AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Jeg og min eks har en sønn sammen. Vært slutt nå i 4 år. Han blir alltid så sur og sjalu når jeg får meg en ny kjæreste. Var sammen med en annen i ca 1 år. Det ble slutt og vært singel en stund nå. Har nå møtt en ny mann og vi trives godt sammen. Han har nå møtt familien min og kommet til det stadighet hvor han skal møte sønnen min. Jeg og gutten min var på tivoli sammen for et par uker sammen. Der møtte vi på tilfeldig kjæresten min og hans datter. Ble ganske naturlig at vi var sammen da. Jeg fortalte sønnen min da at det var mamma sin venn. Og da møtte vi tilfeldig på min sønns far også. Han ble sint og laget styr over dette. I dag gjentok det seg igjen. Eksen min skulle ha gutten vår på 17 mai. Da tilbringte jeg dagen sammen med min kjæreste. Fikk telefon på kvelden at jeg måtte hente ungen for han ikke kunne ha sønnen vår den natta likevel. Da var jeg og kjæresten min på middag til familie. Kjæresten min kjørte meg til barnefar og vi hentet gutten. Da ble barnefar kjempesint igjen. Jeg sa at kjæresten min skulle bare kjøre oss hjem. Det var alt. Ingenting å bli sint over. Når han ringer sånn siste liten. Nå sier barnefar at han ikke skal si noe om han får seg dame og involverer sønnen vår. Jeg sa at helt ærligtalt ikke brydde meg. Jeg får svært sjeldent beskjed fra han om noe som helst likevel. Han ville ikke møte min forige kjæreste å hilse på han heller og jeg kjenner at jeg ikke orker å involvere han stort om mitt privatliv siden han lager så mye styr over ingenting. Han gjorde ei dame gravid for ikke lenge siden og jeg fant ut av det via bekjente. Det informerte han meg aldri om. Synes han er skikkelig dobbelmoralsk. Denne damen har vært sammen med min sønn flere ganger og hun har passet han også uten min viten. Han virker sjalu og eiersyk fortsatt. Unner meg ikke å finne meg en ny partner. Hvorfor lage så mye styr rundt noe som han ikke har noe som helst med tenker jeg. Anonymkode: 7aa1f...314
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 Det jeg mest av alt sitter igjen med etter å ha lest dette, er at jeg får vondt av barnet deres Anonymkode: 30e0c...a40 3 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Så drit i hva eksen sin mener, han er ikke sammen med deg lenger så hva han mener kan han trøkke langt opp i fiseringen sin. Anonymkode: 14031...0ee
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det jeg mest av alt sitter igjen med etter å ha lest dette, er at jeg får vondt av barnet deres Anonymkode: 30e0c...a40 Jeg trår forsiktig når det kommer til å introdusere menn ovenfor min sønn. Har kjent og datet kjæresten min i 6 mnd nå. Han har møtt hele min familie og jeg har møtt hans. Neste steg er å møte barna. Jeg prøver å beskytte kjæresten min fra min sjalu eks. Eksen min er den typen som kan finne på å stalke folk. Gutten min bor 90% av tiden med meg. Jeg har møtt kjæresten min kun når jeg har barnevakt eller når gutten er til faren sin. Eksen min er et rothode utenlike. Jeg orker ikke å bry meg med hva han gjør. Ts Anonymkode: 7aa1f...314 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så drit i hva eksen sin mener, han er ikke sammen med deg lenger så hva han mener kan han trøkke langt opp i fiseringen sin. Anonymkode: 14031...0ee Jepp det mener jeg også 😂 Han ville ikke møte min forige kjæreste og ble sint den gangen også. Jeg gidder ikke å utsette min nye kjæreste for hans sjalusiskap. Vi samarbeider ikke uansett og han skal alltid skape en krangel over filleting. ts Anonymkode: 7aa1f...314
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 Hva er problemet hans? Vil han ha deg tilbake eller noe sånt? Høres ut som en ganske syk mann. Problemet er at en sånn sykelig sjalusi er vanskelig å bli kvitt. Men han må da skjønne at han bare gjør ting mye mye verre ved å oppføre seg sånn! Anonymkode: b4d51...2a4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #7 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er problemet hans? Vil han ha deg tilbake eller noe sånt? Høres ut som en ganske syk mann. Problemet er at en sånn sykelig sjalusi er vanskelig å bli kvitt. Men han må da skjønne at han bare gjør ting mye mye verre ved å oppføre seg sånn! Anonymkode: b4d51...2a4 Han tåler ikke at jeg kommer meg videre. Nå driver han å henger med eksen sin igjen og hun er nå gravid. Da vi var sammen snakket han så