Gjest Anonymsoldat_98 Skrevet 18. mai 2022 #1 Skrevet 18. mai 2022 Hei! Mann på 24 og har vært sammen med min kjæreste i 4 år og bodd sammen i disse årene. Nylig så har jeg flyttet tilbake der jeg kommer fra pga. ny jobb og fordi jeg hadde en mangel på venner og være sammen med der vi bodde. dette var en ordning vi begge kom fram til og mente var det beste for oss(meg) akkurat nå. Vi hadde nylig en seriøs prat om hvordan vi skulle gjøre det i fremtiden, men ingen av oss vil flytte på oss. Begge liker seg der vi er. Dette skaper problem for en evt. fremtid med familie etc. begge er veldig glade i hverandre og ingen av oss vil slå opp, men hva gjør man hvis ingen flytte på seg? Avstandsforhold funker bare så lenge. Noen som har tips eller lignende historier/erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #2 Skrevet 18. mai 2022 Sorry med dette har veldig dårlige odds. Hadde samboer i 4 år, hun måtte flytte pga av studier. Vi (jeg) planla avstandsforhold. Hun var utro etter 13 dager. Hun hadde ikke trua på avstandsforhold men "glemte" å fortelle meg det. Hvis dere ikke kan finne en måte å bo sammen på så tror jeg dette er kjørt dessverre. Anonymkode: 88661...9a5 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #3 Skrevet 18. mai 2022 Tror at det kan gå her fint jeg! Har vært i samme situasjon som deg flere ganger siste 8 årene. Vi slo aldri opp og har giftet oss nå. Om vi er ferdige med å bo fra hverandre i perioder vet vi ikke, mest sannsynlig ikke. Men vi ønsker å være sammen og gir hverandre den plassen til å utforske nye jobber/steder, fordi vi elsker hverandre og unner hverandre det. Anonymkode: 6b479...349 1
Gjest Anonymsoldat_98 Skrevet 18. mai 2022 #4 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror at det kan gå her fint jeg! Har vært i samme situasjon som deg flere ganger siste 8 årene. Vi slo aldri opp og har giftet oss nå. Om vi er ferdige med å bo fra hverandre i perioder vet vi ikke, mest sannsynlig ikke. Men vi ønsker å være sammen og gir hverandre den plassen til å utforske nye jobber/steder, fordi vi elsker hverandre og unner hverandre det. Anonymkode: 6b479...349 Kan jeg spørre om dere har barn? Blir nok vanskelig å et stabilt miljø med tanke på barn i fremtiden?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Hvor langt unna hverandre bor dere? Mulig å møtes i midten? Flytte så det er like langt for begge lizm Anonymkode: 04a04...d47
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Avstandsforhold kan fungere i en periode, men det er jo åpenbart at dere ikke kan bygge et liv sammen når dere bor forskjellige steder. Hvis det ikke er livet dere ønsker selvsagt. Gi det litt tid og se om en av dere ombestemmer dere, men hvis ingen vil flytte på seg er forholdet over Anonymkode: 6fb8d...34b
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 Vi kan jo ikke trylle her. Hvis ingen vil flytte så vil dere ikke få en felles hverdag eller familieliv. Sannsynligvis ikke lurt å få barn da. Avstandsforhold som ikke har som mål å flytte sammen etterhvert, tror jeg aldri jeg har hørt om som lykkes. Noen gang. Anonymkode: c3694...5a0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 Avstandsforhold er jo vanligvis for en periode, hvor man har en plan om å ende opp samme sted på et tidspunkt. Når dere "aldri" vil bo i samme by, så kan dere jo heller aldri få en familie sammen. Så hvis barn er et must så er jo forholdet dødsdømt, det er bare et spørsmål om tid. Jeg tenker at dere bare får prøve dette her en periode, så vil forholdet lide en naturlig død etter hvert. Brudd kan være en lang prosess, som dere har startet på ved å flytte fra hverandre. Vil dere at det skal bli dere, så MÅ dere finne et kompromiss, bli enige om at om x år skal en eller begge ofre bostedet for å bo et sted sammen og få familie. Anonymkode: d5101...9fc
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Dama di nyter nå i praksis singellivet, og du har flyttet tilbake til en plass med null fremtidsutsikter. Hun kommer til å ligge med noen andre innen det er gått 120 dager, og du vil nok få en kjip facetimesamtale hvor hun dumper deg en stund etter det. Anonymkode: 07898...14f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå