akten, føler det blir litt mer "passionate" da, er jeg unormal? Anonymkode: d8915...d10 Du er ikke unormal, men høres ut som du har et behov for bekreftelse under akten. Har du dårlig selvbilde? «Passionate» sex kan man ha uten øyekontakt og kyssing. Denne type sex er noe kvinner har lært fra film hvor noen har dyp elskov, og de vil speile denne lidenskapelige greia. Men det er jo ikke god sex. Sex er en fysisk aktivitet, og skal helst blandes minst mulig med følelser, og andre ting som forringet kvaliteten på sexen. Har du et behov for følelser for å ha sex så har du et annet problem. Anonymkode: ffc13...37d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Du er normal. For min del så synes jeg det er veldig intimt å se hverandre inn i øynene under akten, på grensen til at det blir kleint. Noe som er rart, for jeg er ikke mye flau ellers. Så jeg har nok også sett bort av og til, det kan liksom bli litt mye. Det er jo en øvelse man kanskje må trene på helt bevisst. Du må si det til han, at du ønsker å prøve å ha litt øyenkontakt under sexen, og så må dere konsentrere dere om å ha det. Men det må også være lov å se bort, spesielt når man kommer og får helt orgasmetryne så vil man gjerne bare lukke øynene og ha hodet på skulderen og ikke ligge og se hverandre dypt inn i øynene. Jeg hadde blitt satt ut om blikkontakt var påkrevd under hele akten. Sånn generelt så ser vel jeg og kjæresten hverandre inn i øynene og kliner litt når vi starter, men jo "heftigere" sexen blir, jo mindre klining. Anonymkode: bcc94...b7e 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er ikke unormal, men høres ut som du har et behov for bekreftelse under akten. Har du dårlig selvbilde? «Passionate» sex kan man ha uten øyekontakt og kyssing. Denne type sex er noe kvinner har lært fra film hvor noen har dyp elskov, og de vil speile denne lidenskapelige greia. Men det er jo ikke god sex. Sex er en fysisk aktivitet, og skal helst blandes minst mulig med følelser, og andre ting som forringet kvaliteten på sexen. Har du et behov for følelser for å ha sex så har du et annet problem. Anonymkode: ffc13...37d Du høres skada ut. Blandes minst mulig med følelser? Slik er vi ikke skapt, sex utløser en haug med stoffer som knytter oss sammen. Anonymkode: 06440...b07 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du er ikke unormal, men høres ut som du har et behov for bekreftelse under akten. Har du dårlig selvbilde? «Passionate» sex kan man ha uten øyekontakt og kyssing. Denne type sex er noe kvinner har lært fra film hvor noen har dyp elskov, og de vil speile denne lidenskapelige greia. Men det er jo ikke god sex. Sex er en fysisk aktivitet, og skal helst blandes minst mulig med følelser, og andre ting som forringet kvaliteten på sexen. Har du et behov for følelser for å ha sex så har du et annet problem. Anonymkode: ffc13...37d ??? Anonymkode: e90db...2ef 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Vi har mye øyekontakt under sex, men ikke hele tiden. Kysser en god del, dype kyss, men mest i starten kanskje, ikke like mye mot slutten. Noen ganger kan det være pirrende å "tvinge" seg til å holde blikket også under orgasmen, men det er en sjeldenhet. Anonymkode: d33e3...7a4
Adrenalina1 Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du er ikke unormal, men høres ut som du har et behov for bekreftelse under akten. Har du dårlig selvbilde? «Passionate» sex kan man ha uten øyekontakt og kyssing. Denne type sex er noe kvinner har lært fra film hvor noen har dyp elskov, og de vil speile denne lidenskapelige greia. Men det er jo ikke god sex. Sex er en fysisk aktivitet, og skal helst blandes minst mulig med følelser, og andre ting som forringet kvaliteten på sexen. Har du et behov for følelser for å ha sex så har du et annet problem. Anonymkode: ffc13...37d Dette må være noe av det dummeste jeg har hørt. Følelser forringer så absolutt ikke kvaliteten på sex. Snarere tvert i mot. Du virker som en kald, følelsesløs person. Endret 18. mai 2022 av Adrenalina1 5
feliek54 Skrevet 19. mai 2022 #11 Skrevet 19. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 6.27): Når dere har sex, pleier dere å kysse/kline imens dere holder på? Hver gang jeg og kjæresten har sex så prøver jeg å kysse han men det virker som han ikke vil, han vil heller ligge ned med ansiktet mot skulderen min til han kommer. Jeg foretrekker å enten se på hverandre eller kysse under akten, føler det blir litt mer "passionate" da, er jeg unormal? Anonymkode: d8915...d10 For meg er det viktig hva partner liker, men jeg kysser gjerne. Alle er forskjellige og for meg er det viktig at du vet hva jenta liker for lettere å tilfredsstille henne og gi henne maks nytelse
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #12 Skrevet 4. juni 2022 On 5/18/2022 at 6:27 AM, AnonymBruker said: Når dere har sex, pleier dere å kysse/kline imens dere holder på? Hver gang jeg og kjæresten har sex så prøver jeg å kysse han men det virker som han ikke vil, han vil heller ligge ned med ansiktet mot skulderen min til han kommer. Jeg foretrekker å enten se på hverandre eller kysse under akten, føler det blir litt mer "passionate" da, er jeg unormal? Anonymkode: d8915...d10 Elsker å ha øyekontakt og kline med partneren min imens vi har sex. Du er helt normal. Anonymkode: ea5d2...0e2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #13 Skrevet 4. juni 2022 Du er ikke unormal, men kanskje litt mer oppmerksom på dine egne behov enn du er på din partners behov. Anonymkode: 2769b...da5
AndersenG Skrevet 4. juni 2022 #14 Skrevet 4. juni 2022 Det varierer. Mest kyss i begynnelsen av et samleie. Når det går i full fart før vi kommer blir det litt kluss å kysse. lett at det blir mye sikkel, spytt og mer slikking av hverandres munn, tenner som krasjer osv. Jeg blir ofte litt sliten og sår i munnen hvis damen vil kysse veldig mye. En mellomting er jo bra,
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #15 Skrevet 4. juni 2022 Jeg syns det kan bli litt mye dersom vi skal se hverandre inn i øynene hele tiden, men jeg søker øyekontakt av og til underveis, mest for å bekrefte på et vis, sende et smil, se hvor han er i hodet på en måte. Kysse gjør vi mest i starten og på slutten. Anonymkode: fad15...1ad
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2022 #16 Skrevet 4. juni 2022 Jeg tror begge deler er like normalt. Jeg er kvinne og ikke spesielt glad i å kline. Starter gjerne med å kline litt og elske sakte med øyekontakt, men jeg foretrekker egentlig ett høyere tempo og stillinger som ikke så lett tilrettelegger for hverken klining eller øyekontakt over tid. Anonymkode: 3a649...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå