AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #1 Skrevet 17. mai 2022 Er for h***** ikke den j*** russen ferdig? Er så møkk lei av at det dundrer utenfor døren. Jeg vil sove i fred i natt!! Anonymkode: c9f66...109 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #2 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er for h***** ikke den j*** russen ferdig? Er så møkk lei av at det dundrer utenfor døren. Jeg vil sove i fred i natt!! Anonymkode: c9f66...109 Russen tar igjen det de tapte pga corona, som i virkeligheten er ikke en dritt, mens i dems hode er hele russetiden. Anonymkode: 733ff...ecd 1
Fireflies Skrevet 17. mai 2022 #3 Skrevet 17. mai 2022 Det er natt til 18. mai. Selvfølgelig ferier de ut dagen i dag og til morgenen. 6
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #4 Skrevet 17. mai 2022 De har jo vært russ fra i April og har jo ikke gått glipp av noe i år!! Møkkaunger. Anonymkode: c9f66...109 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #5 Skrevet 17. mai 2022 Fireflies skrev (Akkurat nå): Det er natt til 18. mai. Selvfølgelig ferier de ut dagen i dag og til morgenen. Har jeg aldri hørt om før. 17.mai bruker å være siste dag. Anonymkode: c9f66...109 6
Fireflies Skrevet 17. mai 2022 #6 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har jeg aldri hørt om før. 17.mai bruker å være siste dag. Anonymkode: c9f66...109 Jeg har aldri opplevd at russen er ferdig etter russetoget. Skulle dog stå morgen tidilig. Det er siste skikkelige festdag som russ. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #8 Skrevet 17. mai 2022 Håper de har eksamen i morgen og stryker hele hurven. Vi hadde eksamen 18.mai. Var et par gutter som kom dritings til eksamen, de ble sendt hjem. Enkelte søyt og klaget på eksamen 18.mai, men herregud, russetiden varer bare ut 17.mai, så de kom selvfølgelig ingen vei med den sytingen. Buhuuu, fåkke drikke natt til 18.mai, vi som har drukket bare hele mai, buhuuuu, syyyyt, klag, gnåååååål. Anonymkode: 79f38...1f3 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #9 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper de har eksamen i morgen og stryker hele hurven. Vi hadde eksamen 18.mai. Var et par gutter som kom dritings til eksamen, de ble sendt hjem. Enkelte søyt og klaget på eksamen 18.mai, men herregud, russetiden varer bare ut 17.mai, så de kom selvfølgelig ingen vei med den sytingen. Buhuuu, fåkke drikke natt til 18.mai, vi som har drukket bare hele mai, buhuuuu, syyyyt, klag, gnåååååål. Anonymkode: 79f38...1f3 Jeg hadde også eksamen 18. mai et år. Var så glad for å få en ekstra lesedag! Anonymkode: ceef7...e89
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #10 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Håper de har eksamen i morgen og stryker hele hurven. De slipper jo eksamen. Derfor kommer russetiden ikke til å slutte nå, de skal holde på til uti juni. Årets russetid er rekordlang, nesten tre måneder, fordi dette årskullet har mistet all moroa på VGS pga. Korona. Anonymkode: 11bce...7b6 3
Fireflies Skrevet 17. mai 2022 #11 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): De har jo vært russ fra i April og har jo ikke gått glipp av noe i år!! Møkkaunger. Anonymkode: c9f66...109 Jeg forstår det er slitsomt med bråk, men det er en natt til. Jeg føler det er litt drittholdning over deg når du kaller de for møkkaunger. De har vært låste inne i over to år på grunn av pandemien. De har gått glipp av en del. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #12 Skrevet 17. mai 2022 Fireflies skrev (Akkurat nå): Jeg forstår det er slitsomt med bråk, men det er en natt til. Jeg føler det er litt drittholdning over deg når du kaller de for møkkaunger. De har vært låste inne i over to år på grunn av pandemien. De har gått glipp av en del. Og i morgen så er det bare en natt til, og dagen etter så er det bare en natt til, og en uke etter så er det bare en natt til, osv. Anonymkode: 733ff...ecd 2
Fireflies Skrevet 17. mai 2022 #13 Skrevet 17. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og i morgen så er det bare en natt til, og dagen etter så er det bare en natt til, og en uke etter så er det bare en natt til, osv. Anonymkode: 733ff...ecd Det er jo ikke det. Russetiden er ferdig etter i natt. Hvis det fortsetter så får TS ta det da når det faktisk er utenfor russetiden.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #14 Skrevet 17. mai 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Håper de har eksamen i morgen og stryker hele hurven. Vi hadde eksamen 18.mai. Var et par gutter som kom dritings til eksamen, de ble sendt hjem. Enkelte søyt og klaget på eksamen 18.mai, men herregud, russetiden varer bare ut 17.mai, så de kom selvfølgelig ingen vei med den sytingen. Buhuuu, fåkke drikke natt til 18.mai, vi som har drukket bare hele mai, buhuuuu, syyyyt, klag, gnåååååål. Anonymkode: 79f38...1f3 Eksamen er avlyst i år... Anonymkode: 91cfd...f98 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #15 Skrevet 17. mai 2022 44 minutter siden, Fireflies said: Det er jo ikke det. Russetiden er ferdig etter i natt. Hvis det fortsetter så får TS ta det da når det faktisk er utenfor russetiden. Og det tror du "meg, meg, meg"-gjengen tar hensyn til. Nei, her skal det drekkes og festes for full guffe så lenge det er mulig, og sure naboer som vil ha stillhet er senile gamlinger som ikke forstår hvordan det er å være ung. Send en varm takk til regjeringen som avlyste eksamen også i år; som følge av dette har russen null motivasjon til å slutte med russefeiringen før sommerferien. Anonymkode: 0dc2a...cde 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #16 Skrevet 17. mai 2022 Russetiden holder vel på til uti juni? Kanskje ikke i samme grad som frem til 17, men de siste årene har de rullet og festet i juni også. Anonymkode: 7bc65...122 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #17 Skrevet 17. mai 2022 Lenge leve russen 😄 Tuta sikkert 10 ganger i en rundkjøring i går 🤪 Anonymkode: 455b8...10f
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #18 Skrevet 17. mai 2022 Fireflies skrev (1 time siden): Jeg forstår det er slitsomt med bråk, men det er en natt til. Jeg føler det er litt drittholdning over deg når du kaller de for møkkaunger. De har vært låste inne i over to år på grunn av pandemien. De har gått glipp av en del. Det er mange andre enn russen som har vært innelåst pga av pandemiem. Men iingen andre spiller musikk så høyt de kan, med dundrende bass, hver natt i 3-4 uker. Russen syter over at de ikke får være noen steder. Men så lenge de ikke overholder reglene for natt-/helligdagsro har de null sympati. Få musikken ned på et normalt nivå og ha respekt for andre . Rydde etter seg der de stopper, nå ser det ut som grisehus etter dem. Respekterer de oss så skal nok vi respektere dem også Anonymkode: e1ce6...1a9 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2022 #20 Skrevet 17. mai 2022 Hvordan kan russen ha vært "låst inne" 🙄🤯 i tre år når hver russefeiring er primært mai? 🤔🙄🤯 de starter ikke å feste i 1ste, og har ingen ting å ta igjen, uansett hvilket kull man er i 🤦♀️ Anonymkode: 470c7...b87 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå