Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg har klart å lukke øynene for dette. Men det ble enda mer synlig i dag på 17 mai. 

Han er 32 år og bruker den grå konfirmasjons dressen, som er skikkelig sliten Cubus dress som har helt firkantet fasong (om dere skjønner). Skjorta er i en knasj blå farge med Hawaii blomster. Så tar han på et stripete mørkt rødt slips som han knyter helt feil. Og skoa er slitte joggesko han bruker hver dag ellers, som er gule.

Jeg har innsett mer og mer at han er et Cubus-barn. 

Altså, jeg kjøper det beste fra HM jeg også, men jeg kjøper ikke hva som helst derfra

T-skjortene han bruker ellers er sånne som passer ungdommer, slitte med store trykk foran. Med teite tekster. Han har 2 bukser, helt like, men de er så utvaska så det ser ut som han bruker den samma buksa hver dag for andre. Hullete nuppete sokker. Ytterjakka er en han lånte av en kompis på fjellet for 6-7 år siden og har sett bedre dager og motebilde. 

Hvordan kunne jeg vært så blind??

I går skulle vi møtes utenfor butikken for å handle før 17 mai, og der står han i verdens mest utslitte STORE BAGGY joggebukse. Så ut som den ikke hadde blitt vaska noen gang!!!

Hva skal jeg gjøre?? Jeg grøsses av klesstilen hans. Jeg vet det innerste er viktigst, men jeg holder ikke ut dette. Jeg kan jo ikke prøve forandre han heller. 

Har foreslått å shoppe sammen, men nei, klær er ikke noe han gidder bruke penger på og han syntes det er såååå kjedelig og shoppe. Han ser ikke poenget med å fremstille seg i et godt lys i klesveien, klær er bare noe som dekker kroppen. 

Anonymkode: 98abd...56f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 3 måneder, om det har noe å si. Avstandsforhold. 

ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke har penger til klær? 

Anonymkode: 33464...672

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet tråden i feil kategori 😕

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje han ikke har penger til klær? 

Anonymkode: 33464...672

Åjoda. Er ikke penger det står på 🙈 Han har bare andre vaner som han heller vil prioritere, snus, røyk, spilling og poker 

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Åjoda. Er ikke penger det står på 🙈 Han har bare andre vaner som han heller vil prioritere, snus, røyk, spilling og poker 

ts

😬😬🚨🚨

Anonymkode: 38c78...24a

• Liker 18
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har vært sammen i 3 måneder, om det har noe å si. Avstandsforhold. 

🤣

Jaja, finn deg noen med bedre "stil" da.... 🤪 Personlig er jeg litt opptatt av det å se "stilig" ut, men om noe - så vil jeg si det en svakhet/mangel/usikkerhet, eller noe i den duuuuhren...  Vær glad for at du har møtt en kar som er såpass selvsikker at han driter i den slags, and/or move along!....

Endret av Beeblebrox
  • Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere har vært sammen i tre måneder og du irriterer deg allerede over hva jeg vil kalle bagateller. Ordet Cubus barn er også ganske negativt. Sikker på at du egentlig vil være med han? Du virker ikke mye forelska hvertfall. 

Anonymkode: 88e72...072

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du virker veldig overfladisk, så det er kanskje like greit at dere slår opp om du virkelig har så store problemer med at han går i de klærne han går i

Anonymkode: e2263...82f

• Liker 8
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere har vært sammen i tre måneder og du irriterer deg allerede over hva jeg vil kalle bagateller. Ordet Cubus barn er også ganske negativt. Sikker på at du egentlig vil være med han? Du virker ikke mye forelska hvertfall. 

Anonymkode: 88e72...072

Føles litt ut som han over nettet er en annen person i virkeligheten, så har nå to oppfatninger av han 😞 Han er jo samme person… men jeg ble litt skrent i går og i dag

ts

• Liker 1
Gjest Chroma
Skrevet

Folk er forskjellige, noen bryr seg om utseende og klær, andre ikke. Hvis dette er er problem for deg er det bare å avslutte forholdet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

😬😬🚨🚨

Anonymkode: 38c78...24a

Jaaa 😕 Er i en fase om jeg vurderer om det er verdt det… jeg trenger et stabilt liv etter mange kaotiske år. Dessverre kan jeg ikke velge/få hvem som helst, da jeg er ufør og det er mitt røde flagg

Men nå vurderer jeg om det kanskje bare er best at jeg er singel, akkuratt nå 🙈

ts

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke bare har han en grusom klesstil, han har en dame som sutrer over klesstilen hans på kg! Ubrukelig fyr. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (8 minutter siden):

🤣

Jaja, finn deg noen med bedre "stil" da.... 🤪 Personlig er jeg litt opptatt av det å se "stilig" ut, men om noe - så vil jeg si det en svakhet/mangel/usikkerhet, eller noe i den duuuuhren...  Vær glad for at du har møtt en kar som er såpass selvsikker at han driter i den slags, and/or move along!....

Okei, takk for svar 😅 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du virker veldig overfladisk, så det er kanskje like greit at dere slår opp om du virkelig har så store problemer med at han går i de klærne han går i

Anonymkode: e2263...82f

Men hvordan er jeg overfladisk når jeg selv går i helt normale klær? Må jeg ha hull i mine klær for å ikke være overfladisk? Ikke vaske klær på flere måneder?

ts

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Chroma skrev (4 minutter siden):

Folk er forskjellige, noen bryr seg om utseende og klær, andre ikke. Hvis dette er er problem for deg er det bare å avslutte forholdet. 

Okei, takk for ærlig svar. Er det jeg vurderer

ts

• Liker 2
Gjest GulSol
Skrevet

Dere har vært sammen i 3 måneder og dette er et avstandsforhold. Kjenner dere ikke hverandre fra før?

Dere kan ikke ha tenkt igjennom dette forholdet vel? Det virker som en snapflørt som kanskje burde vært avslutta allerede men noen har dratt den litt for langt. 

Du er ikke overfladisk for at du ønsker at noen bruker en liten innsats i hvordan de fremstår som menneske. Å forvente god hygiene og rene klær av et ellers oppegående menneske er faktisk ikke for mye å be om tenker jeg. 

Mange unge menn har derimot ikke i det hele tatt peiling på verken husvask, klesvask, personlig hygiene, hud og hårprodukter eller matlaging.. Noen blir dressert av tålmodige kjærester, mens resten forblir det vi i dag kaller incels :) 

AnonymBruker
Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

Ikke bare har han en grusom klesstil, han har en dame som sutrer over klesstilen hans på kg! Ubrukelig fyr. 

Jeg spør om råd

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
GulSol skrev (2 minutter siden):

Dere har vært sammen i 3 måneder og dette er et avstandsforhold. Kjenner dere ikke hverandre fra før?

Dere kan ikke ha tenkt igjennom dette forholdet vel? Det virker som en snapflørt som kanskje burde vært avslutta allerede men noen har dratt den litt for langt. 

Du er ikke overfladisk for at du ønsker at noen bruker en liten innsats i hvordan de fremstår som menneske. Å forvente god hygiene og rene klær av et ellers oppegående menneske er faktisk ikke for mye å be om tenker jeg. 

Mange unge menn har derimot ikke i det hele tatt peiling på verken husvask, klesvask, personlig hygiene, hud og hårprodukter eller matlaging.. Noen blir dressert av tålmodige kjærester, mens resten forblir det vi i dag kaller incels :) 

Er han en incel?😮 Jeg er den eneste han har hatt sex med…. Jeg tror ikke jeg er sterk nok til å oppdra noen 😕 Jeg har også til og med bestemt meg at jeg ikke burde få barn, pga min helse ville det ikke vært et godt start på livet til en unge. Jeg har virkelig nok med meg selv 😳 Men en stabil og VOKSEN kjæreste hadde vært fint

ts

• Liker 1
  • Hjerte 2
Gjest GulSol
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er han en incel?😮 Jeg er den eneste han har hatt sex med…. Jeg tror ikke jeg er sterk nok til å oppdra noen 😕 Jeg har også til og med bestemt meg at jeg ikke burde få barn, pga min helse ville det ikke vært et godt start på livet til en unge. Jeg har virkelig nok med meg selv 😳 Men en stabil og VOKSEN kjæreste hadde vært fint

ts

Hvis du er den eneste så ja, dette høres ut som en incel straight up. Dump han. Ikke tenk for mye på det, bare gjennomfør det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...