AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Hva syntes dere om dette? Knasje farger med tegneserie figurer på som svampebob ect. Noen med bananer, andre med kokos frukt. Er det en usynlig aldersgrense for dette? Anonymkode: 6eb83...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Det samme med damer det. "Søte" dritstygge bommulltruser med marihøner og markblomster osv 🤦♀️ Anonymkode: 543f8...230 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det samme med damer det. "Søte" dritstygge bommulltruser med marihøner og markblomster osv 🤦♀️ Anonymkode: 543f8...230 Ja 😜 Men jeg syntes det er mer utbredt hos menn?🤔 ts Anonymkode: 6eb83...f5a
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 Eksen min gjorde det. For å vise at han var en "gøyal og lite selvhøytidelig type" Men det var jo bare løgn det også. Anonymkode: afde6...c08
Iso1 Skrevet 18. mai 2022 #5 Skrevet 18. mai 2022 Gjør det noe? Skal de bare gå i ensfarga kjedelige da? Lettere å legge merke til bremsespor da.. 😂 Artigere med noe fargerikt og mønster! 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #6 Skrevet 18. mai 2022 Haha, hva i all verden, er litt gøyale farger og mønster på undertøyet også galt nå? Min mann er 47 og har ikke brukt ensfarget undertøy og sokker på ihvertfall 15 år! Han har vel 1-2 par svarte sokker og en svart bokser i skapet, til bruk i begravelser… resten er med farger. Hva er galt med det? Anonymkode: 3672a...eac 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #7 Skrevet 18. mai 2022 synes det er litt spesielt å ta av kjæresten klærne og plutselig se en boxer med pizza print eller lignende, ikke hot 🤣 Anonymkode: 2f0eb...0d4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 Er vel ikke verre det enn at jeg har fargerike mønstrede sokker 🤔 Anonymkode: 25c9e...9a9 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 Ikke så hot. Kan godt ha en farge altså, men ikke Svampebob eller Homer Simpson. Mulig litt mønster går da, jeg tror ikke jeg hadde mistet tenninga av en Batman-bokser eller camo eller noe.. Men på generell basis så liker jeg en tight og ganske plain sak i grått, sort eller hvitt. Det viktigste er uansett at den er ren og pen og hel, det er utrolig hvor mange velkledde, pene og rene mannfolk som har boksere som er fullstendig utvaskede og slitte på grensen til fillete. Til og med møtt de som går rundt med boksere med hull i. PS - enig i at fargede sokker er verre, det er nesten så ulekkert at det er dealbreaker for meg 😅 Anonymkode: cc129...d67
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #11 Skrevet 24. mai 2022 Eksen brukte det, nåværende bruker sportsundertøy, ser mer ut som tights egentlig. Sportsmerker som Under Armour og Nike. Foretrekker faktisk disse. Ser ikke så barnslig ut. Sokker er svarte sportssokker på jobb, grå eller hvite hjemme. Vanligvis to par samtidig, han sier det er mye mer komfortabelt. Han har noen gule, grønne, røde, burgunder og noen andre farger fra Adidas når jeg tenker meg om. Helt hip som happ om de havner under et par hvite Nike for eksempel, eller over. Tror ikke han bryr seg så veldig. Men på jobb er det bare svarte. Tror ikke han har egen boxer til begravelser... T-Skjorter har han i alle farger, en hel haug. Mye sportsmerker der også. På jobb bruker han typisk chinos og en ensfarget Nike eller Champion genser. De mest fargerike genserne er forbeholdt hjemmet. Han har noen sitrongule for eksempel. Anonymkode: d4e3f...a67
Gjest AprilRyan Skrevet 24. mai 2022 #12 Skrevet 24. mai 2022 Ser ikke problemet og synes det bare er gøy jeg.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #13 Skrevet 24. mai 2022 Hvorfor kan de ikke bruke noe som er sexy? Anonymkode: 67174...b20
17.11 Skrevet 24. mai 2022 #14 Skrevet 24. mai 2022 Tegneserieprint og lignende liker jeg ikke verken på meg selv eller på menn jeg eventuelt skulle datet. Etter min erfaring kommer jeg også dårlig overens med menn som skal vise sin "lekne side" ved å bruke fargerike, gjerne stipete, sokker til en ellers pen dress eller til annet formelt jobbantrekk. Det er bare så utrolig krampaktig se-hvor-morsom-og-kreativ-jeg-er.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #15 Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 18.5.2022 den 8.14): Ikke så hot. Kan godt ha en farge altså, men ikke Svampebob eller Homer Simpson. Mulig litt mønster går da, jeg tror ikke jeg hadde mistet tenninga av en Batman-bokser eller camo eller noe.. Men på generell basis så liker jeg en tight og ganske plain sak i grått, sort eller hvitt. Det viktigste er uansett at den er ren og pen og hel, det er utrolig hvor mange velkledde, pene og rene mannfolk som har boksere som er fullstendig utvaskede og slitte på grensen til fillete. Til og med møtt de som går rundt med boksere med hull i. PS - enig i at fargede sokker er verre, det er nesten så ulekkert at det er dealbreaker for meg 😅 Anonymkode: cc129...d67 Batman og svampebob på undertøy er for barn. Ganske enig med deg og er mann. Dette med camoprint er mye mer vanlig hos jenter, men er hverken spesielt fint eller hot. Anonymkode: c946a...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #16 Skrevet 24. mai 2022 Jeg skulle gjerne gått med Batmanunderbokser. Anonymkode: 17a05...9a9 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #17 Skrevet 24. mai 2022 On 5/18/2022 at 1:26 AM, AnonymBruker said: Er det en usynlig aldersgrense for dette? Anonymkode: 6eb83...f5a Nei. Liker man ikke at partneren er så opptatt av sånt er man kanskje ikke en god nok match? Anonymkode: 09bea...cc4 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #18 Skrevet 24. mai 2022 "Gøyale" mønstre på undertøy er helt fremmed og utelukket i min verden. Kvalitetsstrømper i knallfarger til dress etc. (gjerne knestrømper, for de må være lange nok til at det aldri blir glippe mellom strømper og bukser) er derimot flott og tiltrekkende. Anonymkode: b03fe...3b3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2022 #19 Skrevet 24. mai 2022 Er det supermann eller noe sånt, så blir det kanskje litt sært. Men samtidig, lov å ha litt humor og da. Alt trenger ikke være ensfarget og kjedelig. Viser bare at det er en mann som våger å være litt annerledes og ikke bare A4 liksom. Det burde kanskje vi damer også gjort. Vi er litt opptatt av hva andre synes om alt. Anonymkode: e1de9...b49
mingus Skrevet 24. mai 2022 #20 Skrevet 24. mai 2022 Kan gjerne ha gøyale farger og mønster, men ser jeg ei truse er det ikke fint lengre. Har heldigvis ikke sett det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå