Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 8. november 2005 #1 Skrevet 8. november 2005 Noen som kan svare meg på om de dvd-ene man kan kjøpe på play.com er tekstet på norsk? Kan man kjøpe og betale på andre måter enn med kort? F.eks oppkrav, faktura osv. På forhånd takk
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. november 2005 #2 Skrevet 8. november 2005 Ganske mange av filmene deres har norske undertitler. Dette ser du i omtalen av filmen. Det er ikke mulig å få tilsendt faktura el.lign, men det er trygt å betale med kort der. Har selv handlet der 15-20 ganger og aldri hatt problemer.
Gjest April ikke innl. Skrevet 8. november 2005 #4 Skrevet 8. november 2005 Jeg har bare bestilt musikk derfra, men har vært veldig fornøyd med det. Vet du om det er noen enkel måte å se om det er norsk tekst, Dalwhinnie? Annet enn å lete gjennom ørten filmer?
Malou Skrevet 8. november 2005 #5 Skrevet 8. november 2005 Du kan søke på DVD subtitles i search til venste på siden.
Gjest April ikke innl. Skrevet 9. november 2005 #6 Skrevet 9. november 2005 Den har jo ikke jeg sett da... Tuuuusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå