Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde krølltang for første gang idag, på mitt lange hår. Jeg brukte en balsamspray som er varmebeskyttende opp til 190grader, og krølltangen blir opptil 185grader. Jeg trodde dette var god nok beskyttelse, men ikveld ser jeg at 3-4 cm av tuppene er utrolig slitte og tørre, ser og kjennes nesten ut som stålull😢 Håret er nyklipt og tuppene var helt fine, og hårlengden er akkurat som jeg vil ha det. Men betyr dette at jeg må klippe av 5 cm av håret mitt for å få bort det slitte? Eller vil problemet løse seg når jeg vasker det igjen og bruker mye god balsam og hårkrem? Foreløpig har jeg tatt i masse masse pleiende olje i tuppene. 

Dere som har peiling, vær så snill å hjelp meg❤️ Tar gjerne imot gode råd og tips, og også beroligende ord om at dette løser seg uten klipp🤞😔

Anonymkode: cd53b...08c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er grunnen til at jeg er redd for å bruke krølltang på håret mitt.

Tror du må be frisør vise deg hvordan du gjør det når du bruker krølltang.

Anonymkode: 0d65b...687

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er grunnen til at jeg er redd for å bruke krølltang på håret mitt.

Tror du må be frisør vise deg hvordan du gjør det når du bruker krølltang.

Anonymkode: 0d65b...687

Ja, jeg tør iallefall ikke gjøre det igjen før jeg blir skikkelig opplært, evt aldri gjøre det igjen uansett, for dette er leit😔

Anonymkode: cd53b...08c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ofte det blir litt bedre etter at jeg har vasket det igjen. Akkurat som om  varmen smelter produktet inn i håret 🙈

God fuktighetskur og balsam. 

Anonymkode: 3c8f0...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du kur på håret? Finn en hårkur som passer håret ditt, ikke kjøp sånn billig kur på normal feks - gå til en frisørsalong og kjøp en ordentlig kur og bruk 1-2 ganger i uka! Og bruk varmebeskyttende hver gang du bruker varme på håret☺️ 

Anonymkode: 4181d...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...