Gå til innhold

Er ikke russetiden ferdig???

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvordan kan russen ha vært "låst inne" 🙄🤯 i tre år når hver russefeiring er primært mai? 🤔🙄🤯

de starter ikke å feste i 1ste, og har ingen ting å ta igjen, uansett hvilket kull man er i 🤦‍♀️

Anonymkode: 470c7...b87

Selv om de som russ ikke har vært låst inne så har de som alle andre vært låst inne i pandemien, gjennom hele videregående. Landet har vært åpent noen få måneder, og omsider kan de ha det gøy. Forstår godt det kan ta litt av i russetiden da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det tror du "meg, meg, meg"-gjengen tar hensyn til.

Nei, her skal det drekkes og festes for full guffe så lenge det er mulig, og sure naboer som vil ha stillhet er senile gamlinger som ikke forstår hvordan det er å være ung.

Send en varm takk til regjeringen som avlyste eksamen også i år; som følge av dette har russen null motivasjon til å slutte med russefeiringen før sommerferien.

Anonymkode: 0dc2a...cde

Hvis det er bråk etter i kveld så får TS ta det med politiet og ikke her på KG.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Håper de har eksamen i morgen og stryker hele hurven. Vi hadde eksamen 18.mai. Var et par gutter som kom dritings til eksamen, de ble sendt hjem. Enkelte søyt og klaget på eksamen 18.mai, men herregud, russetiden varer bare ut 17.mai, så de kom selvfølgelig ingen vei med den sytingen. Buhuuu, fåkke drikke natt til 18.mai, vi som har drukket bare hele mai, buhuuuu, syyyyt, klag, gnåååååål. 

Anonymkode: 79f38...1f3

Eksamen er avlyst i år også da - så eksamen har de ikke i dag. 

Anonymkode: 601d6...c7e

AnonymBruker
Skrevet

Og det tror du "meg, meg, meg"-gjengen tar hensyn til.

Nei, her skal det drekkes og festes for full guffe så lenge det er mulig, og sure naboer som vil ha stillhet er senile gamlinger som ikke forstår hvordan det er å være ung.

Send en varm takk til regjeringen som avlyste eksamen også i år; som følge av dette har russen null motivasjon til å slutte med russefeiringen før sommerferien.

Anonymkode: 0dc2a...cde

I tillegg har de fjerna fraværsgrensa. 

Så at lærere sa det, at det var så utrolig få elever på skolen nå siste ukene, gjaldt da vg skole, og spesielt 3 klasse

Anonymkode: 601d6...c7e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...