stygt om henne til meg og familien sin. I dag var de sammen med gutten min og lekte lykkelig familie. Jeg driter en lang marsj hva han gjør. Han nekter å si hvem som er far til barnet. Jeg klarer å legge to og to sammen. Det at jeg kommer meg videre i livet unner han meg ikke. Han er bitter for at jeg ikke godtok bullshiten hans. Han rakker ned på alt jeg gjør. Faktum er at jeg har jobbet beinhardt for å bygge livet mitt opp fra det helvete han laget under samlivet vårt. Har fullført utdanning og betalt ned på gjeld som han har laget på meg. Kjøpte meg hus og bil. Han er bitter for hvor bra jeg har skapt livet mitt og at jeg viser ovenfor han at han ikke klarer å sno seg tilbake til meg igjen. Jeg blomstrer uten han i livet mitt. Han har alltid lagt skylden på alle andre for hans feil. Han går arbeidsledig og blakk. Han virker sjalu på det livet jeg har skapt meg uten han. ts Anonymkode: 7aa1f...314 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #8 Skrevet 18. mai 2022 Vær glad du er kvitt han, og fortsett på veien du er ! Du har ikke meldeplikt. Anonymkode: f5bf9...ae1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #9 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vær glad du er kvitt han, og fortsett på veien du er ! Du har ikke meldeplikt. Anonymkode: f5bf9...ae1 Han mener jeg skal gi beskjed hvis jeg skal involvere sønnen vår med en type. Jeg mener at jeg har gitt beskjed at jeg har møtt en ny og jeg bør få ta den vurderingen om når jeg skal introdusere sønnen vår. Dette er ikke noe han kan diktere. Han har heller aldri hatt interesse å møte min tidligere kjæreste før. Så forstår ikke helt hva han ønsker her. Får vel et helvete på familievernkontoret neste møte vi skal på. Var jo han som brøyt avtalen vi hadde i dag og jeg hentet bare sønnen vår. At kjæresten min kjørte spiller vel ingen rolle. Han bare kjørte oss hjem for kvelden og dro. ts Anonymkode: 7aa1f...314
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #10 Skrevet 18. mai 2022 Får håpe dette er siste kjæresten din som sønnen din skal introduseres for da. Kan bli mye ustabilitet dersom det er en ny hvert andre år. Så akkurat den kan jeg skjønne at far reagerer på. Her har barna mine blitt introdusert for 6 "stemødre" iløpet av 6 år. De blir like lei seg hver gang det blir slutt med barnefars kjærester. Anonymkode: c58c8...4f2 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #11 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg trår forsiktig når det kommer til å introdusere menn ovenfor min sønn. Har kjent og datet kjæresten min i 6 mnd nå. Han har møtt hele min familie og jeg har møtt hans. Neste steg er å møte barna. Jeg prøver å beskytte kjæresten min fra min sjalu eks. Eksen min er den typen som kan finne på å stalke folk. Gutten min bor 90% av tiden med meg. Jeg har møtt kjæresten min kun når jeg har barnevakt eller når gutten er til faren sin. Eksen min er et rothode utenlike. Jeg orker ikke å bry meg med hva han gjør. Ts Anonymkode: 7aa1f...314 Seks måneder er ikke et langt og stabilt forhold som bør føre til at du introduserer barnet for en ny kjæreste. Spesielt ikke når det allerede har møtt en ny, og fars nye. Barnets behov først. Dine behov etter det. Alltid. Anonymkode: 6b4e0...182 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2022 #12 Skrevet 18. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Får håpe dette er siste kjæresten din som sønnen din skal introduseres for da. Kan bli mye ustabilitet dersom det er en ny hvert andre år. Så akkurat den kan jeg skjønne at far reagerer på. Her har barna mine blitt introdusert for 6 "stemødre" iløpet av 6 år. De blir like lei seg hver gang det blir slutt med barnefars kjærester. Anonymkode: c58c8...4f2 Skal jeg sitte under en sten og ikke prøve å etablere meg mens jeg fortsatt er ung ? Er håpløst for meg å bli skikkelig kjent ved å møtes en kveld hver andre uke. Sønnen min bor 90% av tiden hjem til meg. Enten det eller så må jeg leve livet alene heretter da. Har ventet i 6 mnd med å bli skikkelig kjent og vi møttes omtrent annenhver helg kanskje. Han har en datter selv og da har jeg besøkt han mens datteren er der. Han ønsket å bli kjent med sønnen min og har intensjoner om at vi skal gifte oss etterhvert. Så håper virkelig dette varer. For han er en god mann. ts Anonymkode: 7aa1f...314 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå